Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Predebele ste pri nas nezaželene!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 02.07.2013
Pred leti sem na tem blogu že pisal o diskriminaciji strank. Pametni podjetniki ne bodo svojih izdelkov in storitev prodajali komur koli. Stranke moramo zelo pazljivo izbrati.
Če ne izbiramo strank, imamo na koncu opraviti s tečnimi strankami, ki zahtevajo vedno nižje cene.
Zadnji odmeven svetovni primer diskriminacije strank so si privoščili pri podjetju Abercrombie&Fitch. Direktor podjetja je izjavil, da njihova oblačila ne bodo na voljo v XXL številkah.
Ker enostavno nočejo videti debelih strank v svojih trgovinah in ker jim nočejo prodati svojih izdelkov.
Primer diskriminacije je že osebje, ki je v teh trgovinah zaposleno. Luštne mlade punce in mišičasti mladeniči. Žena mi je rekla, da je tam vedno užitek kupovati.
Pravično?
Diskriminacija v poslu je nujna. Če želimo ugoditi vsem, ne bomo ugodili nikomur.
Zakaj podjetniki ne bi smeli odločati o tem, komu bomo prodali in komu ne? Če ne drugačna, pa cenovna diskriminacija obstaja že od nekdaj. Z višjimi cenami odženeš nekatere in pritegneš druge. Prepričan sem, da ima direktor A&F prav. V njihove trgovine tisti, ki jih tam nočejo videti, ne bodo hodili. Tisti, ki tam (lahko) kupujejo, pa so verjetno še bolj zadovoljni, ker vedo, da ta oblačila niso za vsakogar …
Seveda pa vsaka takšna poteza povzroči upor in ljudje se postavijo na eno ali drugo stran.
Na eni strani sovražniki, na drugi pa kupci, ki še raje kupujejo.