Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Mehčalec za moške
Marketing
21.12.2010

Mehčalec za moške

Izdelkov, ki so primerni za oba spola, vse starostne skupine, v resnici nihče ne kupuje. Poglejmo primer šampona za lase. Če na šamponu piše, da je primeren za vse vrste las, se nam zdi, da že ne more biti dober. Potem pa taisti šampon prepakirajo in na eno embalažo napišejo, da je za krhke lase, na drugo, da je za svetle lase in na tretjo, da deluje proti prhljaju. In šampon se prodaja za med …

Specializacija je pogosto ključ do večje prodaje!

zamoske

Kaj pa pravite na tale slovenski poskus specializacije? Mehčalec za moške! :) 

To je to. Ravno to moški potrebujemo, ravno o tem sanjamo! :)

O mehčalcu za moške ... Je pa res, da takšna reč vzbudi pozornost, da izstopa. Ne vem, ali se mehčalec dobro prodaja ali ne. Si pa nisem mogel kaj, da ga ne bi slikal za blog.
 

Poplave in hitro marketinško ukrepanje
Dnevnik guruja
24.09.2010

Poplave in hitro marketinško ukrepanje

Oglas bo pritegnil pozornost, če v njem govorimo o stvareh, ki so tako ali tako že predmet pogovora. Prejšnji teden smo vsi govorili o poplavah.

bauhaus

Bauhaus časti z 10% popustom vse, ki so bili prizadeti v nedavnih poplavah. Primer hitrega odziva na dogajanje. V mnogih večjih podjetjih tako hitre reakcije niso sposobni. Saj veste, kolegiji, prelaganje odgovornosti, čakanje na odgovorne osebe ali pa se enostavno nihče ne spomni.

milo

Primer hitre reakcije ob izbruhu svinjske gripe pa je tale ameriški oglas (Swine Flu: What You Can Do To Stay Healthy). Podjetje, ki prodaja milo za roke, je takoj začelo oglaševati svoje milo kot izdelek, ki pomaga v boju proti gripi. V svojih oglasih se vključite v pogovor, ki poteka med ljudmi, in zanesljivo boste vzbudili pozornost. 
 

Majoneza brez jajc
Marketing
25.08.2010

Majoneza brez jajc

Joe Sugarman v svoji knjigi Sprožilci pravi, da je ena izmed pomembnih tehnik, ki jih je uporabljal v prodajnih pismih in oglasih, tehnika »povezovanje«. V osnovi gre za povezovanje potrošnikovega obstoječega znanja z razumevanjem izdelka ali storitve, ki ga ali jo podjetje prodaja.

majoneza

Ko sem včeraj v trgovini zagledal majonezo, ki ne vsebuje jajc, sem se spomnil na marketinško tehniko povezovanja. Majoneza, ki ni narejena iz jajc, seveda ni majoneza. Vsaj zame ne. Vendar kako pojasniti kupcem, za kakšno vrsto hrane gre, ne da uporabimo ime majoneza?

Saj gre za nekaj, kar izgleda podobno in se je na podoben način. In potem to pač poimenujete brezjajčna majoneza.

Še nekaj Joevih uspešnih prodaj s pomočjo tehnike povezovanja:

- daljinski upravljalec za vžig avtomobila je poimenoval »Mafijski avtomobilski izum«. Kupci so si predstavljali, kako takšen daljinec lahko reši življenje mafijskemu šefu, ki so mu pod avto podtaknili bombo, ki se sproži ob vžigu avtomobila

- v oglasu za detektor dima je uporabil besedo »nos«. Govoril je o nosu, ki mirno visi na sobnem stropu in vsakič, ko zavoha dim, seveda sproži alarm

- ko je prodajal dodatke za gorivo, je govoril o »vitaminih za vaš avto«.

Vam pride na misel kakšen slovenski primer uporabe tehnike povezovanja v oglaševanju?

E-šola direktnega marketinga!
Seminarji
08.06.2010

E-šola direktnega marketinga!

Direktni marketing – podjetniško orodje prihodnosti!

Ga želite obvladati?

Tokrat sem za vas pripravil nekaj posebnega. Nekaj, kar v Sloveniji še ne obstaja.
Ker vam želim pomagati zaslužiti več. In ker me k temu nagovarjate že vsaj 5 let.

Za vas sem pripravil e-šolo direktnega marketinga. Želim vam omogočiti, da se na konkretnih primerih in na podlagi dognanj največjih strokovnjakov naučite glavnih prijemov direktnega marketinga.

Da bo vaše učenje čim bolj udobno, učinkovito, interaktivno in da si boste to res lahko privoščili (časovno in finančno), bo šola potekala preko interneta.

Šola ima eno zanimivost, posebnost … verjetno je to edina šola, kjer boste plačani za svoj študij! A o tem malo pozneje.

Vrhunski prodajalci
Seminarji
19.05.2010

Vrhunski prodajalci

so bili vedno zelo iskano blago. Poglejte si tale oglas, objavljen pred 85 leti. Iskali so starejšega prodajalca, ki govori več jezikov, z reprezentativnim nastopom, izkušenega, ki je že uspešno deloval v podobni panogi ... Iskali so »kapaciteto«.

prodajalci

Dobri prodajalci so zelo iskano blago. Pravi prodajalci ponosno povedo, da so prodajalci. Brez prodajalcev se ne zgodi praktično nič.

V vsakem poklicu dosežeš več, če znaš prodajati. Prodajne veščine so nekaj, kar bi moral znati vsak. Tudi poklici, kjer vam recimo prodaja nazadnje pade na pamet, bi morali več delati na izboljševanju te veščine.

Če bi bili na primer zdravniki boljši prodajalci, bi več pacientov prepričali v bolj zdrav način življenja. Predpisati tabletke je lahko, nekomu »prodati« idejo, da se splača shujšati, da se splača manj oziroma ne kaditi, da se splača bolj zdravo živeti, pa je precej težje.

Vsi bi se morali naučiti bolje prodajati. Potem bi se nam v življenju godilo bolje. Govorimo seveda o etični prodaji, o prepričevanju, ki ni manipulacija in kjer imajo na koncu korist vsi vpleteni. Prodajalec nekaj zasluži, kupec pa dobi nekaj, kar mu polepša, izboljša življenje. Živela prodaja!

Skupaj s podjetjem mojedelo.com smo pripravili zanimiv projekt. Če bi se želeli pridružiti projektu 100 vrhunskih tržnikov, preberite nadaljevanje tega zapisa. 

Always
Dnevnik guruja
13.04.2010

Always

97% žensk, ki so preizkusile Always Infiniti, izdelek priporoča prijateljicam. Ostalim 3% žensk, pa itak ni nič nikoli všeč …

always

Zanimiv oglas mar ne? Seveda ne gre za nič novega. Poglejmo podoben oglas, ki je bil objavljen pred 90 leti. V oglasu trdijo, da tri četrt vseh žensk uporablja določeno vrsto mila.

milo

Takšni oglasi delujejo, ker ljudje radi delamo tisto, kar delajo vsi ostali. Kamor gre čreda … Nauk za podjetnike, prodajalce? Če se vaš izdelek dobro prodaja, če ga uporablja veliko strank, to vsekakor na glas povejte novim potencialnim strankam. Ker boste še povečali prodajo.

Dišeči eksperiment – rezultati
Seminarji
25.03.2010

Dišeči eksperiment – rezultati

Dišeči eksperiment – rezultati

Pogledal sem v računalnik in ugotovil, da je bila povprečna prodaja na »odišavljenih« seminarjih sicer malenkost višja, kot na tistih, kjer dišav nismo uporabljali. Zdi se mi, da razlika ni statistično dovolj velika, da bi lahko zanesljivo trdil, da je za višjo prodajo kriva odišavljenost dvorane in predprostora.

Predvsem pa je bilo občinstvo na različne dneve različno, tako da test res ne more biti statistično zanesljiv.

Popolnoma zanesljive rezultate lahko na primer dobijo večji trgovski centri po več mesecih testiranja. Vonj vpliva na razpoloženje ljudi, to je dokazano. Če koga zanima, kako kupiti aparat, ki bo v želeno razpoloženje spravil vaše goste, stranke, zaposlene … Še link - www.bhri.eu 

»Konkurenca nima pojma!«
Lisac Marketing Ekspres
11.12.2009

»Konkurenca nima pojma!«

Panoge, v katerih tekmujejo podjetja, se delijo na dve skupini. V prvi so panoge, kjer je veliko sodelovanja s konkurenco, kjer konkurenco običajno razumemo kot nekaj dobrega in koristnega. So pa tudi panoge, kjer podjetja in posamezniki naredijo vse, da očrnijo konkurenco.

Jaz tekmujem v panogah, kjer vedno lepo govorimo o konkurenci. Celo sodelujemo in si pomagamo. Takšna panoga je na primer založništvo. Noben založnik ne bo rekel, da konkurenčna založba izdaja butaste knjige. Podobno je s seminarji in s poslovnim izobraževanjem. Jaz podjetnike spodbujam, da hodijo na seminarje, ne glede na to, ali so v naši organizaciji ali ne.

Zakaj se tako obnašam?

Iz dveh razlogov. Prvič, ker je moje poslanstvo pomagati podjetnikom in bi bilo v nasprotju z mojim poslanstvom, če jih ne bi spodbujal, da hodijo še na druge seminarje in berejo še druge knjige. In drugič zato, ker bi bilo slabo za celotno panogo, če bi govorili eden čez drugega. Če bi jaz govoril, da ima konkurenca samo zanič seminarje, da so vsi drugi svetovalci razen mene zanič in da samo mi izdajamo res dobre knjige … bi s tem pri strankah vzbudil nezaupanje v celotno panogo. Izgubil bi svojo kredibilnost.

Poglejmo primer panog, kjer ves čas vsi pljuvajo po konkurenci. Prodajalci vodnih filtrov so že takšni. Grdo govorijo o konkurenci. Samo njihov vodni filter res deluje, vsi ostali so bolj tako tako … Ali pa prodajalci prehranskih dodatkov. Čeprav jih na desetine prodaja podobne tabletke (z istimi učinkovinami), radi govorijo, da so samo njihove tabletke kakovostne, vse ostale pa so malodane ponaredki. S takšnim streljanjem po konkurenci prodajalci stranke samo zmedejo. Zmedene stranke pa ne kupijo od nikogar. In tudi ugled same panoge se postavlja na kocko.

klobasa

Če bi recimo prodajalci kranjskih klobas govorili eden čez drugega in trdili, da so v redu samo njihove klobase, vsi ostali pa jih polnijo z antibiotiki in ne vem še čim … Bi mi, ki bi poslušali to obmetavanje, na koncu pojedli več ali manj klobas? No, vidite.

Zmerjanje običajno ni vljudno, ni na mestu in se tudi ne izplača. Glejte, da boste v letu 2010 prebrali veliko knjig in se redno izobraževali. Pri podjetju Lisac&Lisac ali kje drugje. Investirajte vase!

Zakaj se svinjska gripa slabo prodaja?
Dnevnik guruja
01.12.2009

Zakaj se svinjska gripa slabo prodaja?

Trenutno smo priča novi prodajni ofenzivi svinjske gripe. Država v sodelovanju z mediji in seveda pod rahlim pritiskom farmacevtov in medicinske stroke (ki je tudi pod rahlim vplivom farmacevtov) agresivno prodaja cepivo proti novi gripi.

Minister je včeraj skorajda za roke peljal na cepljenje predsednika vlade. Predsednik vlade je žal ponovil isto napako, ki jo je naredil že pri čiščenju kopačk naših zmagovitih reprezentantov. Iz vsega skupaj ni naredil velikega »publicity stunta«. Zakaj se ni dal posneti med potiskanjem igle v roko, zakaj ni kopačk čistil pred TV kamerami vsaj uro ali dve? Izgubljena priložnost …

Če bi predsednik vlade res iskreno želel prodati cepljenje, bi se pustil slikati med cepljenjem. Tako pa je izpadlo, da vse skupaj počne, ker so ga v to malodane prisilili.

Kako to, da se cepivo kljub neverjetni medijski podpori tako slabo prodaja?

Nekaj deset tisoč prodanih cepiv je v primerjavi z nabavljeno količino (govorili so o 800.000 kupljenih dozah) seveda izjemno skromna prodaja.

Ker je to marketinški blog, bomo pogledali nekaj marketinško-prodajnih razlogov.

Če želiš prodati kar koli, mora biti nakup enostaven. Če bi želeli prodati več cepiva, bi morali stopiti bližje h kupcem. Če bi cepljenja organizirali v večjih trgovskih centrih in na podobnih krajih, kjer se zbira veliko ljudi, bi imeli večji uspeh. Saj veste, priložnost dela tatu. Če bi na primer Mercator vsakomur, ki bi se cepil v ali pred njihovo trgovino, ponudil še bon za 30 evrov in dvojne pike, bi bil učinek še večji. Američani že dolgo cepijo na letališčih, o čemer sem pisal lani. V prodaji se je običajno bolje približati kupcu kot pa zahtevati, da se kupec oglasi pri nas. 

Glavni problem celotnega projekta je INERCIJA. Ljudje smo lena bitja in raje, kot da bi kar koli naredili, ne naredimo ničesar. Zaradi inercije na primer praktično nihče ni zamenjal dobavitelja električne energije, čeprav so nam ponujali mesec brezplačno in 10% popust. Če je problem prodaje inercija, se proti temu težko borimo z boljšo ponudbo. Na primer cenejše cepivo ne bo povečalo zanimanja za cepljenje. Proti inerciji delujeta samo strah in bolečina. Tu so se mediji zadeve lotili pravilno. Strašijo nas s poročanjem o smrti pacientov, ki so bili kronični bolniki … Taktika je torej pravilna, izvedba pa slaba. Zakaj? Berite naprej.  

Tretji problem je nezaupanje. Pred 50 leti so lahko mediji s ponavljanjem iz vsake laži naredili resnico. Ker je bilo medijev malo. Danes v času socialnih medijev, interneta in elektronske pošte pa je vedno težje »prodajati« za črno nekaj, ker je v resnici belo ali vsaj sivo. Mnogi ljudje so spregledali medijsko igro. Vedo, da mediji živijo od prodajanja slabih novic in da so pripravljeni storiti vse za večjo gledanost, branost in poslušanost. Medijem zaupamo manj, kot smo jim včasih. Ker vemo, da je večinoma vse skupaj samo biznis, ki kaj malo stavi na poslovno etiko. Resnica že dolgo ni prvi cilj poročanja medijev. In ker medijem ne zaupamo, se tudi cepimo ne.  

S statistikami se da dokazati marsikaj. Ljudje so naivni, da se jih prestrašiti, ampak vse ima svoje meje. Ste vedeli, da v Sloveniji vsak dan za rakom umre 16 ljudi? Ste vedeli, da je razlog za 38% vseh prezgodnjih smrti v Sloveniji rak? Zakaj mediji torej ne poročajo o vsakem bolniku, ki umre za rakom? Morda pa bi bilo dobro, da bi začeli o tem poročati. Potem bi se zdravstvo in farmacija morala lotiti težave, ki nas v resnici vsak dan pobija. V Sloveniji je recimo leta 2007 za rakom umrlo 5624 ljudi, mlajših od 65 let. Ampak mediji imajo raje gripo … Nekako nevarnejša se zdi tale gripa … 

Zaključek? Cepiva bi lahko prodali več, če bi se postavili tja, kjer so ljudje. Cepiva bi prodali več, če bi kupce dodatno stimulirali z nagradami, s podkupovanjem. Cepiva bi prodali več, če bi prodajalci iskreno verjeli v to, kar prodajajo (te iskrenosti ni čutiti, niti pri predsedniku vlade, niti pri zdravnikih, ki se sami ne cepijo …). Iskrenost je namreč izjemno močno marketinško orodje. Cepiva bi prodali več, če bi še bolj strašili, ampak za to je potrebno imeti več dokazov, mar ne?

Mislim, da se bodo prodajalci še bolj oprli na zastraševanje, pričakujte še več poročanja o strašni novi gripi. Včasih je bil običajni pralni prašek, potem pa je prišel na trg novi in izboljšani … Novo in izboljšano se vedno prodaja bolje, kot staro, ki smo se ga že naveličali in se ga ne bojimo več. Novo je res močna beseda, mar ne?

Social proof - nadaljevanje
Seminarji
23.11.2009

Social proof - nadaljevanje

Preberite moj zapis z naslovom »Social proof«. Čisto na kratko povedano … ljudje radi delamo tisto, kar delajo vsi drugi. V prodaji to zakonitost najbolje izkoristimo tako, da potencialnim strankam povemo, da se določen izdelek ali storitev odlično prodaja.

ales lisac banja luka

Aleš Lisac, 30. 10. 2009, v Banja Luki predavam 150 podjetnikom, direktorjem

poslovna simulacija

Poslovna simulacija Zlato puščavskih kraljev, Trebnje, 11. november (podobno je bilo 12. novembra v Zagrebu in 13. novembra v Beogradu)

marketinška delavnica

Delavnica Nemogoče, Ljubljana, 13. november – 123. ponovitev najbolje prodajane marketinške delavnice v Sloveniji

terri levine ljubljana

Terri Levine, Ljubljana, 17. november – več kot 300 udeležencev

terri levine zagreb

Terri Levine, Zagreb, 19. november

Zakaj sem objavil te fotografije? Ker vam želim pokazati, da tudi v teh časih pravi vodje, direktorji, podjetniki investirajo vase in v svoje zaposlene. Ker se splača!

Izobražujte se, berite, obiskujte seminarje, potem pa s pridobljenim znanjem nekaj naredite.

Naredite nekaj! 

Avtoriteta
Marketing
06.11.2009

Avtoriteta

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 

Ženske odločajo o 80% vseh nakupov!
Marketing
25.10.2009

Ženske odločajo o 80% vseh nakupov!

O tem sem govoril že na seminarju pred 4000 ljudmi v Hali Tivoli. Spomnim se, da so se v Mladini malo nasmihali nad to mojo izjavo in mnogi so res mislili, da se šalim. Ampak se ne. V številnih panogah ženske res odločajo o praktično vseh nakupih.

V zadnjem Harvard Business Review lahko beremo: »Women make the decision in the purchase of 94% of home furnishing … 92% of vacations … 91% of homes … 60% of automobiles … 51% of consumer electronics …«

harward

Sedaj, ko to lahko preberemo tudi v tako ugledni reviji, pa že malo bolj drži, kajne?

Podjetniki, ki so pogosto v neposrednem stiku s svojimi strankami, natančno vedo, kdo in kakšen je njihov tipičen kupec, natančno vedo, kdo v resnici odloča o nakupih. Žal mnogi marketinški direktorji iz svojih pisarn ne vidijo strank, niti niso z njimi v neposrednem stiku, ker živijo v nekem drugem svetu …

Potem pa se čudijo, da prodaja ne gre in ne gre. Prodajalec pohištva, ki 30 let streže strankam v trgovini, natančno ve kaj narediti, če pride pohištvo kupovat moški, če pride nakupovat ženska, ali če prideta oba skupaj. Pa tudi scenarij za primer, če prideta moški in ženska, ki nista poročena in tudi ne »hodita«, ima pripravljen …

Splača se biti v rednem neposrednem stiku s strankami.

Splača se obiskati kakšen dober seminar (recimo kakšen tak, ki ga vodi ženska:)) in prebrati čim več knjig in revij. 
 

Publicity stunt
Dnevnik guruja
23.10.2009

Publicity stunt

V nedeljo so pri poročilih na večini svetovnih televizij pokazali zasedanje maldivske vlade. Zakaj so o zasedanju vlade neke otoške državice poročali praktično vsi svetovni mediji?

Zato, ker je vlada Maldivov izvedla »publicity stunt«.

Kaj je publicity stunt? Gre za marketinško naravnano aktivnost, katere namen je brezplačna publiciteta, objava v medijih.

Maldivska vlada je bila zelo uspešna – o zasedanju vlade, ki je potekalo pod vodo – vsi so bili v potapljaških oblekah – so poročali praktično vsi mediji. Samo sporočilo akcije je bilo zelo zgovorno – če ne bomo ustavili globalnega segrevanja, bodo celotni Maldivi v kratkem pod vodo.

Kje je vlada dobila to idejo? Morda od prve podvodne restavracije, ki je seveda tudi na Maldivih.

Še nekaj primerov za publicity stunt: Ste vedeli, kako je nastal Tour de France? Henri Desgrange je organiziral prvo dirko, da bi povečal prodajo svojega časopisa. Prvi izbor za Miss Amerike so organizirali v Atlantic Cityu, da bi privabili več gostov v igralnico.

Še en slovenski primer. Podjetje Lectus, ki prodaja vodne postelje, je pred približno desetimi leti, ko je v Ljubljano prišel cirkus, izvedlo odličen publicity stunt. Dogovorili so se s cirkusom, da se bo njihov slon usedel na vodno posteljo Lectus. In se tudi je. O tem so pisali in poročali praktično vsi slovenski mediji. Postelja je ostala cela …

Upam, da se bo tudi slovenska vlada domislila kakšnega publicity stunta, da bodo o njej pisali vsi mediji. No, poskus v tej smeri je že nakazal premier Pahor. Če naši nogometaši zmagajo proti Rusom, jim bo čistil kopačke. Ko se bo to zgodilo (saj ne dvomite, da se bo, mar ne?), mora vladna služba poskrbeti, da bodo ta mega dogodek pokrivale vse televizije in da bomo posnetke hitro poslali po vsem svetu. Morda pa bo kakšna objava …

Vsako podjetje si lahko domisli kakšen publicity stunt. Če narediš kaj odmevnega, je to zelo poceni in učinkovita reklama. Samo pravo idejo je treba dobiti.
 

»Social Proof«
Dnevnik guruja
12.10.2009

»Social Proof«

Če vstopite v učilnico in tam vsi stojijo, boste stali tudi vi, če večina sedi, se boste usedli tudi vi. Če dva prijatelja vašega otroka kadita, se verjetnost, da bo kadil tudi vaš otrok, poveča za 1000% (berite knjge Roberta Cialdinija), če kadijo trije prijatelji vašega mladoletnega sina, se verjetnost, da bo kadil tudi on, poveča za 2000%. Če vsi pred vami v koloni vozijo 80 kilometrov na uro, omejitev pa je 60 km/h, boste vozili 80 tudi vi.

Ljudje radi delamo tisto, kar delajo drugi. Nekako si mislimo, da imamo dovoljenje delati tisto, kar itak vsi počnejo. V mnogih državah je podkupovanje nacionalni šport. Vsi vedo, da to ni prav, ampak vseeno sodelujejo, ker se pri njih pač tako dela.

Tudi v prodaji lahko izkoristimo to človeško lastnost.

Najbolj enostavno lahko ta princip uporabimo tako, da ljudem povemo, da se določen izdelek odlično prodaja.

kava_london

V petek sem v Londonu posnel tole. Če večina misli, da je ta kava najboljša, potem že mora biti dobra. In sem tudi sam zavil v ta lokal na kavo. Tudi vaš guru ni imun na takšne marketinške trike.

Seveda so to pravilo poznali tudi pred sto in več leti. Slovenski primer iz dvajsetih let prejšnjega stoletja.

milo

Takrat se je 75% vseh dam umivalo z Doeringovim milom …

Če se vaš izdelek ali storitev dobro prodaja, vsekakor svojim strankam to povejte.

Recimo … 13. novembra letos bomo ponovno izvedli delavnico Nemogoče. Gre za najbolje prodajano marketinško delavnico v Sloveniji. To bo 122. ponovitev, udeležencev je bilo do sedaj približno (morda sem kakšnega pozabil prišteti) 4752.

Prijavljenih za 13. novembra je že več kot 40! Zadeva se očitno – tudi v teh časih – še vedno odlično prodaja. Dragi prijatelji, bralci dnevnika marketinškega guruja, vabljeni!

David Ogilvy
Guruji
13.08.2009

David Ogilvy

David Ogilvy se je rodil 23. junija 1911, v Angliji. Zakaj sem se tokrat spomnil ravno nanj? Ker se mnogi, še posebej v času recesije, sprašujte, ali se splača oglaševati, kje oglaševati in kaj v oglasih povedati.

David Ogilvy je bil mojster oglaševanja. Če zanj še niste slišali, vam lahko z enim samim stavkom povem, kdo je bil Ogilvy in kaj njegovo ime pomeni v svetu oglaševanja. V svetu oglaševanja je Ogilvy približno to, kar je bil Josip Broz Tito za Jugoslavijo, le da pri tem britanskem oglaševalskem geniju ne moremo govoriti o kakšnih negativnih predznakih.

Njegovo skrito orožje je bil direktni marketing. Z direktnim marketingom je tudi začel – za stranko je napolnil hotel tako, da je za $500 poslal razglednico z vabilom na otvoritev vsem podjetjem iz telefonskega imenika …

Nujno poglejte tale video. Klasika. Posebej mi je všeč kako David Ogilvy govori o direktnem marketingu. Vsak, ki dela v marketingu, bi moral najprej delati v dirketnem marketingu! Direktni marketing je bil Davidovo skrito marketiško orožje.

David Ogilvy je vedno verjel v izdelke, ki jih je pomagal prodajati! Naredil je prve oglase za Schweppes in vedno je pil Schweppes. Ustvaril je blagovno znamko Dove. Prava mojstrovina je Davidov oglas za rolls royce. Stavek At 60 miles an hour the loudest noise in this new Rolls-Royce comes from the electric clock (Pri 60 miljah na uro je najglasnejši zvok v novem rolls-royceu zvok električne ure) iz naslova oglasa je eden najboljših oglasnih naslovov vseh časov.

In za konec še Davidov nasvet o oglaševanju. Oglašujte samo takrat, kadar imate kaj pametnega za povedati. Dobri oglasi vsebujejo novico, pomembno informacijo, skratka nekaj, o čemer je vredno govoriti. Oglasi, ki samo prepričujejo v nakup, se izgubijo v množici, takšni oglasi sporočajo, da vam prodaja ne gre dobro in da morate nujno prodati.
Oglašujte torej samo, če imate kaj povedati, kaj takšnega, kar je vredno objave. David Ogilvy je umrl leta 1999 na svojem dvorcu Chateau de Touffou, v francoskem kraju Bonnes.

Obvezno poglejte tudi zapis, ki govori o postavitvi oglasov. Ogivlyeva postavitev je še vedno najboljša. Tole bi moral videti vsak, ki postavlja oglase! Rok, hvala za link!

Direktni marekting - v živo z državnega prvenstva
Direktni marketing
13.08.2009

Direktni marekting - v živo z državnega prvenstva

Če vas zanima prodaja, psihologija prodaje, marketing, pisanje tekstov, ki prodajajo, priprava oglasov, ki delujejo …

… potem imam za vas nekaj aktualnega, ekskluzivnega, uporabnega, BREZPLAČNEGA!

Na spletni strani državnega prvenstva v direktnem marketingu smo objavili 37 oglasov, prodajnih pisem, ki jih v tem trenutku testiramo.

Preglejte oglase in poskušajte uganiti, kateri so (bodo) delovali bolje. Preizkusite svoje marketinško znanje, svojo marketinško intuicijo.

Vpišite komentar pri oglasih, ki so po vašem mnenju zelo dobri in tudi pri tistih, ki po vašem mnenju ne bodo dobro prodajali.

Skupaj se bomo učili na realnih, aktualnih slovenskih primerih! Vabljeni na www.prvak.si!

Prepričevanje – Kako prepričati?
Dobre knjige
30.07.2009

Prepričevanje – Kako prepričati?

Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«

davebuying

Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.

Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.

Za vas imam nagradno igro!

Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.

Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:

»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.

Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)

No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
 

Prodaja oglasnega prostora in prodaja nepremičnin
Dnevnik guruja
09.07.2009

Prodaja oglasnega prostora in prodaja nepremičnin

Zapis o prodaji nepremičnin in zapis o prodaji oglasnega prostora v tiskanih medijih sem pripravil zato, ker vas želim spodbuditi h kreativnemu razmišljanju. Ker le drugačne, revolucionarne rešitve v resnici prinašajo visoke dobičke, visoke donose.

Seveda pa je drugačne, nove ideje veliko lažje zavreči kot jih uresničiti v praksi. Inercija je huda reč. Če boste želeli v kateri koli veliki firmi narediti nekaj, kar delajo že dolga leta, vam za to ne bo potrebno sklicati nobenega sestanka in nobenega kolegija. In tudi ničesar vam ne bo potrebno razlagati nadrejenim. Če pa boste želeli nekaj obrniti na glavo, se iti nekaj novega, boste naleteli na tisoč ovir. Vsi bodo proti vam, vsi vam bodo dokazovali, da se ne da, da to ne gre tako, da se pri vas tako pač ne dela …

Jaz pa vas rotim, čim večkrat se vprašajte, ZAKAJ mora biti vse tako, kot je sedaj.

Zakaj? Kdo pravi, da mora biti vse tako, kot je sedaj?

Recimo?

Žoga z garancijo
Marketing
09.06.2009

Žoga z garancijo

V Hoferju sem kupil nogometno žogo. Ker je bila cena zelo ugodna in ker sem zraven žoge dobil še brezplačno tlačilko. V resnici sem žogo kupil tudi zato, ker sem vedel, da bom o tem mojem nakupu pripravil zapis na blogu.

zoga

Ta žoga je nekaj posebnega. Prodajalec namreč ponuja 3-letno garancijo. No, bomo videli … S prijatelji nogometaši običajno uničimo dve žogi na sezono. Bomo videli, ali bo žoga iz Hoferja res zdržala kaj dlje. In če ne bo, jo bom res vrnil, potem pa vam bom poročal, kaj bodo potem naredili.

Za vsak slučaj preberimo, kaj o garanciji pravijo v navodilih za uporabo žoge:

»Proizvajalec jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči v trenutku, ko potrošnik/končni porabnik prevzame blago. Če popravila ni mogoče izvesti v roku 45 dni, se prodajalec lahko odloči, ali bo izdelek zamenjal ali pa popravil nakupno ceno. Garancijska doba se podaljša za čas popravila. Proizvajalec je dolžan zagotavljati nadomestne dele in opremo vsaj še tri leta po preteku zakonsko določenega garancijskega roka. Če za izdelek v Sloveniji ni zagotovljenega servisa, se za servisno mesto štejejo prodajalne, kjer se izdelek prodaja. V tem primeru vas prosimo, da se oglasite v eni od prodajaln.«

Pa saj mi niso prodali računalniškega sistema za upravljanje space shuttla …

Mogoče vseeno ne bi bilo slabo, če bi bilo besedilo na garancijskem listu za žogo napisano v jeziku, ki ga še nogometaši razumejo.

Obleka po naročilu
Dnevnik guruja
07.06.2009

Obleka po naročilu

Marcelo izdeluje moške obleke po naročilu. Cena za obleko je okoli 1.200 evrov. Dela mu ne manjka. Stranke ima v več evropskih državah, vse od Italije, Velike Britanije, Švice, Poljske … Z Marcelom sva se srečala na seminarju dr. Cialdinija. Kaj je delal na seminarju? Z organizatorjem se je dogovoril, da predstavi svojo ponudbo na majhnem improviziranem štantu pred dvorano. Izjemna poteza. Kdo so njegove potencialne stranke? Poslovneži, seveda. In poslovnežem, ki so plačali 350 evrov za seminar, verjetno ni težko plačati 1.200 evrov za obleko, izdelano po meri.

marcelo

Marcelo se je postavil na pravo mesto, postavil se je tja, kjer se nahajajo stranke, ki si njegove storitve želijo in imajo tudi dovolj denarja, da si jo lahko privoščijo.

Seveda v Marcelovem primeru cena ni zelo pomembna. V resnici sploh ne prodaja oblek. Prodaja izkušnjo, prodaja osebno storitev. S tem poslom se je začel ukvarjati pred dobrimi štirimi leti. Danes ima več kot 1200 zadovoljnih strank. Praktično edini način, na katerega pridobiva nove stranke, so priporočila zadovoljnih strank. Marcelo nima pisarne niti trgovine. Obišče vas v pisarni, na letalu, doma … vas izmeri, skupaj izbereta blago, potem pa počakate mesec dni in vaša obleka je gotova. Če sem si prav zapomnil, ima sedaj zaposlenih 15 šivilj. Bi se lahko kaj takšnega spomnila skupinica šivilj iz Mure? Za to idejo ni potreben noben začetni kapital, nobena dotacija države v višini nekaj milijonov evrov. Samo idejo je treba imeti in voljo. Potem pa pot pod noge. In kot je že od nekdaj … na koncu ne zmaga tisti, ki najbolje šiva, pač pa tisti, ki zna prodajati. Zanimivo pa je to, da tisti, ki tega še niso dojeli, še vedno najprej vlagajo v stroje, zidove, računalnike, pohištvo, itn., namesto da bi vlagali v izobraževanje in marketing.

V poslu se zadeve zelo hitro spreminjajo. Če ne gre več tako, kot je šlo včasih, moramo nekaj spremeniti, ne pa jokati in prosjačiti za pomoč državo. Se še spomnite, kako je Crvena Zastava državo prepričala, da so ji odobrili odlog vgradnje vzglavnikov v fičote? Ker se menda ni dalo to narediti dovolj hitro. Kje so danes? Vsi, ki se, namesto da bi se spremenili, zanašajo na tujo pomoč, so obsojeni na propad. Včasih sicer pomoč pride, ampak ne naredi nič drugega, kot da podaljša agonijo.
Marcelo se je prilagodil in zelo dobro mu gre. Vam bom povedal, kako bom zadovoljen z njegovo obleko in z njegovim obiskom v moji pisarni.

CEO - Chief Experience Officer
Dnevnik guruja
29.05.2009

CEO - Chief Experience Officer

Sidney Barrows

O knjigi, ki jo je napisala Sidney, sem že pisal. Za tiste, ki ne veste, kdo je ta dama, naj povem, da gre za »zloglasno« newyorško madam. Sidney je pet let vodila izjemno uspešno agencijo, ki je gospodom oddajala dekleta za spremstvo. Vodila je podjetje, ki se je ukvarjalo z najstarejšo obrtjo. Pomembno pa je, da je prodajala po najvišjih cenah v mestu in imela je vedno dovolj strank. Zadovoljnih strank, ki so se vračale in vračale …

Principi, ki veljajo v njenem (nekdanjem) poslu, veljajo za vsa storitvena podjetja. In tudi za ostala podjetja.

Dolžnost vsakega direktorja je poskrbeti za to, da bo sleherna stranka zadovoljna z izkušnjo, z doživetjem ob nakupu, pred nakupom, po nakupu. Pomembno je, kako stranke POČUTIJO!

ceo

Poglejte si, kaj piše na vizitki, ki mi jo je izročila Sydney: »CEO – Chief Experience Officer«. Odlično.

Sicer pa je Sidney zelo prijetna gospa. Že ob stisku roke, posebej pa po tem, ko sva spregovorila nekaj besed, sem imel občutek, da se že dolgo poznava. Nekako domač občutek … prav dobro sem se počutil v njeni družbi … :)
 

Nepremičniski agenti bodo izumrli
Obujamo spomine
26.05.2009

Nepremičniski agenti bodo izumrli

Pred nekaj leti sem napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Govoril sem o nepremičninskih agentih. Govoril sem o tem, kako grdo - predvsem pa nedobičkonosno delajo s strankami. Nad člankom so bili nekateri tako ogorčeni, da so mi grozili z nekim častnim razsodiščem ... Jaz pa sem jim samo želel dobro ... če bi me takrat poslušali, bi imeli danes več možnosti za preživetje ...

Ker pa se z marketingom niso ukvarali, ker jim je bilo prelepo, ker so samo pobirali DAVEK (oni so temu rekli provizija), bodo sedaj izumrli, kot so izumrli dinozavri. Preberite nadaljevanje zapisa in komentirajte.

PR – odnosi z javnostmi za povečanje prodaje, ugleda in dobička!
Seminarji
15.05.2009

PR – odnosi z javnostmi za povečanje prodaje, ugleda in dobička!

27. maja nam bodo Franci Zavrl, Vida Petrovčič in Nina Orel povedali, kako povečati prodajo, dobiček, ugled podjetja in posameznika s pomočjo spretnega PR-a.

Poglejte tri kratke video posnetke, ki so jih pripravili predavatelji. Predvsem Francijev posnetek zna biti zanimiv. Je malo daljši, ampak v njem nastopa 16 direktorjev, predsednikov uprav, članov nadzornih svetov in predsednik vlade ... Poučno, morda tudi zabavno (odvisno na kateri strani ste).

Franci zavrl v 5 minutnem videu samo 7 sekund prodaja seminar, vse ostalo so koristne informacije, če vas seveda zanima komuniciranje. :)

Več o seminarju boste našli, seveda če boste tako želeli, TUKAJ.

Marketinška lekcija z imenom Susan Boyle
Dnevnik guruja
19.04.2009

Marketinška lekcija z imenom Susan Boyle

Marketing je prvenstvo v pripovedovanju zgodb. Zmaga tisti, ki pravemu občinstvu v pravem trenutku pove najboljšo zgodbo. Ali drugače povedano, proda največ.

Kaj je pogoj za zgodbo, ki prodaja? Vsaka dobra zgodba (pravljica, če hočete) ima glavnega igralca. Glavni igralec je pred velikanskim izzivom, v njegov uspeh ne verjame praktično nihče. Zato smo na koncu toliko bolj zadovoljni, ko po neverjetnem preobratu zmaga nekdo, ki ni favorit.

Najboljše zgodbe vsebujejo element PRESENEČENJA. Občinstvo moramo šokirati, presenetiti.

Običajne zgodbe nas pozabijo presenetiti, so povprečne, zato se slabo prodajajo – zgodbe, ki dobro prodajajo, nas presenetijo, nas navdušijo.

Z odličnimi zgodbami se lahko poistovetimo, zlahka se vidimo v vlogi glavnega igralca. Če zmaga favorit, to ni zanimivo, če zmaga nekdo, ki so ga vsi odpisali, je to filmski material.

Ste opazili Simonov »milion dollar smile«? Stavim, da je tip tole načrtoval, ni se zgodilo po naključju. V pravem trenutku je uporabil pravega jokerja. Bravo, marketinški genij gospod Simon Cowell!

Še link, za vsak slučaj, če si videa še niste pogledali. Se strinjate, da je video težko pogledati samo enkrat? Javite se tisti, ki ste video pogledali več, kot desetkrat!

Požeruhi
Dnevnik guruja
16.03.2009

Požeruhi

eleganca

Požrešnost ni samo nezdrava razvada, temveč je tudi greh. Tisti, ki se preveč bašejo s hrano, so grešniki. Verjetno se boste strinjali z mano, če vam rečem, da je pri hrani treba paziti na neko zdravo mero. Ko je človek enkrat sit, ni nobene potrebe, da bi še naprej jedel.

Večina pametnih ljudi kupi toliko hrane, kot jo potrebuje. Tudi kupovanje hrane na zalogo ni preveč smiselno početje. Ker se nam bo hrana prej ali slej pokvarila.

Kako pa je s kupovanjem znanja? S kupovanjem informacij?

»Požrešnost« je v tem primeru zaželena.

Mrežni marketing, direktna prodaja in Bill Clinton
Obujamo spomine
23.01.2009

Mrežni marketing, direktna prodaja in Bill Clinton

Poglejte video v katerem predsednik Bill Clinton hvali mrežni marketing.

Nekaj literature s področja mrežnega marketinga, pa boste našli tule.

1+1 ali -50%
Dnevnik guruja
21.01.2009

1+1 ali -50%

Recimo, da prodajate knjige. Znebiti se želite večje zaloge, sicer dobre knjige, ki pa se ne prodaja dobro.

Se vam bolj splača prodajati po sistemu, kupiš eno in še eno dobiš zastonj, ali je bolje prodajati s 50% popustom?
Če znate računati, seveda veste, da je pri isti količini prodanih knjig sistem 1+1 veliko boljši.

Če po sistemu 1+1 prodate 100 knjig, boste zaslužili € 2.900 (100 knjig * €29 = €2.900). Če vas tisk ene knjige stane recimo €5, so vaši stroški v tem primeru €1.000 (200 knjig*€5=€1.000). Razlika med prodajno ceno in stroški, torej vaš zaslužek je €1.900.

Če pa prodate 100 knjig s 50% popustom, boste zaslužili €2.900 – 50% = €1.450. Od tega odštejemo še €500 za tisk knjig in dobimo skupen zaslužek €950.

slika1

Seveda ima ta računica eno napako. Kaj pa, če v drugem primeru prodate 200 knjig? Potem ste na istem, kot če po sistemu 1+1 prodate 100 knjig.

Zakaj vas mučim z vso to matematiko? Ko se boste naslednjič sprehajali mimo takšnih plakatov na razprodajah, poskušajte uganiti, kateri trgovec ima ponudbo, s katero bo zaslužil največ. Pametni trgovci merijo vse in natančno vedo, kako se na ponudbe odzivajo njihove stranke.

Mislite, da naši trgovci testirajo, ali kar na takole pamet določijo, s koliko popusta bodo napadli stranke?

slika2

Več slik v nadaljevanju zgodbe, kliknite na novo stran.

Lahko dobim vašo telefonsko številko, prosim?
Dnevnik guruja
19.12.2008

Lahko dobim vašo telefonsko številko, prosim?

Telefonske številke prijateljev imamo varno shranjene. Prijatelje od časa do časa pokličemo, ali jim pošljemo SMS. Verjetno se strinjate, da prijateljev ne pokličemo dovolj pogosto. Tudi kakšna kavica s prijatelji več bi bila dobrodošla, mar ne?

Podjetniki, ki ne delajo samo za denar, v poslu uživajo. In imajo radi svoje stranke. S svojimi strankami dovolj pogosto komunicirajo. Komunicirajo takrat, kadar imajo kaj pametnega povedati, kadar imajo za stranko kakšno koristno novico.

telefon

Tako kot ni nič narobe, če pokličemo prijatelja, če mu pošljemo SMS, ni nič narobe, če ravnamo enako svojimi zvestimi strankami. Zakaj pa ne? Če so stranke naši prijatelji, moramo z njimi tudi tako komunicirati.

Če pa želiš nekoga poklicati, moraš imeti njegovo telefonsko številko. Kako do številke?

Treba je vprašati … Fant, ki se boji vprašati za telefonsko številko, ima zelo malo možnosti, da bo kdaj spal pri dekletu … Posel - prodaja je tako od zgoraj gledano, zelo enostavna reč. Veljajo ista pravila kot v osebnem življenju in v odnosih s prijatelji. Pogosto pa je težko postaviti sistem za redno, pristno in primerno komunikacijo z več tisoč ali deset tisoč strankami.

Vse se, kot kaže ta ameriški primer, začne z zbiranjem podatkov. Pri nas v glavnem večina podjetij podatkov o strankah ne zbira sistematično.

In da ne pozabim … Če želite, da vam od časa do časa pošljem SMS s kakšnim kratkim nasvetom, pošljite SMS sporočilo s tekstom "LISAC KLUB« na številko 3131. 

Banka prodaja življenjska zavarovanja
Dnevnik guruja
21.11.2008

Banka prodaja življenjska zavarovanja

Pravkar prihajam iz banke. Sem šel unovčit en ček iz ZDA. Na pultu me je čakalo tole.

banka

Hm … verjetno je šef banke natočil gorivo na Petrolovi črpalki in so mu pri blagajni ponudili krof. Potem pa se je zamislil in si rekel …

»Zakaj ne bi mi strankam, ki so itak pri nas, ponudili še kaj drugega?«
Ideja je sicer odlična. Ampak nekako dvomi, da bankirji znajo prodajati zavarovalniške storitve. Dvomim, da se jim sploh da. Ampak ideja je vsekakor pohvale vredna.
Pohvalno je tudi, kako so oblikovali ponudbo. Niso napisali 120 evrov letno, napisali so 10 evrov na mesec.

Koliko je že to na dan? :)
 

Kako prodati skupini?
Seminarji
18.11.2008

Kako prodati skupini?

Prodajati skupini ni enako kot prodajati na štiri oči.

Vsak način prodaje ima svoje značilnosti. Vsi so zabavni. Res pa je, da prav obvladanje veščine prodaje skupinam postaja vse bolj pomembno.

Vse več je dogodkov, kjer moramo predstaviti svojo storitev, svoj izdelek ali morda sebe. Prodaja skupinam ima svoja pravila, svoje zakonitosti. Jaz prodajam skupinam že od leta 1989.

sofia

Na sliki lahko vidite, kako sem leta 21. novembra 1994 prodajal čistila in poslovno priložnost prodaje čistil s pomočjo mrežnega marketinga v Bolgariji. Ja, zanimivo je bilo.

Kot je nekoč izjavil Niels Bohr, je strokovnjak tista oseba, ki naredi vse mogoče napake v neki ozko specializirani niši. Če je javno nastopanje takšna ozka niša, če je prodajanje skupinam takšna niša, potem sem vsekakor strokovnjak na tem področju. Predaval sem že več kot 25.000 ljudem, v 8 državah. In vedno sem jim nekaj prodajal. Izdelke, storitve, poslovno priložnost, znanje, ideje … Priznam, da mi kar gre. In kar je še pomembneje, drugi pravijo da mi gre. In kar je še najpomembneje – tudi prodajni rezultati kažejo, da mi gre.

Moj trenutni rekord, dosegel sem ga v Novem mestu pred dvema letoma, je 65%! Da, 65% prisotnih (bilo je več kot 200 slušateljev) sem med odmorom prepričal v nakup knjige.

V četrtek bom precej manjši skupini ljudi priznal vse, kar vem o javnem nastopanju in prodajanju skupinam. Eno ali dve prosti mesti bi se še našli. Vabljeni.
 

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  •   
na vrh