Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zasajeni v hiši gospodovi
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 02.04.2013
Pošiljanje ponudb po pošti je podobno sejanju.
Seme vržemo v zemljo in upamo, da bodo mnoga vzklila in da se bomo čez nekaj časa veselili pridelka.
Tako kot v pravem kmetijstvu tudi pri pošiljanju ponudb samo sejanje ni dovolj. Rastline moramo tudi negovati, jih ščititi pred škodljivci, zalivati … Skratka, ukvarjati se moramo z njimi.
Potem ko pošljemo ponudbo, se delo šele začne. No, pa se za trenutek vrnimo k setvi. Sejemo lahko vsepovsod – kar utegne biti draga in potratna opcija – ali pa sejemo samo tam, kjer vemo, da bo kaj zraslo.
Povedano drugače, baza prejemnikov je še vedno odločilna za uspeh ali neuspeh direktne pošte. Tudi ni vseeno, kakšno seme uporabimo!
Poglejte primer direktne pošte, ki so jo dobila vsa gospodinjstva v Radovljici (in verjetno še kje). Verska organizacija je na vse domove poslala vrečko s semeni in z nekaj besedila. In še darilo za vsakega – brezplačno Sveto pismo Nove zaveze (za več informacij www.evd-slovenija.org). Ampak boste morali biti pridni, sodelovati v njihovi e-šoli, če si boste želeli Sveto pismo prislužiti. :)
Zakaj mi je ta paket všeč?-
Ker gre za tridimenzionalno pošto, ki jo težko spregledamo.
-
Ker večina ljudi takšne pošte ne vrže v smeti (vsaj ne takoj).
-
Ker je sporočilo smiselno povezano z vsebino.
-
Ker gre za mini darilce – vsi imamo radi darila.
-
Ker so navodila za prejemnika jasna – podelite semena ali sadike s prijatelji, poglejte na našo spletno stran, kjer vam povemo, kako do brezplačnega Svetega pisma Nove zaveze.
Dragi moji, klasična direktna pošta še zdaleč ni mrtva. V zadnjem času deluje celo bolje kot pred nekaj leti. Ker je manj konkurence (mnoga podjetja, ki so jo včasih pošiljala, tega ne počnejo več) in ker se s tiskano pošto ukvarjamo dlje časa kot na primer z brisanjem elektronske pošte. In če je direktna pošta tudi kreativna, še povečamo verjetnost, da jo prejemnik opazi in naredi, kar od njega pričakujemo.
Kaj pa vi, (že)še sejete ali upate na žetev brez setve? V prodaji je tako, da moramo ves čas sejati, sicer prej ali slej zmanjka pridelka.
-