Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
    Mnogi prodajalci so prepričani, da mora stranka v prodajnem razgovoru prodajalcu čim večkrat ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Na kakšni postelji je spal ruski car?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 11.07.2019

Na kakšni postelji je spal ruski car?

Na kakšni postelji je spal Peter Veliki? Poglejte fotografijo. To je postelja, na kateri je spal ruski car Peter Veliki. Ozka, neugledna postelja. Na obeh koncih malo privzdignjena. Le kaj je bilo mogočnemu Carju, ki je bil visok več kot dva metra, da je spal na takšni postelji? peter Krivi so bili zdravniki. Jasno, da je imel Car dostop do najboljših zdravnikov tistega časa. In takrat so priporočali posteljo, ki je spredaj in zadaj vzdignjena, priporočali so spanje v polsedečem položaju. Če tako rečejo zdravniki, še Car posluša ... Če želimo prodati, nam morajo stranke priznati avtoriteto. Avtoriteta pomeni, da stranka našo ponudbo razume bolj kot nasvet, ne kot poskus prodaje. Zdravniki so velika in pomembna skupina prodajalcev, ki imajo še dandanes veliko avtoritete. Večina ljudi, ko dobi od zdravnika recept, takoj in brez pomisleka zavije v lekarno, doma pa vestno in brez ugovora pozoblje tablete. Tudi prodajalcu, ki ima avtoriteto, verjamemo in upoštevamo vse njegove nasvete. Vas zanima, kako do več avtoritete v vašem poslu? Za vas sem pripravil brezplačen webinar. Kliknite na to povezavo (webinar bo v četrtek 18.7. ob 14.00).

na vrh