Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Obstajata dve vrsti lastnikov psov
Dobre knjige
Komentarji:   0 16.05.2013

Tudi tisti, ki psa nimate, ste verjetno opazili, da obstajata dve skupini lastnikov psov. V prvi so tisti, ki pse sprehajajo, v drugi pa tisti, ki se pustijo psom sprehajati.

Prvi svojega psa obvladajo, saj lepo mirno hodi zraven, povodec ni napet, pes se ne zaletava v mimoidoče ljudi in pse.

V drugi skupini pa so takšni, ki svojih psov ne obvladajo. Njihovi psi vlečejo enkrat na eno, drugič na drugo stran. Lajajo, ovohati želijo vsakogar. Običajno takšni psi ne pustijo svojih lastnikov v miru pojesti, saj jim je dovoljeno ždeti ob mizi, kjer vztrajno prosjačijo za hrano.

In še bi lahko naštevali. Sedaj pa k bistvu zgodbe. Tisti, ki znajo s psi, tisti, ki svoje pse obvladajo, so o pasji vzgoji prebrali kakšno knjigo, večina jih je obiskovala tudi v pasjo šolo. Ravno lastniki, ki najbolj obvladajo svoje pse, radi gledajo oddaje in berejo knjige o pasji vzgoji. Skratka, tisti, ki bi najmanj potrebovali še eno knjigo o pasji vzgoji, jo zanesljivo kupijo. In tako ima povprečen lastnik vzgojenega psa vsaj 10 knjig na temo pasje vzgoje.

Povprečen lastnik kužka, ki je prevzel nadzor nad svojim lastnikom, nad vso njegovo družino in bližnjo okolico, pa nima nobene knjige o pasji vzgoji.

Velika napaka, ki jo delamo prodajalci, je, da poskušamo prodati nekaj, kar nekdo potrebuje. NAPAKA. Prodajati moramo tisto, kar nekdo ŽELI.

Pravkar smo v naši založbi izdali knjigo o prodaji, ki je po mojem mnenju boljša od večine ameriških knjig na isto temo. Samo v svoji pisarni imam več kot tisoč knjig, večinoma na temo prodaje, zato vem, o čem govorim.

jure

Kdo bo kupil to izjemno knjigo?

Tisti, ki že tako ali tako spremljate tovrstno literaturo. Dobri prodajalci. Tisti, ki si želite dodatnega znanja, dodatnih informacij. Žal ta knjiga ne bo prišla v roke tistim podjetnikom in prodajalcem, ki jo najbolj rabijo. Ampak tako pač je. Statistike in splošne zakonitosti težko spremenimo.  Če spadate med tiste, ki že tako ali tako kupujete znanje o prodaji, je knjiga »Uživajmo v prodaji« pravo branje za vas.

 


na vrh