Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Prevaranti
Zadnje čase veliko berem o takšnih ali drugačnih prevarantih. Prevaranti nas lahko ogromno naučijo o psihologiji prodaje. Zadnja dva, ki sem ju ujel na ...
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pozor hud pes!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 2 10.01.2007
Besede so pomembne! Natančen opis pomaga. Več napisov z isto vsebino tudi. Se strinjate, da si bo vsak (pismen) lopov raje izbral lažjo tarčo?
Pes pride do ograje v treh sekundah, kaj pa vi?
Tole sem poslikal na jugu Floride, za vsak slučaj kar iz avtomobila …
Komentarji:
-
10.01.2007 @ 16:11
Super Tine
- Mogoče, pa kak lopov drugače razume sporočilo, mogoče se mu pa splača poskusiti priti na obisk, saj ob takem "reklamiranju" sigurno pomisli (kdor ne riskira, ne profitira), da mora biti nekaj zelo vrednega za ograjo, če jo čuva hud pes Fifi =)
-
13.01.2007 @ 01:16
Ales
- Tine, prava ciljna skupina za taksne napise so brezvezni tatovi, narkici, priloznostni brezdelnezi. In na tanksne ti napisi delujejo. Profiji pa itak naredijo domaco nalogo in natancno vedo, ali gre za buldoga ali fifija. :)
Dodaj komentar