Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Semmelweis reflex
-
Lisac Marketing Ekspres28.05.2014
Semmelweis reflex
Ste že kdaj slišali za Semmelweisov reflex?
Če niste, pozorno berite naprej. No, če ne boste nadaljevali z branjem, ste nehote že postali žrtev Semmelweisovega refleksa.
Ignaz Semmelweis je bil madžarski zdravnik, rojen leta 1818. V bolnišnici, kjer je delal, je 10–35-odstotno smrtnost pri določenih okužbah dojenčkov zmanjšal na en sam odstotek!
Namesto 10–35 % mrtvih samo še en 1 % umrlih novorojenčkov!
Kako je to dosegel?
Z banalno preprosto metodo. Kolegom zdravnikom je predlagal, naj si po in pred pregledom pacienta umijejo roke.
Njegov predlog je v začetku naletel na odpor in zaničevanje. Mnogi so bili prepričani, da roke gospodov zdravnikov nikakor ne morejo biti razlog za infekcije … No, ker metoda ni bila zelo komplicirana – umivanje rok z razkužilom – so jo kljub dvomom počasi vpeljali tudi v druge bolnišnice.
In rezultat je bil povsod isti. Drastično zmanjšanje umrljivosti.
Od takrat s tem imenom imenujemo refleksno NEsprejemanje novih idej.
In kako boste vi sprejeli mojo GARANCIJO, da lahko prodate veliko, veliko več, če bi (včasih zgolj malenkostno) spremenili vaše ponudbe?
Ali Semmelweisov refleks ali boste raje pogledali tole?
Problem omenjenega refleksa v poslu je v tem, da boste izvedeli, da sem imel prav, na zelo boleč način. Konkurenca bo prodala, vi pa ne. Samo zato, ker »niste želeli razkužiti rok«.
Vašim ponudbam morda manjka nekaj enostavnih elementov. Morda delate kakšno od tipičnih, osnovnih napak …
Za vas sem pripravil nekaj posebnega!
Ne, ne gre za običajen seminar – vašo, prav vašo ponudbo bom pregledal in vam pokazal, kako jo lahko izboljšate. Če vas zanima, kliknite tukaj.
- Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014
-
Dnevnik guruja15.05.2014
Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014
Telefon je močno prodajno orodje. Vendar morate biti v dobri formi, če želite biti uspešni.Kaj pravite na 11 minut brezplačnih nasvetov o telefonski prodaji iz ust človeka, ki vodi ekipo dvesto prodajalcev, ki mesečno opravijo 100.000 pogovorov s Slovenci?
Ja, tega se ne splača zamuditi!
Ogled prijazno svetujem vsem, ki želite prodati več. Med drugim boste tudi izvedeli, katera fraza v telefonski prodaji preverjeno vedno deluje …
V oddaji, ki je bila na TV Vaš kanal predvajana včeraj zvečer, boste izvedeli še kopico drugih koristnih nasvetov. Kot bi gledali 30-minutni seminar o marketingu in prodaji. Vabljeni k ogledu.
- Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!
-
Dnevnik guruja14.05.2014
Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!
Z mrežnim marketingom sem se prvič srečal leta 1989. Vodil sem prodajo v 3 mrežnomarketinških podjetjih v treh državah, leta 1995 sem napisal 3 knjige o tem področju.
Vendar sem šele prejšnjo soboto, na 15. obletnici delovanja enega izmed slovenskih mrežnomarketinških podjetij dojel, da ta posel ne bo nikoli tako velik, kakor nekateri mislijo, da bo. Verjetno je bilo v dvorani okoli 300 navdušenih ljudi. Večina starejših od 50 let. Ni v vseh mrežnomarketinških podjetjih tako, v nekaterih prevladujejo ženske, v drugih moški, v tretjih starejši, mlajši …
Skratka, dvorana je bila polna entuziastov. Vsi verjamejo v svoje izdelke in poslovno priložnost. Vsi si z veseljem vzamejo čas za izobraževanje, za sestanke. Vsi radi pridejo na oder in pred 300 ljudmi povedo svojo zgodbo. Ne bojijo se nastopanja v javnosti. Vsi ploskajo in se iskreno veselijo uspeha svojih sodelavcev. Čudovito vzdušje.
Sedaj pa primerjajmo to vzdušje z običajnimi podjetji. Kot veste, sem osebno šolal že več kot 80.000 ljudi. V 13 različnih državah. Junija bom na ta spisek dodal še 14. državo, saj grem na predavateljsko turnejo po Češki (v Pragi bom predaval prvič) in Poljski. Pogosto šolam zaposlene v podjetjih po naročilu direktorja. Zaposleni pa niso vedno navdušeni, da morajo na seminar, sploh če je zunaj delovnega časa. Pritožujejo se nad kakovostjo izdelkov podjetja, ki jim daje plačo. Tarnajo, da imajo previsoke cene, nekateri celo pravijo, da bi še sami raje kupili pri konkurenci. Zaposleni sovražijo šefa, svojim sodelavcem ne privoščijo pohvale ali napredovanja.
Kako je to mogoče? V mrežnomarketinških podjetjih vlada prijetno vzdušje, vsi verjamejo v izdelke, ki jih prodajajo, in vsi so zadovoljni, pa kljub temu nikoli ne bo postal prevladujoči način prodaje.
Kakšno je moje novo spoznanje?
Na tem svetu velja »pravilo 80/20«.
Zanj ste zagotovo že slišali, a čisto preprosto povedano, to na primer pomeni, da 80 % svojih oblačil v omari praktično nikoli ne oblečete, večino časa nosite samo 20 % oblačil, ki jih imate. Če ponovno uporabimo taisto formulo, ugotovimo, da tudi teh 20 % oblačil ne nosite enakomerno, temveč 4 % oblek nosite še pogosteje kot druge.
V prodaji je podobno. Če ima podjetje 100 prodajalcev, jih 20 izmed njih ustvari 80 % vsega prometa.
In zakaj mrežni marketing ne bo množičen posel?
Ker je na tem svetu premalo kakovostnih ljudi, da bi to lahko bil množičen posel!
Od 100 ljudi jih ima morda 20 dovolj volje, znanja, želje, da se sploh lotijo česa novega. Največ štirje od stotih imajo voljo, znanje, željo in vztrajnost, da jim res uspe. En sam odstotek je tistih, ki zares izkoristijo vse svoje sposobnosti, ki se ne pustijo motiti in na koncu ustvarijo veliko zgodbo.
Ker ni dovolj pridnih, prijaznih, motiviranih, sposobnih ljudi, mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje.
Ali to pomeni, da se z mrežnim marketingom ne splača ukvarjati? Nikakor ne. Pomeni samo, da so vam vsa vrata odprta na stežaj, samo če želite biti med opisanimi 20 %, 4 % ali 1 %. Samo želeti si morate dovolj, delati in vztrajati morate. Dobra novica je tudi ta, da konkurenca res ni huda, večina ljudi preprosto nima volje, da bi sama odločala o svojem uspehu, da bi sama poskrbela za svojo neodvisnost.
Spoštovanje do vseh, ki so pridni, vztrajni, prijazni, motivirani.
*fotograjije iz Calivitine slavnostne konference in večerje ob 15. letnici delovanja
- Obisk v Steklarni Hrasatnik
-
Dnevnik guruja13.05.2014
Obisk v Steklarni Hrasatnik
Danes sta moja sinova špricala šolo. In to zaradi mene. Ob 9.00 sem ju vzel iz šole in ju odpeljal v Steklarno Hrastnik. Ker so v Steklarni imeli dan odprtih vrat.
Odločil sem se, da je za sinova dobro, če vidita, kako se izdelujejo kozarci, steklenice, vaze … In tudi, da vidita, kako izgleda pravo delo v proizvodnji. Sam sem si zelo dobro zapomnil teden dni obvezne prakse, ko sem v takratni Iskri delal vijake. Opis tovarne je eno, če vse vidiš v živo, pa nekaj drugega.
No, sinova sta bila navdušena, naredili smo nekaj fotografij, v razredu pa bosta sošolcem poročala o našem današnjem obisku. Vsekakor sta se veliko naučila in še dolgo ne bosta pozabila današnjega ogleda. Jasno jima je tudi, kako se delajo izdelki iz stekla.
Med ogledom je mlajši sin izrekel tudi tale stavek: »Tati, a ni delat tukaj mal naporno? Pa tud vroče in hrupno je …«
En sam takšen obisk otroka nauči več kot desetkrat prebrana stran v učbeniku. Sedaj vesta, kako nastajajo kozarci.
- Ulični prodajalec
-
Dnevnik guruja12.05.2014
Ulični prodajalec
Med prvomajskimi prazniki smo bili s skupino podjetnikov na marketinškem križarjenju po Sredozemlju. Že tretjem po vrsti. Gre za kombinacijo marketinških predavanj in uživanja na križarjenju.
Med postankom v Atenah sem se zagovoril z gospodom, ki ga vidite na spodnji sliki.
Govori angleško, francosko, italijansko, grško, nemško. Ko je bil star 17 let, so se s starši (Grki) vrnili iz Kanade v Grčijo in od takrat do danes je njegova naloga stati pred lokalom in v lokal vabiti mimohodeče sprehajalce.
Pri svojem poslu je zelo uspešen. Tudi naša družina se je posladkala prav v »njegovem« lokalu. Opazoval sem ga pri delu in ga vprašal, v čem misli, da je skrivnost njegovega uspeha. Kljub hudi konkurenci je kar dobro polnil lokal, ki ni bil nič posebnega.
»Kaj mi je povedal super ulični prodajalec s 33 leti izkušenj?«
Ko sem ga vprašal, od česa je odvisno, ali bo nekdo sprejel njegovo vabilo ali ne, je povedal, da je pomembno troje:
· Energija. Če verjameš vase, če si poln entuziazma, to mimoidoči opazijo in začutijo.
· Veliko je odvisno od pravilne izbire. Pravi, da se je sčasoma naučil ugotoviti, ali je nekdo že jedel, pravkar popil kavo ali pa še išče pravi lokal. Skratka, z večletnimi izkušnjami izostriš nos za potencialne stranke.
· Pomemben je prvi stavek, nagovor, pristop. Zanimivo je, da on k vsem pristopa s kupom razglednic v roki. Razglednice, na katerih je naslikan lokal, so samo nekaj, kar pritegne pozornost, nekaj, s čimer si kupi sekundo ali dve, da lahko začne pogovor.
Torej, prava izbira ciljne skupine, vera vase in dober prvi stavek. Nič revolucionarnega na prvi pogled. Ampak po 33 letih vaje je vse videti enostavno. Pri profesionalcih je na videz vse lahkotno, enostavno.
Vem, da tudi v vašem podjetju prodajate. Včasih bolj, včasih manj uspešno. Vsak dober prodajalec rad prisluhne nasvetom, ki mu lahko pomagajo z manj dela prodati več.
»Šef je na splošno zadovoljen z učinkom prodajalca, čeprav je pripomnil, da je bil v času, ko smo posneli to sliko, prodajalec še malo pod planom.«
Pogosto so tudi mnenja šefov in prodajalcev različna. Prodajalčev šef (močnejši možak na sliki) mi je povedal, da je prodajalec kar dober, ampak da je danes malenkost pod planom. Da se mora še malo bolj potruditi … Zveni znano, kajneda?
Če ste odločeni prodati več, in to z manj dela, imam za vas pravi način. Še posebej za tiste, ki pri prodaji kdaj pa kdaj v roke vzamete telefon in pokličete potencialno ali stalno stranko. Si predstavljate, kaj bi bilo, če bi samo za 15 % povečali učinkovitost svojih prodajnih klicev?
Ja, je možno, in to lahko naredite zelo hitro. Kliknite tukaj.