Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Lisac Marketing Ekspres
11.05.2023

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?

valvasor
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov?
Preberite, kaj je zapisal:
»Leta 1680, ko sem nameraval pripraviti izboljšano izdajo Krajepisa Kranjske, sem na Bogenšperku dal natisniti letak, s katerim sem zaprosil mesta in gradove na Kranjskem, naj bi mi pomagali z nekaterimi podatki. Vendar moje pismene in ustne prošnje, sli, ki sem jih pošiljal, in pisma mojega pisarja niso skoraj nič zalegla … Na vprašanja, ki sem jih poslal na več kot tristo naslovov, je odgovorilo le sedem gradov in mesti Kamnik in Novo mesto. Tudi predstojniki samostanov mi niso skoraj nič pomagali, pa tudi slavni stanovi ne kaj prida.«
Čeprav je letake dostavil s sli, čeprav je tudi govoril z mnogimi, učinka ni bilo. Le zakaj?
Razlogov je seveda verjetno več, ozadja v resnici ne poznamo, zato lahko samo špekuliramo. Ampak eno je jasno – Valvazor je imel enak problem, kot ga imajo danes mnogi podjetniki. Pošljejo ponudbo, učinka pa ni.
Bi se Valvasor bolje odrezal, če bi objavil video na Tik toku, če bi namesto sla poslal mail, če bi oglaševal na radiu ali TV?
Ne, ker je vse zgoraj našteto samo novotarija, gre za nove medije, za nove tehnologije. Bistvo dobre ponudbe je skrito drugje.
Valvasor je naredil nekaj osnovnih napak. Glavna napaka je bila ta, da ni pravilno povedal svoje zgodbe, ni pripravil odlične ponudbe in ni testiral različnih pristopov ...
Ni vseeno, kakšno ponudbo imaš in kako jo predstaviš. Gary Halbert je nekoč izjavil, da ni problema na tem svetu, ki ga dobro prodajno pismo ne bi rešilo.
Boljši marketing bi verjetno rešil Valvasorja celo pred bankrotom. Za začetek bi z boljšim letakom prihranil pri stroških zbiranja informacij za svoje projekte.
Z res premišljenim prodajnim pismom pa bi zbral denar od mecenov, ki bi lahko financirali vse njegove podvige, namesto da je na koncu moral prodati skoraj vse svoje premoženje.
Se želite tudi vi naučiti pošiljati boljše ponudbe, takšne, ki vam bodo prinašale denar?
Prepričan sem, da vam lahko pomagam. Zakaj? Ker se s tem poslom ukvarjam od leta 1989 in ker smo do sedaj 3-krat organizirali državno prvenstvo v direktnem marketingu in na več kot 1200 testih pokazali, kaj v Sloveniji deluje in kaj ne. Ker o tem predavam v Sloveniji in v tujini.
Letos julija bom med osmimi izbranimi predavatelji, ki jih je na svoje zadnje predavanje povabil Drayton Bird (človek, ki po besedah Davida Ogilvyja ve od direktnem marketingu največ na tem planetu).
Vsekakor se prijavite na brezplačen webinar z naslovom: Kako hitro in enostavno pripraviti učinkovit oglas za vaš izdelek ali storitev? Prijavite se tukaj.
 
Imate svoj krizni priročnik?
Lisac Marketing Ekspres
18.01.2023

Imate svoj krizni priročnik?

Kaj boste naredili, ko pride kriza?

Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In seveda še pomembnejše vprašanje, ali boste na krizo, ko bo prišla, pripravljeni.

Poznamo različne krize. Lahko, da ne bo dovolj strank, morda stranke ne bodo zadovoljne z izdelkom ali storitvijo, lahko, da vas bo konkurenca poskušala izriniti s trga z nerazumno nizkimi cenami, morda se bo spremenila tehnologija …

Kriz je, kolikor hočete. Ampak podjetniki se nanje pripravimo.

Za krize, ki se bodo zanesljivo zgodile, pa pripravimo priročnik z navodili za ukrepanje.

Improvizacija je škodljiva. Niti najboljši standup komiki na svetu nikoli ne improvizirajo. Njihovi nastopi so v celoti načrtovani, naučeni na pamet. Ko gre zares, uporabljajo samo cement – šale, ki preverjeno delujejo. Pri improvizaciji bi se jim lahko zgodilo, da ne bi bili smešni.

Če improviziramo v prodaji, se lahko zgodi, da ne bomo prodali.

Imate svoje »krizne« priročnike? Ste vnaprej premislili, kako boste delovali, ko pride (nisem napisal, če pride) do kakšne pričakovane krize?

Za zgled bomo danes vzeli WHO, Svetovno zdravstveno organizacijo.

Sicer nekateri pravijo, da niso niti svetovna niti zdravstvena organizacija, ampak to je tema za kdaj drugič.

WHO zelo dejavno pomaga farmacevtom prodajati cepiva. V času kovida so bili vodilni v prepričevanju ljudi, da se morajo cepiti proti kovidu. Trdili so, da so cepiva učinkovita in varna.

So pa tudi že vnaprej razmišljali, kaj narediti, če se izkaže, da cepiva niso niti varna, niti učinkovita.

Predvideli so vse scenarije in pripravili priročnik, v katerem obdelajo tri scenarije. Najhujši je krizni scenarij, ko se res zgodi kaj tako hudega, kot je smrt ali hudi neželeni stranski učinki.

Zakaj priročnik?

Ker je v marketinško-cepilni kampanji sodelovalo zelo veliko držav. In ker so želeli, da v vseh državah vsi odgovarjajo na ista vprašanja na enak način. Za vsak scenarij so pripravili navodila, kako reagirati in koga vključiti v proces.

Zelo profesionalno. Na koncu njihovega priročnika so tudi primeri iz prakse.

Kaj narediti, če v vaši državi kdo umre takoj po cepljenju? Pogledate v priročnik in ukrepate po navodilih. Zakaj bi improvizirali, če vas improvizacija lahko privede v še večje težave?

Zakaj vi potrebujete prodajni priročnik?

Ker boste s pomočjo priročnika takoj med uspešnejšimi v panogi. Ker želite, da vsi vaši zaposleni enotno reagirajo na določene situacije.

Kaj naj vsebuje vaš prodajni priročnik?

Odgovore na pogosta vprašanja strank, odgovore na pogoste ugovore strank v prodajnem procesu. Navodila, kako reagirati v primeru reklamacij in pritožb.

Enostavno pravilo – priročnik potrebujete za vse dogodke, ki se redno dogajajo in so pomembni. Enako za dogodke, ki se pojavljajo redkeje, vendar vas v primeru nepravilnega ravnanja lahko »pokopljejo«.

Priročnik je nujen v vseh podjetjih, kjer je veliko zaposlenih, ki delajo s strankami.

Vaša domača naloga? Preberite tale WHO priročnik. Ni najbolj zanimivo branje, ker je zelo korporativen. Ampak, ker je kratek se vam ga splača prebrati. Potem pa pripravite nekaj krajšega za svoje podjetje.

Če želite imeti dober prodajni priročnik, iz katerega bodo vaši zaposleni vedno vedeli, kako reagirati v vseh možnih situacijah, vam ga lahko pripravimo mi.

Tudi v okviru interne izvedbe delavnice Prodaja ena na ena, ki je naša trenutno najbolje prodajana delavnica.

Pokličite za več informacij na 080 1509 ali pošljite mail na ales@lisac-lisac.si.

Najboljši prodajni stavek vseh časov
Lisac Marketing Ekspres
13.04.2020

Najboljši prodajni stavek vseh časov

Predstavljajte si gospoda, starega 65 let. Aktiven, zdrav, zelo deloven lastnik podjetja. Kakor je značilno za aktivne ljudi, ga v življenju zanima zelo veliko stvari, zato ima dva hobija, ki se jima strastno posveča: rad igra golf in rad s prijatelji ribari. Golfist in ribič.

Njegovi ženi vse to ni preveč všeč, saj je gospod zaradi hobijev pogosto zdoma. Sinova in hči so se že odselili in ni rada sama doma, zato svoje nezadovoljstvo sem in tja pokaže z intenzivnim »teženjem«.

Vendar njeno teženje lepega dne v celoti preneha!

Mož namreč vse skupaj reši z enim samim zmagovitim prodajnim stavkom.

Zaradi rahlih bolečin v levi roki in v prsih je šel na zdravniški pregled. Zdravnik mu je priporočil čim več gibanja v naravi, veliko tekočine in zdravo prehrano.

Mož razloži ženi, kako je bilo pri zdravniku. »Predpisal mi je vsakodnevno gibanje na svežem zraku.« Ker ga ima žena rada, brez pomislekov takoj pristane na zdravnikovo navodilo. Mož nima nobenih težav več, ko se odpravlja na golf ali ribarjenje, nasprotno, žena mu celo prijazno pomaga pri pakiranju opreme.

Zmagoviti in brezčasni stavek, ki deluje v vseh panogah:

»Zdravnik je tako predpisal.«

Zakaj zdravnike ubogamo? Ker imajo avtoriteto. Priznavamo jim status eksperta. Verjamemo, da zdravnik ve, zna in nam želi pomagati. Zato se večina ljudi, ko se vrača od obiska pri zdravniku, ustavi v lekarni, brez pomisleka vzame predpisana zdravila in ubogljivo sledi navodilom, koliko katerih medikamentov kdaj pojesti.

Ker je zdravnik tako predpisal.

Želite svoj posel, podjetje v teh časih ohraniti, celo izboljšati poslovanje? Za vas imam recept – 30-dnevno terapijo, ki garantirano pomaga.

Zakaj se vam splača prijaviti? Zagotavljam vam, da boste sprejeli dobro odločitev, ki vam bo pomagala. Ker mi zaupate in veste, da imam znanje in vam želim dobro. Med programom vam bom tudi pokazal, kako lahko povečate avtoriteto v očeh svojih strank.

Avtoriteta je namreč odgovor na večino problemov v prodaji, saj vam zagotavlja, da vas stranke poslušajo in naredijo, kar jim priporočate.

Prijavite se  lahko samo še danes. Začnemo že v sredo, 15. 4., z webinarjem ob 21.00. Paket 3 je skoraj razprodan, Paket 1 in Paket 2 sta še na voljo.

Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
Lisac Marketing Ekspres
26.03.2020

Ali je sedaj pravi čas za prodajo?

Včeraj me je prijatelj na Facebooku opozoril na boso kovačevo kobilo – da premalo agresivno prodajamo našo družabno-izobraževalno igro FirmaKids.

Ne vem?

Razmišljam, da niso časi za agresivno prodajo, temveč bolj za refleksijo. Za poglobljen razmislek, kako bomo ravnali, živeli, poslovali, prodajali v prihodnje.

Po drugi strani pa je res tudi, da ne moremo in ne smemo vsega kar ustaviti.

Kakšna naj bodo torej prodajna sporočila v teh časih?

Še bolj premišljena – ne vsiljujmo prodaje, kot da se ni nič zgodilo. Zavedati se moramo, da bo kriza v vsakem primeru vplivala na nakupne odločitve naših strank in jih bistveno spremenila, zato lahko že zdaj z gotovostjo vemo, da bomo izgubili vse stranke, ki smo jim v neprimernem trenutku vsilili nakup. Tudi krinka s popusti in odlogi plačila morda deluje na klasični pohlep, vendar zelo slabo prikriva obupanost prodajalcev.

Kako potem prodajati?

Z empatijo in prodajo strankam, za katere vemo, da zmorejo nakup in ga v tem trenutku tudi res potrebujejo, saj je to oblika vzajemne pomoči, ne zgolj potrošniško plenjenje na eni strani in zapravljanje na drugi.

firma

Nakup igre FirmaKids je manjši nakup, ki ne bo ogrozil družinskega proračuna, je pa koristen, uporaben in pameten, še toliko bolj v trenutnih razmerah.

Vsi smo doma, imamo čas – sicer natanko toliko kot prej, le drugače smo ga prisiljeni razporejati. Če smo pametni, ga koristno porabimo – za branje, učenje, iskren pogovor v družini.

Morda lahko preizkusite novo družabno igro, s pomočjo katere boste starši in otroci razumeli, kako delujejo podjetja.

V igri Firma Kids ste namreč v vlogi direktorja, ki vodi podjetje. Vsako leto naredite tudi izkaz uspeha, zato lahko zelo hitro vidite, kaj se zgodi, če pride do »korona« scenarija. Igrate jo lahko v dveh ekipah, tako da se učite, zabavate, jezite ob potezah konkurence.

Skratka, poučna in zabavna igra, ki pomaga popestriti dobre in slabe čase.

Cena je 25 evrov (DDV in stroški pošiljanja so že všteti v ceno).

Plačate po predračunu ali s kreditno kartico. Zaradi trenutno veljavnih ukrepov plačilo po povzetju ni možno.

Za več informacij in naročilo poglejte spletno stran www.firmakids.si ali nas pokličite na 080 1509.

 

 

20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
Lisac Marketing Ekspres
12.01.2020

20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...

 Pred leti sem sodeloval v resničnostnem šovu. Ne kot udeleženec, bil sem v vlogi tistega, ki je postavljal naloge.

 Moje delo je bilo zabavno, saj je v igri ostalo samo še 20 lepih mladih deklet.

 Ena izmed nalog, ki so jo dekleta dobila, je bila zelo zahtevna. Morala so prodajati, na voljo pa so imela samo 10 minut. V tem kratkem času je bilo treba kar na ulici poiskati primerno potencialno stranko in ji prodati.

 t2real

Priznajte, da naloga ni lahka. Ustavljati neznance na ulici in jim prodajati … V samo 10 minutah. Poskusite si predstavljati sebe v njihovi vlogi.

 Dekleta so se lahko sama odločila, ali bodo prodajala hladno limonado, pahljačo ali vstopnico za vožnjo po Ljubljanici. Povedali smo jim nabavne cene, sama pa so morala določiti kočno ceno. Začetek »tekme« je bil na ljubljanskem Mesarskem mostu. Dogajalo se je avgusta, na izjemno vroč dan.  

 Dekleta so se zelo trudila. Na tem mestu vam ne bom opisoval vseh dvajsetih poskusov prodaje, ampak vam bom zaupal samo končni izid:

 Štiri dekleta so naredila več dobička kot vsa druga skupaj.

 Za vse, ki se ukvarjamo s prodajo, to ni nobeno presenečenje:

 -        čeprav so imela vsa dekleta enake pogoje, so nekatera uspešno prodajala, druga ne. Pogoji torej niso bili odločilni.

-        v vsaki prodajni organizaciji so prodajalci, ki prodajajo odlično, povprečno ali slabo. Vedeli smo, da bo pri dekletih podobno.

-        izdelek, ki so ga prodajala, ni vplival na njihovo uspešnost. Dobri prodajalci znajo prodati kateri koli izdelek.

-        zmagovalke so prodajale dražje, začele so z visoko ceno in niso popuščale pri ceni. Popuste zna prodajati marsikdo, po polni ceni le najboljši.

 Sedaj pa retorično vprašanje za vas.

 Če bi v službo jemali novega prodajalca? Bi zaposlili katero izmed štirih deklet, ki so se pri tej nalogi odlično odrezala, ali bi raje izbrali med poraženkami?

 Se strinjate, da so prodajne veščine v poslu zelo pomembne?

Dobrega prodajalca se ne brani noben podjetnik, nobeno podjetje.

 Če ste prodajalec ali če zaposlujete prodajalce – imam za vas odlično novico.

 Pripravil sem NOV program, s katerim vam garantiram, da iz vas ali iz vaših prodajalcev v samo 90 dneh naredim prodajalce zmagovalce. Po mojem programu boste garantirano med 20 % najboljših prodajalcev v panogi, še verjetneje pa je, da boste med najboljšimi 4 %.

 Kaj se vam splača narediti?

 Preberite nekoliko daljše pismo z opisom novega programa in se prijavite.

Kako med 4% najboljših prodajalcev?
Lisac Marketing Ekspres
12.01.2020

Kako med 4% najboljših prodajalcev?

 Draga kolegica, dragi kolega,

 Ste pripravljeni slediti mojemu programu, če vam obljubim dramatični napredek v vašem znanju in učinku na področju prodaje?

 Končni rezultat 90-dnevnega programa?

 Znali boste izbrati prave kupce (tiste, ki odločajo o nakupu, imajo željo, denar in potrebo), jim na pravi način predstaviti svoj izdelek ali storitev, pravilno voditi vso komunikacijo in upravljanje s strankinimi pričakovanji – vse od prvega povpraševanja do sklenjene prodaje –, se pravilno odzivati na najrazličnejše ugovore in na koncu prodati.

 To so ključne veščine najboljših prodajalcev, ki jih je v vsaki panogi samo nekaj.

 Po zaključnem 90-dnevnem programu boste garantirano med njimi. Program je primeren za vse vrste prodajalcev, vodje prodaje, podjetnike. Izvajamo ga tudi v podjetjih.

 Več o programu boste našli na tej povezavi.

 Lep pozdrav, Aleš

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Lisac Marketing Ekspres
12.07.2018

Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?

 

 

Mnogi prodajalci so prepričani, da mora stranka v prodajnem razgovoru prodajalcu čim večkrat pritrditi. Večkrat kot slišijo da, bolje je.

Zgornje prepričanje je zmotno.

V prodaji je pomemben zgolj en DA. Tisti zadnji. Če stranka na koncu reče da in kupi, nam je uspelo. Če nam med prodajnim procesom ves čas prikimava, nazadnje pa vseeno reče ne, vse njeno prejšnje strinjanje popolnoma izgubi svoj pomen.

Za vas imam nasvet, ki se vam ga splača preizkusiti v praksi. Temelji na dejstvu, da se stranke velikokrat počutijo varnejše, če lahko prodajalcu rečejo ne. Beseda NE zagotavlja neko varnost, ljudje pa imamo zelo radi ta občutek.

Bom pojasnil na primeru moje žene. Najin starejši sin jo vpraša, ali gre lahko s prijatelji za vikend na morje. Star je 16 let in odhod seveda ni samoumeven.

Kakšen bo ženin prvi odgovor?

»Ne, ni govora!«

Potem sledi še krajša ali daljša razlaga. Pred koncem šolskega leta so bile razlage obsežnejše, med počitnicami, ki so že v teku, pa niso več tako goreče in dolge, ampak vseeno je prvi odgovor vedno ne. Žena odgovori z ne, ker se po takšnem odgovoru bolje počuti …

Kako se zgodba nadaljuje?

Čeprav je že rekla ne, sinu začne postavljati vprašanja: »Kdaj bi pa šli, kdo bo šel še zraven, bo z vami kdo od staršev, kdaj bi prišel domov, kdo bo pa vozil, kje boste jedli …«

Ko sin odgovori na vsa vprašanja, se pogosto zgodi, da mati privoli tako, da ga napoti k meni. Če mu dovolim, je potem zanjo vse zelo preprosto – za vse sem kriv jaz, ker otroku preveč popuščam.

Ste opazili, da je bil ženin prvi odgovor NE? Prav zaradi njega se je med pogovori bolje počutila. Zdelo se ji je, da ima pod nadzorom celoten proces in če je rekla ne, bo tako tudi obveljalo. Vseeno pa se pogosto zgodi, da se zgodnji Ne pozneje spremeni v DA.

Kaj se vam splača narediti?

Spremenite svoj prodajni nagovor tako, da stranka na začetku nekajkrat lahko reče ne. Tako že takoj posrbite, da bo pritisk manjši, stranka pa vas bo bolj sproščeno poslušala in se bolje počutila. Morda vam bo postavila več vprašanj, pogovor bo potekal brez pritiska – saj veste, večina ljudi ne mara prodajalcev, kupujejo pa vseeno radi.

Kako natančno to narediti prav za vaše podjetje in vašo panogo, lahko izveste na seminarju »Prodaja ena na ena«, lahko pa vam pripravimo odgovor prav za vaše podjetje, če se včlanite v Lisac&Lisac VIP klub.

 

 

Škarje za 900 evrov
Lisac Marketing Ekspres
04.08.2016

Škarje za 900 evrov

 »Vse najboljše za rojstni dan,« je moja žena pred nekaj tedni zaželela svoji frizerki.

»Hvala. Veš, čudovito darilo sem dobila.«
»Od koga pa?«
»Hm … od sebe. Kupila sem si nove škarje. In samo tebi lahko priznam, da so bile 900 evrov. Možu bom pa rekla, da so bile 500 ...«

Pametna frizerka, investira v osnovna sredstva. S kakovostnimi škarjami vsekakor bolje in lažje dela kot s cenenimi.

Vprašanje, ki ga zastavljam vam in vsem podjetnikom: Koliko ste pripravljeni investirati v orodja, brez katerih ne bi mogli opravljati svojega posla?

In koliko ste pripravljeni investirati v marketing in prodajo?

Obe povezavi vam lahko veliko pomagata:

1) Lisac VIP klub - ekskluziven svetovalni program za izbrane podjetnike – povečanje prodaje in dobička.

2) Dobičkonosen sistem za povečanje vaše učinkovitosti v prodaji ena na ena – ne da bi v marketing vložili en sam dodaten cent.

Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička
Lisac Marketing Ekspres
06.06.2016

Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička

Za vas sem pripravil program, s katerim boste zanesljivo povečali prodajo in dobiček. Program je učinkovit, poceni, mesečno pa vam vse skupaj ne bo vzelo več kot 3 ure. Če ste pripravljeni v povečanje prodaje vložiti 3 ure mesečno in investirati približno toliko, kot natočite goriva v rezervoar svojega avta, berite naprej.

Problem večine podjetnikov je v tem, da na povečanju prodaje in dobička ne delajo sistematično. Si predstavljate, kaj bi pomenilo za vašo prodajo, če bi vsak mesec res temeljito izvedli en ukrep za povečanje prodaje?

Samo en ukrep. In to takšen, ki je izvedljiv prej kot v 120 minutah. Ste pripravljeni izvesti ukrep po receptu marketinškega guruja? Če vam garantiram, da je ukrep enostaven, primeren za vaše podjetje in da ga boste brez težav uresničili?

Če vam garantiram, da bom priložil natančna in jasna navodila in vam vse skupaj  pojasnil v krajšem webinarju? Če želite konkretna navodila, kako do več denarja v vašem poslu, in če imate 120 minut mesečno časa, se vam splača klikniti na to povezavo.

Seznam brezplačnih webinarjev
Lisac Marketing Ekspres
29.09.2015

Seznam brezplačnih webinarjev

Za vas sem v septembru in oktobru pripravil 5 brezplačnih webinarjev.

Kliknite na spodnje povezave in se prijavite.

1. Vse kar ste želeli vedeti o mrežnem marketingu (30.9. ob 20.00). Prijava.

2. Vprašajte guruja. Odgovarjam na vaša vprašanja (6.10. ob 19.00)! Prijava.

3. Naslovi so pomembni. Kako napisati odličen naslov, ki bo prodajal vaše izdelke in storitve (8.10. ob 19.00)? Prijava.

4. Vaš prodajni načrt. Vsako podjetje mora imeti prodajni načrt, sistem. Pokazal vam bom kaj tak načrt vsebuje (20.10. ob 19.00). Prijava.

5. Kako povečati prodajo s pomočjo telefona. Konkretni nasveti za vse, ki opravljate posel tudi po telefonu (27.10. ob 19.00). Prijava.

Na webinarje se vam splača prijaviti, tudi če ste ob uri, ko je webinar na sporedu zasedeni. Ker bom vsem prijavljenim poslal link do ponovitve.

 

Slepo ali z dvema prstoma?
Lisac Marketing Ekspres
14.04.2015

Slepo ali z dvema prstoma?

 

To besedilo tipkam slepo, s hitrostjo 55 znakov na minuto. Brez napak.

Zakaj? Ko sem bil še na fakulteti, sem vložil nekaj denarja in časa v tečaj slepega tipkanja. Od takrat sem napisal približno 1200 člankov, 11 knjig in gore tekstov za moje stranke. Če ne bi znal slepo tipkati, bi napisal manj in porabil bi več časa.

Podobno je v prodaji. Če vi ali vaši prodajalci ne vložite dovolj časa in denarja – da, brez investiranja se ne zgodi nič – v razvijanje veščine, ki se imenuje prodaja, boste prodali manj, čeprav se boste še tako trudili.
Pravo razmerje med učenjem in akcijo? Odvisno od panoge, ampak vsaj 25 % učenja in razmišljanja!

Če želite pred košnjo dodatno nabrusiti svojo koso oziroma primerjajmo raje moje seminarje in delavnice z motorno kosilnico, imam za vas pravo orodje.

Izboljšamo lahko vašo metodo, s pomočjo katere boste pridobili več najboljših strank. To so stranke, kise ne pogajajo za ceno, ki ubogajo, ki kupijo, so hvaležne in vas priporočajo.

 

Sindikalno razmišljanje?
Lisac Marketing Ekspres
09.04.2015

Sindikalno razmišljanje?

V državnih službah, pa tudi sicer v mnogih drugih, se je uveljavilo nekaj, kar imenujem sindikalno razmišljanje.

Gre pa takole: »Dlje časa delam v neki službi, v nekem poslu, višja plača mi pripada in več privilegijev si zaslužim.«

Podjetniki seveda vemo, da je takšno razmišljanje napačno, samomorilsko in da tisti podjetniki, ki tako razmišljajo, prej ali slej bankrotirajo.

»Sindikalno« razmišljanje je skrajno škodljivo!

Naj pojasnim. Z izobraževanjem in svetovanjem se ukvarjam že 26 let. Sem marketinški guru, slovenski predavatelj leta, dvakrat najboljši predavatelj na Gea College, predaval sem v 13 državah, delal sem vsaj v 20 različnih panogah, na svojih delavnicah in seminarjih sem imel več udeležencev kot kateri koli drug slovenski predavatelj, verjetno imam svetovni rekord po številu udeležencev na enem samem seminarju (4000 na seminarju leta 2008 v Hali Tivoli) glede na število ljudi v državi.

Lahko zdaj mislim, da mi pripada višja plača ali določeno število strank samo zato, ker sem guru, in da je samo po sebi umevno, da mi bodo stranke plačale več, ker imam že 26 let svetovalsko-predavateljske dobe?

Napačno! Napačno!

Takoj, ko podjetniki začnemo razmišljati, da nam nekaj pripada, da smo si s preteklim delom nekaj zaslužili za vedno, je naše mišljenje zmotno. Kupci imajo namreč kratek spomin. In če se prenehamo ukvarjati z marketingom in prodajo, nas bodo prej ali slej zapustili.

Podjetniki smo v igri, ki se nikoli ne konča. Če prenehamo igrati, izgubimo. Nič nam ne pripada, vse si moramo zaslužiti. 

Hemingway
Lisac Marketing Ekspres
12.12.2014

Hemingway

Hemingway in prodajna besedila

Verjetno ste že prebrali kakšno Hemingwayevo literarno delo.

Vsekakor smo za tega ameriškega pisatelja že vsi slišali.

Danes se nahajam v njegovi hiši na Key Westu na Floridi. In da ne bom hvalil samo tukajšnjega sončnega in toplega vremena, reciva še kakšno besedo o marketingu in prodaji. Saj to najbrž tudi pričakujete od mene … :)

h1

V hiši znanega pisatelja.

Hemingway je postal svetovno znan pisatelj zaradi svojskega sloga. Znan je njegov dialog z Williamom Faulknerjem.

Faulkner: »Hemingway has never been known to use a word that might send a reader to the dictionary.«

Hemingway: »Poor Faulkner. Does he really think big emotions come from big words? He thinks I don't know ten-dollar words. I know them all right. But there are older and simpler and better words, and those are the ones I use.«

Da je mogoče z malo in s preprostimi besedami veliko povedati, je dokazal s povedjo, ki jo boste prebrali v nadaljevanju. Cilj je bil s čim krajšo povedjo povedati celo zgodbo. Preberite, kaj je ustvaril Hemingway:      

For sale: baby shoes, never used.

Dobra novica za vse nas, ki nikoli ne bomo tako dobro pisali, je ta, da za uspeh v prodaji kreativnost ni najbolj nujna.

Nujno pa je uporabljati prave besede!

In poiskati orodje, s katerim si olajšamo delo. Ker želimo hitre rezultate.

h2

V tej sobi je Hemingway napisal večino svojih knjig.

Za vas imamo odlično novico. Novost – orodje, s katerim boste vi in vaši prodajalci prodali več, obstaja. Že nekaj tednov.

h3

 

Manj jih je!
Lisac Marketing Ekspres
11.11.2014

Manj jih je!

Kupcev je manj, kot jih je bilo pred leti. V večini panog je tako. In tudi tisti, ki so ostali, previdneje ravnajo s svojim denarjem.

Zato je v teh časih pomembneje kot kadar koli prej, da ne izgubljamo strank. Ker je nove težko dobiti in ker moramo za vsako izgubljeno dobiti dve novi, da smo približno na istem …

Obstaja marketinška metoda, ki vam pripelje:

·         boljše kupce,

·         kupce, ki manj gledajo na ceno,

·         kupce, ki dlje ostanejo z vami.

Metoda, o kateri govorim, so priporočila.

Ker imate dobre izdelke in storitve, vas stranke že priporočajo. Vendar premalo in ne takrat, kadar vi to želite.

Kako to, da se priporočila ne dogajajo pogosteje in avtomatično, kar sama od sebe?

Za to obstaja več razlogov:

·         Stranke niso pri vas zaposlene kot prodajalci, zato ne moremo pričakovati, da bodo namesto vas prodajale vaše storitve.

·         Strankam niste dali v roke primernih orodij in niste jih »izšolali«, da bi vas znale priporočati.

·           Nimate dodelanega, izpiljenega sistema, ki bi vam garantirano pripeljal več, boljših, priporočenih strank.

Na tem svetu se avtomatično od časa do časa zgodi kaj slabega, za vse drugo pa se moramo potruditi sami.

Za vas in vaše podjetje sem pripravil kompleten SISTEM za povečanje priporočil. Kompletno orodje, s pomočjo katerega boste zanesljivo prišli do boljših strank, do strank, ki vam bodo že od vsega začetka zaupale in se z vami ne bodo pogajale za vsak cent.

 

Vincent Van Gohg
Lisac Marketing Ekspres
02.09.2014

Vincent Van Gohg


Na seznamu najdražjih slikarjev na svetu so tri imena: Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Andy Warhol. Slednja sta s svojimi slikami obogatela.

Vincentu Van Goghu pa je, dokler je bil živ, uspelo prodati samo eno sliko. Pa še to v današnjem denarju za skromnih 1.500 evrov.

Po van Goghovi smrti so samo njegovih sedem najdražjih slik prodali za več kot 700 milijonov dolarjev! Vendar šele po slikarjevi smrti …

Mimogrede, Vincent van Gogh si je na koncu menda sodil sam, čeprav pištole, s katero naj bi se ustrelil, niso nikoli našli.

 angel_nič_zaslužil.jpg

No, pustimo sedaj podrobnosti. Kakšna je marketinška lekcija dejstva, da Vincent van Gogh ni znal prodajati?

Van Gogh je imel podoben problem, kot ga imajo mnogi podjetniki. Očitno je bil mojster svojega poklica. Bil je nadarjen in priden. Več kot 800 slik je ustvaril, čeprav je začel slikati dokaj pozno.

Vendar mu je v življenju uspelo prodati eno samo sliko!

Razlog?

Očitno se s prodajo ni ukvarjal. Ni znal, ni želel, ni ga zanimalo, ni imel volje …  Sam ni prodajal in nikogar, ki bi mu znal pomagati, ni poklical na pomoč.

Vem, da veste, ampak bom vseeno povedal še enkrat. Brez prodaje se ne zgodi nič. Ne v vaši, ne v moji, v nobeni panogi. Prodaja je veščina, je umetnost. Prodaja je nekaj, brez česar ne more biti uspešno nobeno podjetje niti posameznik.

Ko enkrat prodaja steče, je vse drugače, lažje, lepše.

Pravo neodvisnost podjetnikom prinese samo preveč strank. Če imamo strank preveč, smo sami gospodarji svoje usode. Sami odločamo, komu in po kakšni ceni bomo prodali. Če strank ni, nam niti van Goghova kakovost ne pomaga.

Če želite, vam lahko pomagam prodati več, zaslužiti več. Pripravil sem delavnico, ki se vam je ne splača izpustiti.

Iz najmanj 3 razlogov:

·         investicija se vam bo garantirano večkratno povrnila

·         ker ne tvegate ničesar

·         ker boste v veliki prednosti pred konkurenco.


Več o delavnici si poglejte tukaj.

 

Kdo je vaš zajec?
Lisac Marketing Ekspres
02.09.2014

Kdo je vaš zajec?


Atleti si, ko želijo postaviti res dober rezultat, omislijo »zajca«. Zajec je tekač, ki narekuje tempo. Pogosto imajo na rekreativnih maratonih več zajcev, ki imajo na hrbtu izpisan čas, v katerem bo zajec končal maraton.

Če tečete za zajcem, ki ima napis 2 uri 45 minut, veste, da boste na cilj pritekli v tem času. Če vam seveda zajec ne pobegne ali če ga ne prehitite …

Kaj pa v vašem poslu, v vaši prodaji?

Imate cilje, veste, kako hitro želite teči? Kdo je vaš zajec, kdo vam pri tem pomaga?

Zajec ni pomemben samo zato, ker diktira tempo. Zajec je tam tudi zaradi vašega zavedanja, da je cilj uresničljiv, da ga bo nekdo zanesljivo dosegel.

Za vas imam predlog.

Če želite povečati prodajo in dobiček … sami boste povedali za koliko, sem lahko vaš zajec.

In garantiram rezultat. Prodali boste več, zaslužili boste več.

V septembru smo za vas pripravili tri dogodke, na katerih boste dobili znanje, motivacijo, voljo in entuziazem:

·         Brezplačno predavanje za naše stranke. 15. septembra 2014, v Celju. Vem, da vas takrat zna pot zanesti na Celjski sejem (47. MOS).  Med 11. in 12.30 uro bom govoril o 4 najpomembnejših področjih v vašem poslovnem in osebnem življenju. Glavna tema bo seveda, kako do preveč strank. Za več informacij pošljite sporočilo tukaj. 

·         Strategije za povečanje cen. Sedaj je prišel pravi trenutek, da obrnete list v svojem poslu in začnete prodajati bolje in po višjih cenah. Ker si to zaslužite in ker je to mogoče!  Za več informacij kliknite tukaj.

·         Executive sales course.  S konkretnimi potezami izboljšajte uspeh prodajnega osebja - ekskluzivno druženje 12 izbranih direktorjev.  Za več informacij kliknite tukaj. 

Kliknite in izberite pravega "zajca" so svoje želje. 

 

Tudi vi prodajate prepoceni?
Lisac Marketing Ekspres
30.06.2014

Tudi vi prodajate prepoceni?

Zakaj znani slovenski pisatelj, doktor znanosti, računalniški strokovnjak, avtor filmskih scenarijev, dobitnik številnih domačih in tujih nagrad prodaja svoj najnovejši roman za pičlih 10 evrov (davek vključen v ceno)?

Obenem pa v svojih kolumnah ugotavlja, da delo slovenskih intelektualcev ni dovolj cenjeno?!?

Govorim o Mihi Mazziniju. Odličen avtor, večina ljudi ve, da je prebirati njegove kritične kolumne zelo razvedrilno, ne zgolj zato, ker so brezplačne, temveč se je težko ne strinjati z napisanim, kupovati njegove romane pa je prav tako zelo poceni …

Povod za moje današnje pisanje je Mazzinijeva kolumna (povezavo najdete v nadaljevanju besedila).

Splača se vam jo prebrati, ker je (spet) dobro ubesedil več bistrih opažanj in ker boste še bolje razumeli moje besedilo.

Težava je v Mazzinijevem tarnanju, da delo intelektualcev ni dovolj cenjeno, hkrati pa sam svoje znanje in delo prodaja po 10 evrov.

Če držijo številke, ki jih navaja v kolumni, s pisanjem knjige zasluži 45 evrov mesečno. Proda okoli 500 izvodov, od knjige dobi 1 evro, piše jo leto in pol. S pisanjem torej zasluži 45 evrov mesečno (davkov še nismo odšteli …)

Zakaj slovenski intelektualec tako malo ceni svoje delo, da ga razprodaja po 10 evrov za knjigo?

To je za nas podjetnike ključno poslovno vprašanje. Zakaj delati, zakaj prodajati nekaj, kar nam prinaša izgubo?

Ponujata se dve razlagi.

1.      To počne namerno, s knjigami v resnici ne želi zaslužiti, gre zgolj za samopromocijo. In avtor misli (seveda napačno), da bo s poceni knjigami dosegel več potencialnih bralcev.

2.      To počne, ker mu ni nihče povedal, da gre tudi drugače.

Obe razlagi lahko nadaljujemo z isto povedjo:

… v nobenem primeru s pisanjem knjig ne zasluži dovolj niti za plačilo računa za mobilni telefon, torej njegove literarne podvige financira nekdo drug.

Ne vem, kdo je pisateljev delodajalec, v eni izmed kolumn je napisal, da dela za državno podjetje.

Saj je vseeno, avtorjevo pisateljevanje je očitno zgolj hobi. In v tem je težava – Mazzini se gre dumping, ker si to lahko privošči. Sam ni odvisen od pisanja, to je le njegova (sicer slabo plačana) prostočasna aktivnost.

Ker gre za hobi in ker kolumnist noče delati drugače (niti mu ni treba), se razprodaja po 10 evrov.

Podjetniki si tega ne moremo, ne smemo privoščiti.

Če bi Miha Mazzini živel od pisateljevanja, bi se ga moral lotiti drugače.  

Ali pa bi bil ves čas lačen, gol in bos.

Lahko pa bi, kot Srečko Kosovel, še več delal. Če bi vsak teden napisal novo knjigo, bi se mu izračun morda celo izšel, prezgodnja smrt zaradi izčrpanosti pa bi njegovo slavo še povečala.

Naj spomnim, kaj je o pisateljskih honorarjih povedal Srečko Kosovel: »Honorarji so lahko različni: veliki ali majhni ali pa jih sploh ni. Taki so, da z njimi ne moreš živeti, umreti pa ravno tako ne, kajti škoda bi bilo pustiti to, kar pričakuješ. Res je to: honorar je cilj pisanja. Naj govorijo vsi umetniki, kar hočejo, o popolnosti svojih umetnin, kar hočejo, o popolnosti in poti k popolnosti, honorar je vendar sladka beseda.«


Podjetniki imamo podobno težavo kot Mazzini. Ni dovolj, da imamo odličen izdelek ali storitev. Tisto, kar delamo, moramo tudi prodati. In prodati moramo po takšni ceni, da ostane še kaj za plače in dobiček, s katerim financiramo poslovanje podjetja.

Če ni dobička, ni kruha, otroci so lačni, rubežniki pa sitni in vztrajni.

Država ni prav nič prijaznejša, če zamudimo s plačilom davkov za nekaj dni, nam blokirajo račun, prav nič jih ne zanima, kaj vse lahko povemo v zagovor.

Pisateljski posel, v katerem morda Miha Mazzini misli, da deluje, je podoben poslom v filmski industriji, na katero se prav tako zelo dobro spozna. Je namreč tudi režiser, avtor scenarijev.

V ameriški filmski industriji radi rečejo, da mora imeti vsak igralec, ki želi biti v poslu dolgoročno (seveda tudi finančno) uspešen, na zalogi dovolj (uporabil bom kar necenzuriran izraz) »Fuck You Money«. To je nekakšna varovalka. Ko ti ponudijo vlogo, ki je nočeš, ali te želijo premalo plačati, ponudniku enostavno zabrusiš z besedo na F… in zavrneš ponudbo. Ker imaš dovolj denarja, si lahko privoščiš čakanje na primerno vlogo.

Ker ima Mazzini delodajalca, bi si lahko privoščil prodajati svoje knjige po 50 evrov, založnikom pa postavljal drugačne pogoje: »Hočem 10 evrov od knjige, ki jih boste na trgu prodajali vsaj po 50 evrov, ali pa …«

To bi si lahko privoščil, ker se ne preživlja s pisanjem knjig. Ker že ima sponzorja, bi za kolege pisatelje največ naredil s tem, da bi svoje delo začel sam ceniti in ga prodajati po pravi ceni. A, žal, opažam, da slovenski intelektualci radi potarnajo nad slabimi, naravnost nevzdržnimi razmerami na trgu, in (namerno?) pozabljajo, da trg soustvarjajo; medtem pa čakajo, da jim bo nekdo tretji ustvaril trg, na katerem bodo lahko prodajali dražje.

Drage podjetnice, dragi podjetniki. Vi in jaz moramo sami paziti, da priskrbimo kruh zase in svojo družino, da redno plačujemo davke.

Vemo tudi, da je v poslu lažje uspeti (in preživeti), če ne prodajamo prepoceni.

Če želite končno prodajati po višjih cenah, se vam splača priti na moje predavanje, ki bo 15. julija 2014, ob 9.00, v Ljubljani. Ker bo predavanje kratko (skupaj s krajšima odmoroma 4 ure), izgovora, da nimate časa, nimate.

Pokazal vam bom, kako lahko prodate več, po višjih cenah! Kot je za moja predavanja običajno, to garantiram, ali pa vam vrnem denar.

Investicija v znanje o pametnih cenovnih strategijah, ki jih boste dobili na predavanju?

169 EUR + DDV.

Preberite več o predavanju in se prijavite še danes. Razen če vam ni treba zaslužiti več.  

Povezava do Mazzinijeve kolumne.

 

Semmelweis reflex
Lisac Marketing Ekspres
28.05.2014

Semmelweis reflex

Ste že kdaj slišali za Semmelweisov reflex?

Če niste, pozorno berite naprej. No, če ne boste nadaljevali z branjem, ste nehote že postali žrtev Semmelweisovega refleksa.

Ignaz Semmelweis je bil madžarski zdravnik, rojen leta 1818. V bolnišnici, kjer je delal, je 10–35-odstotno smrtnost pri določenih okužbah dojenčkov zmanjšal na en sam odstotek!

Namesto 10–35 % mrtvih samo še en 1 % umrlih novorojenčkov!

An engraved portrait of Semmelweis: a mustachioed, balding man in formal attire, pictured from the chest up.

Kako je to dosegel?

Z banalno preprosto metodo. Kolegom zdravnikom je predlagal, naj si po in pred pregledom pacienta umijejo roke.

Njegov predlog je v začetku naletel na odpor in zaničevanje. Mnogi so bili prepričani, da roke gospodov zdravnikov nikakor ne morejo biti razlog za infekcije … No, ker metoda ni bila zelo komplicirana – umivanje rok z razkužilom – so jo kljub dvomom počasi vpeljali tudi v druge bolnišnice.

In rezultat je bil povsod isti. Drastično zmanjšanje umrljivosti.

Od takrat s tem imenom imenujemo refleksno NEsprejemanje novih idej.

In kako boste vi sprejeli mojo GARANCIJO, da lahko prodate veliko, veliko več, če bi (včasih zgolj malenkostno) spremenili vaše ponudbe?

Ali Semmelweisov refleks ali boste raje pogledali tole?

Problem omenjenega refleksa v poslu je v tem, da boste izvedeli, da sem imel prav, na zelo boleč način. Konkurenca bo prodala, vi pa ne. Samo zato, ker »niste želeli razkužiti rok«.

Vašim ponudbam morda manjka nekaj enostavnih elementov. Morda delate kakšno od tipičnih, osnovnih napak …

Za vas sem pripravil nekaj posebnega!

Ne, ne gre za običajen seminar – vašo, prav vašo ponudbo bom pregledal in vam pokazal, kako jo lahko izboljšate. Če vas zanima, kliknite tukaj.

 

Je knjigoljubstvo samo moderno?
Lisac Marketing Ekspres
14.01.2014

Je knjigoljubstvo samo moderno?

Tale tekst je napisala moja žena Natalie. Ko sem ga prebral, sem skoraj kupil ... Potem sem se spomnil, da vse te knjige že imam. Kaj pravite na tale tekst? :)

 

Stavim, da ste tudi vi opazili, kako je zadnje čase zelo moderno »biti bralec, rad imeti knjige, biti knjigoljub ipd.«?

Zagotovo vam ni ušlo, kako so se ljudje pred prazniki tiho veselili, ker bodo imeli končno čas za branje kakšne dobre knjige.

In nedvomno vam je znana tudi tale: »V prostem času zelo rada berem ...«

Celo naš najmlajši družinski član, ki ga moramo dnevno rotiti in prositi, naj bere, se v šoli na vprašanje »Kaj rad počneš v prostem času?« prostodušno zlaže: »Berem knjige!«

Ste se kdaj vprašali, zakaj je odgovor tako (že kar obrabljeno) priljubljen? Z njim pač ne morete udariti mimo. Bi lahko koga ujezili, ker trdite, da berete? Le kako, saj z branjem ni nič narobe – prav obratno, imenitne in pametne nas dela!

Morda nas le malo begajo statistični podatki in ugotovitve strokovnjakov, da se bralci v zelo malo tistega, kar si izposodijo ali kupijo, tudi poglobijo ali zares preberejo.

A kaj bi le s tem? Ljudem je v navadi poskrbeti, da so med dejstvi in ljudmi skoraj vedno določena odstopanja, kajneda?

***

Spoštovani bralci, če ste tudi vi med knjigoljubi (pristnimi ali ne) in vas zanimajo knjige za osebnostno in poslovno rast, še posebej na temo marketinga in prodaje, imamo za vas prijazno novico:

Zaloga knjig, katerih naslove najdete na tem seznamu, se približuje številki 0 (pri vsakem posameznem naslovu je na zalogi manj kot 12 knjig), njihov ponatis pa ni predviden. Zato smo se odločili, da vam ponudimo posebno priložnost.

Za samo 29,99 evra lahko izberete katere koli 3 knjige s seznama.

Vaši pošiljki bomo priložili še knjižno darilo, ki bo pobožalo knjigoljubca v vas: slovenski detektivski roman Veliki modni biznis (njegov avtor je znana medijska osebnost, ki pa se je podpisala s psevdonimom Samo Puh.)

Za naročilo svojega paketa 3 knjig in knjižnega darila kliknite tukaj ali pa me kar pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 1509, bo naročanje šlo še hitreje.

Vesela bom vašega klica, do takrat pa prijazen knjigoljubski pozdrav

natalie.JPG 

Natalie Lisac

urednica spletne knjigarne Lisac & Lisac, knjige za poslovno in osebnostno rast 

 

Hvala gospa zdravnica!
Lisac Marketing Ekspres
18.09.2013

Hvala gospa zdravnica!

Včeraj sem s pomočjo zdravnice ponovil zelo pomembno marketinško lekcijo. Zopet se je izkazalo, da nekateri zelo dobro razumejo psihologijo prodaje. In te pripravijo do tega, da kupiš nekaj, kar je predrago, kar ti krade čas in denar … ampak vseeno kupiš. Ker imajo sistem!

Najprej pa zgodbica, poučna resnična zgodbica za vse nas.

Ata je svojega tretješolčka vpisal v nogometni klub. To je storil, da se bo fant trikrat na teden malo utrudil in ostal v dobri formi. In tudi zato, ker so utrujeni otroci precej bolj ubogljivi. Vse skupaj se je začelo s tremi poskusnimi treningi. Seveda je ata že za prve tri poskuse sinu kupil posebne nogometne copate. Potem je bilo treba nakupiti dres, torbo, žogo, nogavice, ščitnike, trenirko, vse v klubski barvi in po ugodni klubski ceni 135 evrov.

Sledilo je trenerjevo obvestilo. Deček mora na zdravniški pregled. Najprej na odvzem krvi, potem še na pregled. Pregled je obvezen, če želi igrati tudi na tekmah. Cena pregleda 60 evrov.

Ata si je vzel čas in sina peljal na pregled, na katerega je bil naročen ob 17.30. Trener jima je zažugal, naj nikar ne zamudita, češ da so z ambulanto dogovorjeni za točnost. Ata in sin sta bila točno ob 17.30 (raje pet minut prej) v čakalnici. In sta čakala. Eno uro. Potem se je na vratih čakalnice pokazala mladenka in sina odpeljala v drug prostor. Vprašala ga je, koliko je težak in visok. Mali ni vedel ne prvega ne drugega odgovora. Ata je dekletu v beli halji rekel, naj ga stehta in izmeri. Dekle je pojasnilo, da nimajo tehnice in metra, da bosta zato kar nekaj približno napisala … Na pregledu za 60 evrov?

Potem sta ata in sin morala spet čakati – še na pregled pri zdravnici. Ata je vprašal sina: »A grem v ordinacijo in zahtevam nazaj tistih 60 evrov, saj vidiš, da kar čakava in se nič ne zgodi?« Sinko je odgovoril: »Prav imaš, čist brez veze je čakat.«

Ampak potem je ata opozoril sina: »Če ne narediva tega pregleda, boš lahko samo treniral, na tekme pa ne boš smel hoditi. Res hočeš oditi?«

»Potem pa vseeno počakajva. Rad bi igral tudi na tekmah.« In sta počakala. Prijazna zdravnica je celo malo popravila vtis čakanja. V torbici je našla meter in z atovo pomočjo ob vratih izmerila, koliko je otrok visok. Tehnice pa ni imela v torbici ...

Bi ata v normalnih razmerah kupil nepotreben, pomanjkljiv in predrag zdravniški pregled? Bi bil pripravljen čakati eno uro in pol za takšno storitev in vse skupaj plačati v gotovini? Seveda ne.

Ampak razmere niso bile normalne!

Tisti, ki so oblikovali ta prodajni model, zelo dobro igrajo na prava čustva in na pravi psihološki sprožilec, ki se v tem primeru imenuje KONSISTENCA.

Ata je pristal na plačilo pregleda, ker:

  • je sin že trikrat treniral in ni želel uničiti njegovih sanj (konsistentnost odločitve – kar začnemo, želimo dokončati, in čustvo ljubezni – sina ne želimo razočarati, prizadeti)
  • je že kupil klubsko opremo in bi šel tisti denar v nič (strah pred izgubo je večji motivator kot želja po dobičku)
  • je že porabil uro v čakalnici in bi šlo vse čakanje v nič, če bi odšel
  • je človek, ki ne odneha na pol poti (ponos)
  • ne želi poslušati sinovih očitkov, da mu je uničil nogometno kariero.

Za zdravniški pregled, stroške opreme, obvezen odvzem krvi in vode ob vpisu v klub atu seveda niso nič povedali. Vse to je izvedel šele po treh treningih – šele po tem, ko je bil sin že 100-odstotno odločen, da si želi trenirati.

Premeten sitem.

Dragi moji, morda se zdi vse to komu malce neetično. A pustimo sedaj to. Pomembno je, da si zapomnimo, kako močan psihološki sprožilec je konsistenca. Ljudje običajno vztrajamo pri odločitvah, ki smo jih že sprejeli, ne glede na to, ali so res pravilne in nam koristijo ali ne.

Ste v svojem podjetju zrežirali takšen marketinški sistem, da konsistenca deluje za vas? Če niste, se hitro lotite domače naloge.

Še en primer, da boste bolje razumeli, kako ta sprožilec deluje. Vsaka tretja testna vožnja proda avto. Prodajalci avtomobilov imajo torej navidezno enostavno nalogo, čim več potencialnih strank morajo peljati na testno vožnjo.

Če v trgovini poskusite košček jelenove salame, jo boste verjetno kupili. Ker ste poskusili in ker je naslednji korak nekako logičen.

Tale moja nogometna zgodba ni naključna. Nekdo je zelo dolgo razmišljal, kako se starši počutimo, ko vpisujemo otroka v nogometno šolo. In je celoten proces zrežiral tako, da je zelo težko odnehati, da je zelo težko sinu pogledati v oči in mu reči: »Ne boš več hodil na nogomet.«

Ata iz zgodbe sem jaz. Plačal sem 60 evrov za (zelo pomanjkljiv) zdravniški pregled in kmalu se bo zgodba ponovila še z drugim sinom. Saj veste, obema sem obljubil.:) Psihologija prodaje je zabavna reč ...

 

Inteligenca nekega petelina vs. podjetniška inteligenca
Lisac Marketing Ekspres
01.09.2013

Inteligenca nekega petelina vs. podjetniška inteligenca

Mojega petelina Gigija verjetno že poznate. V videu, ki si ga je ogledalo več kot 3400 ljudi, lovi moja sinova, v drugem videu, ki ima prav tako nekaj tisoč ogledov, pa preganja ženinega psa.

Gigi je hud petelin. Neustrašen. Tudi mene si upa napasti … Pameten pa ni kaj dosti. Na posnetku, ki sem ga posnel včeraj, boste videli, kako neumen je Gigi.

Kokoši gredo zgodaj spat. In ker verjamem, da se morajo sprehajati zunaj po mili volji, sem jim postavil improvizirano lestev, da lahko po želji odhajajo in se vračajo v kokošnjak. Tudi kadar ni nikogar na kmetiji. Lestev ni preveč udobna, da se po njej ne bi sprehajala tudi lisica.

Vse kokoši in piščanci brez težav pridejo v kokošnjak. Gigi pa nikakor. Kot vidite na posnetku, je zelo nervozen, išče vhod, ampak ga ne najde. Sicer vztrajno hodi levo in desno, pogleduje proti svojim kokoškam, ki že kinkajo, vidi se, da bi se jim rad pridružil.

In čeprav lahko vsak dan opazuje 7 kokoši in 10 piščancev, kako se povzpnejo po lestvi, še vedno ni dojel, da lahko sam naredi enako. Kar naprej vztrajno pleše okoli lestve, se nesrečno oglaša, ampak na lestev se ne spravi.

Zato petelin spi zunaj.

Ker noče poskusiti s plezanjem po lestvi, ker noče in ne zna poskusiti še česa drugega, kot je neumno beganje levo in desno okoli vrat.

Je med petelinom Gigijem, mano, vami in drugimi podjetniki kakšna podobnost?

Seveda je. Tudi nam se pogosto dogaja, da znova in znova delamo iste napake. Tudi mi pogosto uporabljamo poslovno strategijo, ki se imenuje (prazno) UPANJE. Upamo, da bo kmalu bolje, čeprav ni nobenih znakov, da bo res tako. Upamo, da bo prodaja večja, čeprav ne naredimo nič drugače, kot smo naredili včeraj.

Podjetniki običajno predolgo odlašamo z ukrepi, za katere vemo, da so potrebni. Prepozno spremenimo način prodaje, prepozno izboljšamo izdelek, prepozno se lotimo še kakšnega drugega trga, prepozno odpustimo zaposlenega, ki ne prinaša dobička. Skratka, čakamo, da nam nekdo odpre vrata kokošnjaka. Ta pa običajno ostanejo zaprta in mi spimo zunaj.

Se bomo še naprej obnašali kot moj petelin Gigi ali se bomo končno povzpeli po lestvi?

Odločitev je vaša. Odločitev je moja.

Veste, kaj pomaga, ko se moramo odločiti in nekaj spremeniti? Pomaga troje:

  • znanje,
  • dobra družba,
  • primerno okolje.

 

Če želimo spremeniti svoj posel na bolje – to si vsi želimo – moramo pridobiti dodatno znanje. Koristno je, če se več družimo z ljudmi, ki nam lahko pomagajo. In še kako pomaga, če zamenjamo okolje, če se premaknemo nekam, kjer bomo lažje razmišljali, kjer bomo bolj odprti za nove ideje.

Za vas imam predlog, ki vas bo stal samo 22 evrov. Za to minimalno investicijo boste dobili moj novi izdelek – svetovno inovacijo – namizno družabno igro, s katero se otroci in odrasli učijo voditi podjetje, razumeti bilance in še zabavajo se pri tem.

Poleg tega boste dobili brezplačno vstopnico (vrednost je sicer 250 evrov) na mojo 4-urno marketinško delavnico, kjer boste v dobri družbi in v primernem okolju dobili informacije, potrebne, za korak naprej v vašem poslu.  

Da ne bomo vsi še naprej kot moj Gigi … lestev ima ob sebi, pa ne zna ali si ne upa stopiti nanjo.

Zakaj tako ugodno? Iz dveh razlogov. Prvič, ker tudi sam preizkušam nove načine vstopa v kokošnjak. S projektom Firma Kids želimo uspeti (predvsem) v tujini, zato moramo preizkusiti čim več načinov, prepričati čim več kupcev, da preizkusijo izdelek.

In drugič, ker vas imam rad. Ker je iskreno poslanstvo našega podjetja pomagati podjetnikom zaslužiti več. Ker vem, da vam naš izdelek lahko pomaga, vam ga želim čim bolj približati. Izgovorov sedaj ni, kliknite na naš projekt na Idiegogo.com in potrudite se priti čez postopek.

Vendar pohitite, v trenutku, ko to pišem, imamo na voljo samo še 14 dni. Priložnost se definitivno ne bo nikoli ponovila.

Hvala in lep pozdrav!

P. S. Kaj naj v resnici naredim z Gigijem? Naj mu naredim lestev, ki jo bo razumel, in tako ogrozim celotno kokošjo jato (po boljši lestvi bo v kokošnjak znala priti tudi lisica) ali naj ga pustim spati zunaj? Druga opcija pomeni, da bo precej lačen in se bo kaj hitro znašel na lisičjem jedilniku. Je v poslovnem svetu kaj drugače? Če ne naredimo tistega, kar moramo, smo hitro lačni ali plen močnejšega.

 

3 pravila uspešnih podjetij
Lisac Marketing Ekspres
17.04.2013

3 pravila uspešnih podjetij

Avtorja knjige »The Three Rules: How Exceptional Companies Think«, Michael E. Raynor in Mumtaz Ahmed, sta po preučevanju 25.000 podjetij izločila 344 izjemno uspešnih podjetij. Poskušala sta ugotoviti, kaj podjetja, ki so dolgoročno uspešna, delajo drugače kot navadna podjetja. Ugotovila sta, da ne moreta ugotoviti, kaj delajo drugače. Ugotovila pa sta tudi, da je glavna razlika v razmišljanju. Izjemno uspešna podjetja pri odločanju upoštevajo naslednja pravila:

 hbr

1.       Bolje, ne ceneje – povedano drugače, tekmuj tako, da si drugačen, ne cenejši.

2.       Prihodki, ne zmanjševanje stroškov – večji poudarek je na razmišljanju, kako povečati prihodke, kot na zmanjševanju stroškov.

3.       Drugih pravil ni, če želite kar koli spremeniti v podjetju, upoštevajte prvo in drugo pravilo.

 

Članek o treh pravilih sem prebral v zadnjem Harvard Business Review, vi pa lahko povzetek v angleškem jeziku preberete tukaj.

Ker želimo biti dolgoročno uspešni, bomo veliko razmišljali o marketingu in prodaji. S cenami ne bomo tekmovali, ker to dolgoročno vodi v stečaj. S stroški se bomo seveda ukvarjali, ker ni vseeno, kolikšni so, ampak je precej pomembnje, da se ukvarjamo z idejami za povečanje prihodkov!

Zasajeni v hiši gospodovi
Lisac Marketing Ekspres
02.04.2013

Zasajeni v hiši gospodovi

Pošiljanje ponudb po pošti je podobno sejanju.

Seme vržemo v zemljo in upamo, da bodo mnoga vzklila in da se bomo čez nekaj časa veselili pridelka.

Tako kot v pravem kmetijstvu tudi pri pošiljanju ponudb samo sejanje ni dovolj. Rastline moramo tudi negovati, jih ščititi pred škodljivci, zalivati … Skratka, ukvarjati se moramo z njimi.

Potem ko pošljemo ponudbo, se delo šele začne. No, pa se za trenutek vrnimo k setvi. Sejemo lahko vsepovsod – kar utegne biti draga in potratna opcija – ali pa sejemo samo tam, kjer vemo, da bo kaj zraslo.

Povedano drugače, baza prejemnikov je še vedno odločilna za uspeh ali neuspeh direktne pošte. Tudi ni vseeno, kakšno seme uporabimo!

 

semena.JPG

 

Poglejte primer direktne pošte, ki so jo dobila vsa gospodinjstva v Radovljici (in verjetno še kje). Verska organizacija je na vse domove poslala vrečko s semeni in z nekaj besedila. In še darilo za vsakega – brezplačno Sveto pismo Nove zaveze (za več informacij www.evd-slovenija.org). Ampak boste morali biti pridni, sodelovati v njihovi e-šoli, če si boste želeli Sveto pismo prislužiti. :)


Zakaj mi je ta paket všeč?

  • Ker gre za tridimenzionalno pošto, ki jo težko spregledamo.

  • Ker večina ljudi takšne pošte ne vrže v smeti (vsaj ne takoj).

  • Ker je sporočilo smiselno povezano z vsebino.

  • Ker gre za mini darilce – vsi imamo radi darila.

  • Ker so navodila za prejemnika jasna – podelite semena ali sadike s prijatelji, poglejte na našo spletno stran, kjer vam povemo, kako do brezplačnega Svetega pisma Nove zaveze.

Dragi moji, klasična direktna pošta še zdaleč ni mrtva.  V zadnjem času deluje celo bolje kot pred nekaj leti. Ker je manj konkurence (mnoga podjetja, ki so jo včasih pošiljala, tega ne počnejo več) in ker se s tiskano pošto ukvarjamo dlje časa kot na primer z brisanjem elektronske pošte. In če je direktna pošta tudi kreativna, še povečamo verjetnost, da jo prejemnik opazi in naredi, kar od njega pričakujemo.

Kaj pa vi, (že)še sejete ali upate na žetev brez setve? V prodaji je tako, da moramo ves čas sejati, sicer prej ali slej zmanjka pridelka.

 

Močna volja ni dovolj!
Lisac Marketing Ekspres
16.01.2013

Močna volja ni dovolj!


Ste mož beseda? Imate močno voljo?
Potem vedno naredite tisto, kar ste si zadali, mar ne?
Ali pa tudi ne … :)
Verjetno se strinjate, da morate na določenih področjih v poslu in osebnem življenju kaj spremeniti. Ker le spremembe prinašajo napredek. Običajnega načina poslovanja, ki je bil dovolj dober zadnjih 15 let več ne prodajajo. Je izginil. Ni več učinkovit. Sprememba je nujnost. Ampak to že vsi vemo, o tem se že dolgo govori. Jaz pa vam bom danes povedal zakaj prepogosto ljudje ne uresničimo zadanih ciljev, zakaj ne uresničimo sprememb.

Problem je v tem, da še tako močna volja, še tako močna zaobljuba ni dovolj močna. Če želimo kaj spremeniti potem moramo narediti več, veliko več. Poglejmo primer namišljene osebe, na primer moškega, starega 35 let, ki si je zadnjih 8 let vsako novo leto obljubljal, da bo nehal kaditi in da bo svojo telesno težo s pretiranih 120 kilogramov zmanjšal na znosnih 95 kilogramov. Do lani mu je še vsako leto spodletelo. Ker samo volja, naj bo še tako močna, ni dovolj. Kaj pa se je zgodilo lanskega januarja, da je naš junak končno opustil kajenje, začel zdravo živeti in shujšal? In to ne samo na 95, pač pa na 85 kilogramov.

Kaj se je zgodilo?

Rahlo opozorilo v obliki infarkta, po katerem je možak dobil tako močno voljo, da je v naslednjih nekaj mesecih uresničil vse, česar mu prej ni uspelo v 8 letih. Le da ni šlo samo za močno voljo … Možaku so pripomogli naslednji dejavniki:

1. Že prej je sicer vedel, da 40 cigaret v kombinaciji z neštetimi kavami in dvema ogromnima nezdravima obrokoma na dan niso ravno dobri za njegovo zdravje. Po infarktnem opozorilu je prebral še nekaj knjig, pobrskal po internetu in vendarle dojel.
2. Po infarktu si je živo predstavljal, kakšno bo njegovo življenje (oziroma ga ne bo), če ne bo ničesar spremenil. Slika se je zbristrila. Ni šlo več za preventivo, temveč za reševanje situacije.
3. Prijatelji, ki so mu prej delali družbo pri kajenju in prenajedanju, so sedaj pokazali razumevanje in ga niso več silili v težave. Skratka, slaba družba se je spremenila v dobro družbo.
4. Začel se je družiti z mnogimi novimi ljudmi, ki so ga spodbujali k spremembi življenjskega sloga. Na začetku so bili to zdravniki in medicinske sestre na urgenci, potem medicinsko osebje na oddelku za menedžerske bolezni in osebje v zdravilišču, pa njegov novi osebni trener … Če se želimo spremeniti, moramo poiskati mentorja in čim več ljudi, ki nas pri spremembi podpirajo.
5. Pomagala je tudi zaobljuba, ki si jo je naš junak izmislil v bolnici. Obljubil si je, da bo vsakič, ko bo skrenil s poti (cigareta, nezdrava hrana, premalo gibanja …), politični stranki, ki je res ne mara, nakazal zajeten denarni znesek. Vsak teden, ko bo šlo vse po načrtu, pa si bo privoščil nekaj za svoj priljubljeni hobi.
6. Pomagala je sprememba fizičnega okolja. V bolnicah se manj kadi in bolj zdravo je … Tudi sicer pri odločitvah za spremembo pomaga, če se znebimo okolja, ki nas spodbuja k slabim navadam. Če želimo shujšati, je bolje, da se sploh ne približamo restavracijam s hitro prehrano, ker solate tam že ne bomo naročili.

Skratka, našemu junaku se je čez noč veliko spremenilo. In potem mu v kombinaciji z nekaj volje (ki jo je imel sicer že prej …) novega cilja ni bilo težko uresničiti. Vem, vem … bolje bi bilo ne čakati na infarkt. Ampak ljudje se težko spreminjamo, če ne poskrbimo, da na našo novo odločitev vpliva vseh 6 dejavnikov. Podobno je v poslu. Podjetniki pogosto vemo, kaj bi morali spremeniti, pa tega ne naredimo. Če res želimo spremembo, potem moramo:
sami sebi prikazati, kakšen bo naš posel čez nekaj let s spremebo ali brez nje,

• več izvedeti o predmetu spremembe, zbrati čim več relevantnih informacij,
• zmanjšati druženje z ljudmi, ki so proti spremembi, ki jim ustreza status quo,
• privabiti v svoje življenje ljudi, ki so naklonjeni spremembi,
• spremeniti tudi fizično okolje; če na primer delamo na lokaciji, ki nas »napeljuje« v to, da delamo, kar nam ne koristi najbolj, jo moramo zamenjati,
• nagraditi se moramo za mini spremembe in se kaznovati, če se ne držimo načrta.

Kako se vam zdi tole, kar ste prebrali do sedaj?
Če se vam zdi zanimivo in poučno, berite naprej … Preberite mail, ki sem ga dobil v odgovor prejšnji teden, potem ko sem pisal o novoletnih ciljih.

Najprej hvala za mail, ga je bilo prav fino prebrati.
Hja, tako je s temi novoletnimi obljubami, marsikaj si na tiho prisežemo, naredimo pa malo. :)
Sem pa ob branju maila pomislila tudi na moje izkušnje (verjetno se je vsak, ki je mail prebral, videl v tej zgodbi).
Že nekaj časa nazaj sem se aktivno ukvarjala s športom.Kot inštruktorica skupinske vadbe (bolj znane kot aerobika) in pilatesa sem videla in slišala 1001 zgodbo. Huda poškodba mi je žal onemogočila aktivno sodelovanje, kolikor lahko, pa kljub temu »sodelujem«.
Veliko žensk (bom kar omejila na ženske, ker v tej zgodbi resnično ne igra vloge niti en moški) je pristopilo k meni in me spraševalo za nasvet.
Kako naj shujšam? Zakaj se redim samo v trebuh ali zadnjico? Nič ne jem in se vseeno redim… in ogromno ogromno ogromno podobnih vprašanj/izgovorov je šlo skozi moja ušesa.
Naj poudarim, da nikoli nisem bila kakšen hud »fitness-freak«, ki šteje kalorije in se tehta vsakih 5 minut, zato so se rade obračale name.
Moj odgovor se je vedno začel enako: »Draga moja pupa (vse, od mladih do starejših sem zmeraj klicala pupa), kljub temu da se trudiš, se je očitno nekje zataknilo… Bova uvedli nekaj sprememb in verjemi, tvojih težav bo konec!«
Seveda noro navdušene nad idejo, da zdaj se pa nekaj BO! spremenilo, so se vse (in res VSE) strinjale z uvedbo super spremembe.
Da sem si lahko predstavljala življenski slog vsake posameznice, sem na začetku vedno prosila eno stvar in postavila en pogoj: kupiti so si morale zvezek ali beležko in 2 tedna vanj pisati popolnoma vse. Kdaj se zbudijo, kdaj in kaj jedo, kdaj in kaj pijejo, aktivnosti, služba, vikendi …vse, prav vse.
Na osnovi tega sem lahko sestavila prehranjevalno shemo, ki sem jo prilagodila vsaki posameznici.
Pogoj: jaz ne živim tvojega življenja, zato te preganjala, opominjala ali opozarjala ne bom. Vse kar narediš, narediš sama, jaz sem samo oseba, ki ti lahko pomaga začeti.
Ca. 80 % žensk se z zvezkom sploh ni prikazalo nazaj.
Tistim, ki so se vrnile, sem sestavila njim prilagojeno prehranjevalno shemo. To pomeni, da jim iz »menija« nisem vzela ničesar, kar so imele rade, sem jim pa količino drastično zmanjšala. Seveda so morale v zvezek zapisovati še naprej …
Od vseh tistih 20 % začetnih vztrajnic svojega življenja NI spremenilo niti 5 žensk v vsej moji »športni karieri«.
Kaj sem želela doseči?
• S tem ko so pisale v zvezek, so imele nadzor nad sabo. Točno so vedele, kaj so pojedle in koliko.
• Hrano sem razdelila na 5 manjših obrokov, ki so vsebovali tudi njihove najljubše jedi – želela sem jim dokazati, da svojega življenja ne rabijo popolnoma spremeniti, če bi želele uvesti eno »majhno« spremembo, zaradi katere bi se bolje počutile
• Dala sem jim svobodo odločanja – dokler se kadilec ne odloči, da bo nehal kaditi, ali pijanec nehal piti, bosta še vedno odvisnika. Dokler si ženske v glavi ne »poštimajo«, da bi rade spremembo, do sprememb tudi ne bo prišlo, pa sem lahko Dalaj Lama ali predsednik Obama (četudi to naredi s tem, da si zastavi cilj kot je plačati 2.000 € »gotof si« stranki …).
Tako kot ste rekli, g. Aleš, naše novoletne obljube samo čakajo pred vrati…Jaz sem za to, da jim odpremo vrata .
Barbara Čičak

Barbarino pismo je samo dokaz, da se je res težko spremeniti. Močna volja ni dovolj.

Za vas imam dva odlična predloga, ki vam lahko pomagata do spremembe v poslovnem in osebnem življenju. Pridružite se nam na marketinški superkonferenci ali na marketinškem križarjenju. Najbolje pa, da se prijavite na oba dogodka. Investicija je za vse, ki se ukvarjate s kakršnim koli poslom, tudi manjšim, zanemarljiva. Na obeh dogodkih bodo poleg vaše volje v smeri pozitivnih sprememb delovali tudi drugi zgoraj omenjeni dejavniki.

Spremenili boste fizično okolje, boste v družbi podobno mislečih, opremili vas bomo z novimi informacijami, za nekaj časa se boste izognili tistim, ki na vas slabo vplivajo … Skratka, vse okoliščine bodo naklonjene vaši želji po spremembi.
Tudi jaz vam bom s svojo ekipo pomagal kot mentor. Prepričan sem, da si boste na ta način dramatično povečali možnost za še uspešnejše 2013. Pridružite se nam!

Marketinška superkonferenca bo že 31. januarja
Na marketinško križarjenje pa gremo 26. aprila

Strici iz ozadja, zveze in poznanstva …
Lisac Marketing Ekspres
10.01.2013

Strici iz ozadja, zveze in poznanstva …

Bogatejši imajo več »stricev iz ozadja«, več zvez in poznanstev kot manj bogati ljudje. Ampak ne samo pri nas, po vsem svetu je zgodba enaka.

Po ameriških podatkih se povprečen (ne preveč bogat, »non-affluent«) Američan redno druži s približno 50 ljudmi. Povprečen premožnejši Američan (»affluent«) pa ima redne stike s 147 ljudmi. Drugače povedano, bogatejši imajo v povprečju trikrat širši krog ljudi, ki jih poznajo, kot revnejši.

Pustimo sedaj natančne definicije, kdo je bogat in kdo ne, pustimo tudi, kako je s tem v Ameriki in kako pri nas. Dejstvo je, da se splača imeti redne stike s čim več ljudmi. Dejstvo je tudi, da niti vi niti jaz ne bomo spremenili statistik. Kaj se lahko naučimo iz zgornje statistike? Splača se širiti mrežo svojih znancev, prijateljev, sodelavcev.

Če boste tako ali drugače pomagali več 100 ljudem, če se boste z njimi dovolj pogosto družili, boste s tem naredili velik korak k svojemu osebnemu in poslovnemu uspehu. Druženje s pametnimi in poštenimi ljudmi je zabavno in dobičkonosno.

Imate že kakšen načrt, kako boste povečali svoj nabor zvez in poznanstev, kako boste svoji mreži dodali še kakšnega strica iz ozadja?

Za vas imam 2 predloga. Poceni, zabavno, koristno, nepozabno …

a)    Greva skupaj na križarjenje po Sredozemlju? Na marketinško križarjenje, na katerem boste v 6 dneh dobro spoznali več deset sebi podobnih poslovnežev, podjetnikov. In še nekaj marketinških delavnic in predavanj bomo dodali v celoten paket. Več o drugem marketinškem križarjenju boste izvedeli tukaj. Poleg marketinškega znanja in oddiha za prvomajske počitnice je marketinško križarjenje idealna priložnost, da v svoj telefonski imenik dodate nekaj deset imen, s katerimi boste po novem »na ti«.

Pridružite se nam, ne bo vam žal.

b      Pridružite se nam na marketintinški superkonferenci 31. januarja in 1. februarja. Rdeča nit vseh predavanj in dogajanja na konferenci bo "zdravo podjetje" - kaj vse morate narediti, da boste ohranjali svoje podjetje v dobri kondiciji.Poleg novih marketinških tem in predavateljev so tokratna velika novost t. i. ordinacije specialistov, kar pomeni, da vam bo vsaj 10 različnih strokovnjakov na voljo ves čas konference, pri njih pa boste lahko naročili pregled za svoje podjetje. Več o konferenci si poglejte tukaj.

 

Novoletni cilji 2013?
Lisac Marketing Ekspres
01.01.2013

Novoletni cilji 2013?

Sklenili ste, da boste v novem letu več telovadili. Lep, koristen cilj. Ampak povejte mi, zakaj tako malo ljudi vztraja pri takšnih ciljih, čeprav so res koristni? Ker je veliko lažje delati vse po starem, ker je udobneje gledati televizijo kot se potiti v fitnesu! Sklenili ste, da boste prebrali vsaj dve knjigi na mesec. Vaš plemeniti cilj se izgubi nekje pri prebrani polovici prve knjige. Zakaj? Ker vas motijo otroci, ker nimate časa, ker … je veliko enostavneje nič spremeniti in ostati vklenjen v svoje ustaljene navade.

Kaj torej storiti, da boste uresničili cilje?

Pomaga vse troje:

1. Javna objava ciljev; cilji morajo biti jasni, količinsko in časovno določeni!
2. Partner, mentor, ki vam pri tem pomaga – veliko lažje je, če niste sami.
3. Kazen – kako se boste kaznovali, če cilja ne boste uresničili.

Moj znanec je shujšal 20 kilogramov v pol leta. In idealno težo ohranja že več kot leto dni. Kako mu je to uspelo?Na pikniku, kjer je bilo 20 ljudi, je javno povedal, da bo shujšal. Pri cilju se mu je pridružil prijatelj, ki je želel shujšati 10 kilogramov. Oba sta javno naznanila, da bosta politični stranki, ki jo oba izjemno sovražita, nakazala vsak po 2.000 evrov, če jima ne uspe. Si predstavljate, da bi morali tistim, ki so »gotofi«, nakazati 2.000 evrov iz svojega žepa? Poti nazaj ni bilo … :)

Cilje boste uresničili, če boste aktivni, če boste delali tisto, kar vas vodi k uresničitvi ciljev. Brez akcije ne bo nič. In še nekaj pomembnega.

Najprej vprašanje: Kako težko se vsako jutro pripravite k aktivnosti, ki ji pravimo umivanje zob? Nobenih težav nimate s tem, kajneda? Nobene posebne težave z motivacijo … Pa veste, zakaj nihče nima težav z motivacijo za umivanje zob? Ker je to ritual, na katerega smo se navadili! Vse, kar postane ritual, je tako preprosto kot dihanje. Kaj morate narediti, da bodo aktivnosti, ki vam v osebnem in poslovnem svetu prinašajo rezultate, postale ritual? Vztrajajte pri svojih novih aktivnostih vsaj 21 dni! Če boste vztrajali tri tedne, bo vaša nova aktivnost postala lahkotna, neboleča, sama po sebi umevna, tako kot je umivanje zob.

Pomoč? Imate pametni telefon, na primer iPhone ali nekaj podobnega? Sam uporabljam aplikacijo Live. V aplikacijo zapišete svoje cilje, novoletne obljube. Potem ko je naloga opravljena, enostavno označite, da je opravljena. Že samo dejstvo, da spremljate izvajanje ciljev, in užitek, ko na telefonu označite nekaj doseženega, naredita svoje … Kaj sem označil v svojem  iPhonu, kaj je postalo del mojega dnevnega rituala?

-        Branje, 30–60 minut dnevno.

-        Pisanje, vsaj 30 minut dnevno.

-        Pogovor z otroki (to rubriko sem dodal, ko sem prebral, da povprečna ameriška starša z otrokom govorita 3 in pol minute na teden. Jaz nočem prispevati k takšnim statistikam!)

-        Telovadba (s to rubriko nimam težav, ker dvakrat na teden igram nogomet, enkrat tenis in še kakšen sezonski šport se vrine zraven.)

Česar ne merite, ne morete kontrolirati … Kaj boste torej merili v letu 2013?

Lepo je tekmovati s samim seboj, občutek, ko v svoje življenje vnesete novo koristno navado, nov ritual, je neprecenljiv.

Vse je odvisno od nas samih! Veliko uresničenih ciljev v letu 2013 vam želim.

 

Konec sveta
Lisac Marketing Ekspres
05.12.2012

Konec sveta

Konec sveta - posebna dokončna razprodaja!

Verjetno veste, da bo 21. decembra 2012 konec sveta. Če še niste slišali, pobrskajte malo po spletu.
Celo japonska princesa je v svojem govoru priznala, da prihaja konec.
 

Glede konca sveta ljudje ne moremo nič narediti. Če bo konec, bo pač konec.

Vendar sem kot založnik prepričan, da bi bilo škoda končati s polnim skladiščem knjig,
zato sem se zaradi prihajajočega konca sveta odločil za popolno razprodajo knjig.

Vsi, ki boste do 14. decembra naročili 3 knjige iz naše založbe, boste plačali samo dve
(sami izberete, kateri dve) in tudi poštnina je za vas brezplačna.
Knjige boste prejeli pred koncem sveta. Kaj boste z njimi naredili, je vaša odločitev.
Lahko jih podarite (trenutek je idealen za obdarovanje), lahko pa še pred koncem sveta kaj koristnega preberete.
Knjige morate plačati pred koncem sveta, torej pred 21. decembrom. Ker vas po koncu sveta ne mislim več terjati.
In če 21. decembra ne bo konca sveta?
Naj bo, knjige seveda lahko obdržite, pa še veseli bomo, da še ni konec. In četudi bo 21. decembra vsega konec,
vam za nekaj evrov, ki jih boste investirali v tole smešno Liščevo akcijo, zagotovo ne bo žal.

 

Je cepljenje res škodljivo
Lisac Marketing Ekspres
21.11.2012

Je cepljenje res škodljivo

Odgovora na to, ali je cepljenje otrok res škodljivo ali ne, ne poznam. Ker nisem strokovnjak.
Glede na to, da je moja mama izgubila bratca in sestrico, ki sta umrla za davico, lahko rečem edino,
da je cepljenje prineslo tudi kakšno korist. Ali je tudi danes potrebno tolikokrat cepiti, res ne vem.


O cepljenju pa se lahko pogovarjamo tudi z marketinškega stališča. S stališča marketinga in prodaje
je cepljenje za farmacevte idealno. Vsako leto se jim rodi toliko in toliko strank, ki morajo kupiti njihov preparat.
Z državo so se dogovorili za obvezno cepljenje.


Kot so na primer dimnikarji dosegli, da je njihov obisk na domu enkrat letno obvezen.
Tudi TV naročnino vsi plačujemo, ker je tak zakon …


Ali na primer vsakoletno odmetavanje 400.000 cepiv za lisice iz letal.
Odličen posel za izdelovalca cepiv, pilote in še koga …


Poslovni model »cepljenja« je torej odličen. Stranke MORAJO kupiti, kar prodajate.
Model je odličen, ker vašemu poslu prinaša stabilnost. Dokaj natančno lahko veste,
koliko boste prodali, koliko prihodkov boste imeli.


Ta način prodaje ima eno veliko pomanjkljivost. Odvisni ste od enega kupca.
V marketingu in prodaji pa je številka ena najslabša številka. Se še spomnite,
kaj se je zgodilo s podjetjem, ki je tiskalo potne liste za slovensko državo?
Ko se je zamenjala vlada, je koncesijo za tiskanje potnih listov dobil nekdo drug.
Podjetje, ki je do takrat cvetelo, je bankrotiralo. Ker je vse stavilo na enega samega kupca.


Naj bo »cepljenje« še tako mikavno, vsako pametno podjetje tveganje zmanjša tako,
da ima več kupcev.
V našem podjetju je že tako, imamo zelo veliko majhnih kupcev.
Po drugi strani pa si lahko očitam, da sem slab prodajalec, ker državi nisem uspel
še praktično ničesar prodati.

Paranoja
Lisac Marketing Ekspres
12.11.2012

Paranoja

Podjetniki moramo biti paranoični. V kakšnem smislu? Ko razmišljamo o novem projektu, ko razmišljamo o novem izdelku, ki ga bomo ponudili na trgu, moramo seveda biti optimistični. Če bi bili paranoični že pri kreiranju novih idej, nikoli ne bi razvili nič novega.

Ko pa enkrat razvijemo idejo, ko mislimo, da smo pripravljeni, je pravi čas za paranojo. Lepa primerjava bi bila na primer s potovanjem. Ko se odpravljamo na dopust, ko se odločamo, kam bomo potovali, je dovoljeno optimistično razmišljanje in sanjarjenje. Zamislimo si, kam bi šli, kaj vse bomo tam počeli, in na koncu se odločimo, kje in kdaj bomo preživeli dopust.

Potem pa pride čas za paranojo. Računati moramo tudi na to, da bo šlo med dopustom kaj narobe. Postaviti si moramo več deset pravih vprašanj. Recimo, kje bo med dopustom naš pes, ali smo zavarovani za primer bolezni v tujini, smo avto peljali na servis, imamo s sabo dovolj gotovine itn. itn.

Razumljivo. Enako je v poslu. Ko razvijamo novo idejo, je dovoljeno vse. Ko se odločamo o tem, ali bomo zadevo izpeljali, pa je prav, da nasproti sebe posedemo največjega skeptika v podjetju in še največjega skeptika med našimi sorodniki in jima rečemo, naj povesta ali zapišeta, kaj vse bo šlo pri projektu narobe, zakaj projekt ne bo uspešen.

Temu jaz pravim zdrava paranoja. Ali pa še bolje, natančno razmišljanje. 

Z eno potezo do preveč strank!
Lisac Marketing Ekspres
15.10.2012

Z eno potezo do preveč strank!

Ja, včasih je enostavno. Tudi z eno samo potezo je možno priti do dotoka dobičkonosnih strank!

Pravkar sem se vrnil iz Londona, kjer sem že tretje leto predaval na Evropski akademiji za direktni in interaktivni marketing. Tri dni intenzivnega šolanja, ekskluziven nabor predavateljev, potem pa še celo leto izobraževanje preko spleta – webinarjev. Odličen program! Mimogrede, če želite sodelovati naslednje leto (www.eadim.com), vam lahko uredim lep popust, še lepši od tistega, ki se trenutno oglašuje. Pišite mi, če vas zanima.

Vendar vam ne pišem zaradi tega, temveč zato da vam povem, kako je možno z enim samim ukrepom rešiti vse marketinške in prodajne probleme. Eden od predavateljev na EADIM je pokazal primer angleškega obrtnika, ki je vse svoje marketinške težave rešil z nakupom pametnega telefona!

Obrtnik je večino povpraševanj vedno dobival po elektronski pošti. Ampak na pošto je običajno odgovarjal enkrat na dan, ali pa še to ne. Saj veste, obrtnik na terenu preprosto nima časa niti računalnika, da bi se lahko posvetil elektronski pošti.

Včasih je minilo celo nekaj dni, preden je oddal ponudbo. S ponudbami večinoma ni bil uspešen, morda je bila uspešna samo vsaka deseta. Pogosto je stranke tudi vprašal, zakaj niso izbrale njega. In mnoge stranke so mu odgovorile, da je bil prepozen. Da so ga drugi prehiteli in se z njegovo ponudbo niti niso več ukvarjali.

In našemu angleškemu obrtniku je kapnilo! Šel je v trgovino, si kupil pametni telefon in si uredil prejemanje elektronske pošte na telefon. Nastavil je tudi alarm, da je telefon vibriral ob vsakem elektronskem sporočilu.

Po novem je na večino mailov, v katerih so ga prosili za ponudbo, odgovarjal takoj. Najprej je poklical stranko, se pozanimal, kaj v resnici želi, potem pa takoj odgovoril s ponudbo. In kar naenkrat je bilo strank preveč. Ugotovil je, da je v njegovem poslu HITROST precej pomembnejša kot kar koli drugega. Niti cena niti način izvedbe ali kakovost niso bili tako pomembni kot dejstvo, da stranka takoj dobi ponudbo in da se z njo nekdo takoj ukvarja.

Je možno tudi v vašem poslu z enim samim ukrepom drastično zvišati prodajo in dobiček?

Po pravici povedano, dvomim. Običajno je treba narediti simultano kar nekaj zadev, če želimo doseči (prodajne) cilje.
Kot ne moremo ozdraveti in postati fit kar čez noč, tudi v poslu večinoma nič ne gre hitro. Vseeno pa sem tudi jaz v svoji (svetovalski) praksi že kar nekajkrat rešil težavo podjetnika (podjetja) z eno samo učinkovito potezo. Podobno kot je to naredil angleški obrtnik. Ampak tudi ena sama poteza je vedno povezana za aktivnostjo. Ideja, izboljšava, brez akcije ne pomaga.

 

  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh