Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Inteligenca nekega petelina vs. podjetniška inteligenca
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 01.09.2013

Mojega petelina Gigija verjetno že poznate. V videu, ki si ga je ogledalo več kot 3400 ljudi, lovi moja sinova, v drugem videu, ki ima prav tako nekaj tisoč ogledov, pa preganja ženinega psa.

Gigi je hud petelin. Neustrašen. Tudi mene si upa napasti … Pameten pa ni kaj dosti. Na posnetku, ki sem ga posnel včeraj, boste videli, kako neumen je Gigi.

Kokoši gredo zgodaj spat. In ker verjamem, da se morajo sprehajati zunaj po mili volji, sem jim postavil improvizirano lestev, da lahko po želji odhajajo in se vračajo v kokošnjak. Tudi kadar ni nikogar na kmetiji. Lestev ni preveč udobna, da se po njej ne bi sprehajala tudi lisica.

Vse kokoši in piščanci brez težav pridejo v kokošnjak. Gigi pa nikakor. Kot vidite na posnetku, je zelo nervozen, išče vhod, ampak ga ne najde. Sicer vztrajno hodi levo in desno, pogleduje proti svojim kokoškam, ki že kinkajo, vidi se, da bi se jim rad pridružil.

In čeprav lahko vsak dan opazuje 7 kokoši in 10 piščancev, kako se povzpnejo po lestvi, še vedno ni dojel, da lahko sam naredi enako. Kar naprej vztrajno pleše okoli lestve, se nesrečno oglaša, ampak na lestev se ne spravi.

Zato petelin spi zunaj.

Ker noče poskusiti s plezanjem po lestvi, ker noče in ne zna poskusiti še česa drugega, kot je neumno beganje levo in desno okoli vrat.

Je med petelinom Gigijem, mano, vami in drugimi podjetniki kakšna podobnost?

Seveda je. Tudi nam se pogosto dogaja, da znova in znova delamo iste napake. Tudi mi pogosto uporabljamo poslovno strategijo, ki se imenuje (prazno) UPANJE. Upamo, da bo kmalu bolje, čeprav ni nobenih znakov, da bo res tako. Upamo, da bo prodaja večja, čeprav ne naredimo nič drugače, kot smo naredili včeraj.

Podjetniki običajno predolgo odlašamo z ukrepi, za katere vemo, da so potrebni. Prepozno spremenimo način prodaje, prepozno izboljšamo izdelek, prepozno se lotimo še kakšnega drugega trga, prepozno odpustimo zaposlenega, ki ne prinaša dobička. Skratka, čakamo, da nam nekdo odpre vrata kokošnjaka. Ta pa običajno ostanejo zaprta in mi spimo zunaj.

Se bomo še naprej obnašali kot moj petelin Gigi ali se bomo končno povzpeli po lestvi?

Odločitev je vaša. Odločitev je moja.

Veste, kaj pomaga, ko se moramo odločiti in nekaj spremeniti? Pomaga troje:

  • znanje,
  • dobra družba,
  • primerno okolje.

 

Če želimo spremeniti svoj posel na bolje – to si vsi želimo – moramo pridobiti dodatno znanje. Koristno je, če se več družimo z ljudmi, ki nam lahko pomagajo. In še kako pomaga, če zamenjamo okolje, če se premaknemo nekam, kjer bomo lažje razmišljali, kjer bomo bolj odprti za nove ideje.

Za vas imam predlog, ki vas bo stal samo 22 evrov. Za to minimalno investicijo boste dobili moj novi izdelek – svetovno inovacijo – namizno družabno igro, s katero se otroci in odrasli učijo voditi podjetje, razumeti bilance in še zabavajo se pri tem.

Poleg tega boste dobili brezplačno vstopnico (vrednost je sicer 250 evrov) na mojo 4-urno marketinško delavnico, kjer boste v dobri družbi in v primernem okolju dobili informacije, potrebne, za korak naprej v vašem poslu.  

Da ne bomo vsi še naprej kot moj Gigi … lestev ima ob sebi, pa ne zna ali si ne upa stopiti nanjo.

Zakaj tako ugodno? Iz dveh razlogov. Prvič, ker tudi sam preizkušam nove načine vstopa v kokošnjak. S projektom Firma Kids želimo uspeti (predvsem) v tujini, zato moramo preizkusiti čim več načinov, prepričati čim več kupcev, da preizkusijo izdelek.

In drugič, ker vas imam rad. Ker je iskreno poslanstvo našega podjetja pomagati podjetnikom zaslužiti več. Ker vem, da vam naš izdelek lahko pomaga, vam ga želim čim bolj približati. Izgovorov sedaj ni, kliknite na naš projekt na Idiegogo.com in potrudite se priti čez postopek.

Vendar pohitite, v trenutku, ko to pišem, imamo na voljo samo še 14 dni. Priložnost se definitivno ne bo nikoli ponovila.

Hvala in lep pozdrav!

P. S. Kaj naj v resnici naredim z Gigijem? Naj mu naredim lestev, ki jo bo razumel, in tako ogrozim celotno kokošjo jato (po boljši lestvi bo v kokošnjak znala priti tudi lisica) ali naj ga pustim spati zunaj? Druga opcija pomeni, da bo precej lačen in se bo kaj hitro znašel na lisičjem jedilniku. Je v poslovnem svetu kaj drugače? Če ne naredimo tistega, kar moramo, smo hitro lačni ali plen močnejšega.

 


na vrh