Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Živo blato
Seminarji
Komentarji:   0 08.05.2013

V soboto sem obrezoval jablane, katerih veje so se zlomile pod težo obilnega snega. Jablane rastejo ob potočku. Starejši sin mi je »pomagal«, tako da je z gumijastimi škornji tacal po potoku in komentiral moje početje.

Kar naenkrat sem opazil, da se je začel pogrezati v blato, saj je breg ob potočku zaradi deževja precej razmočen. Kaj je sin naredil, ko je videl, da je obtičal v blatu?

Začel je z vso silo premikati noge levo in desno, naprej in nazaj … Rezultat takšnega reševanja iz blata? Kmalu je bil do kolen z obema nogama pogreznjen v blato, njegovih škornjev se sploh ni več videlo. Kakšnih pet minut sem ga še pustil, da se rešuje sam, potem pa sem ga potegnil iz blata. Pa ni bilo preprosto, na breg je moral stopiti bos, potem pa sem se kar nekaj časa ukvarjal z izvleko njegovih škornjev …

Nauk?

Sinu ni nič pomagalo, da je gibčen, močan in poln energije. Z vsakim gibom je bil globje v blatu. Podobno se dogaja podjetnikom, ki so sicer pridni, delavni, vestni, vendar za reševanje težav v prodaji uporabljajo napačne metode.

Veliko delajo, ampak napačne stvari.

Veste, kaj je glavna težava mnogih podjetij? Odgovorni premalo razmišljajo o marketingu in prodaji! Če bi vsak dan urico razmišljali o tem, kako povečati prodajo, kako zaslužiti več, če bi razmišljali o strankah, bi hitro našli pot iz blata.

Če vas zanima, kako lahko v svojem poslu uporabite najmočnejše marketinško orodje na tem planetu, kliknite tukaj.

Ta metoda je bila najmočnejša pred več tisoč leti in je najmočnejša še danes. Deluje vedno in povsod!

Še nekaj značilnosti te metode:

  •  Je poceni, včasih celo zastonj.
  •  Metodo že uporabljate, žal ne dovolj pogosto.
  •  Z nekaj znanja, lahko začne SISTEMATIČNO delovati tudi za povečanje vaše prodaje.
  • Njena uporaba je zelo enostavna.
  • V nekaj dneh lahko z uporabo te metode garantirano povečate prodajo.


na vrh