Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zasajeni v hiši gospodovi
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 02.04.2013

Pošiljanje ponudb po pošti je podobno sejanju.

Seme vržemo v zemljo in upamo, da bodo mnoga vzklila in da se bomo čez nekaj časa veselili pridelka.

Tako kot v pravem kmetijstvu tudi pri pošiljanju ponudb samo sejanje ni dovolj. Rastline moramo tudi negovati, jih ščititi pred škodljivci, zalivati … Skratka, ukvarjati se moramo z njimi.

Potem ko pošljemo ponudbo, se delo šele začne. No, pa se za trenutek vrnimo k setvi. Sejemo lahko vsepovsod – kar utegne biti draga in potratna opcija – ali pa sejemo samo tam, kjer vemo, da bo kaj zraslo.

Povedano drugače, baza prejemnikov je še vedno odločilna za uspeh ali neuspeh direktne pošte. Tudi ni vseeno, kakšno seme uporabimo!

 

semena.JPG

 

Poglejte primer direktne pošte, ki so jo dobila vsa gospodinjstva v Radovljici (in verjetno še kje). Verska organizacija je na vse domove poslala vrečko s semeni in z nekaj besedila. In še darilo za vsakega – brezplačno Sveto pismo Nove zaveze (za več informacij www.evd-slovenija.org). Ampak boste morali biti pridni, sodelovati v njihovi e-šoli, če si boste želeli Sveto pismo prislužiti. :)


Zakaj mi je ta paket všeč?

  • Ker gre za tridimenzionalno pošto, ki jo težko spregledamo.

  • Ker večina ljudi takšne pošte ne vrže v smeti (vsaj ne takoj).

  • Ker je sporočilo smiselno povezano z vsebino.

  • Ker gre za mini darilce – vsi imamo radi darila.

  • Ker so navodila za prejemnika jasna – podelite semena ali sadike s prijatelji, poglejte na našo spletno stran, kjer vam povemo, kako do brezplačnega Svetega pisma Nove zaveze.

Dragi moji, klasična direktna pošta še zdaleč ni mrtva.  V zadnjem času deluje celo bolje kot pred nekaj leti. Ker je manj konkurence (mnoga podjetja, ki so jo včasih pošiljala, tega ne počnejo več) in ker se s tiskano pošto ukvarjamo dlje časa kot na primer z brisanjem elektronske pošte. In če je direktna pošta tudi kreativna, še povečamo verjetnost, da jo prejemnik opazi in naredi, kar od njega pričakujemo.

Kaj pa vi, (že)še sejete ali upate na žetev brez setve? V prodaji je tako, da moramo ves čas sejati, sicer prej ali slej zmanjka pridelka.

 


na vrh