Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prava resnica o številu udeležencev na protestih?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.02.2013

Koliko protestnikov je bilo v petek (saj veste kateri petek mislim) v središču Ljubljane dopoldne in koliko popoldne?

Ljudi je bilo natančno toliko, kot jih je bilo. Dalo bi se jih celo zelo dobro prešteti. Ampak do natančnega in objektivnega štetja ne bo prišlo.

Število protestnikov je namreč odvisno od tega, KDO jih šteje.

Če navijate za dopoldansko izmeno, boste napihnili dopoldanske številke in zmanjšali popoldanske. In obratno, če navijate za popoldansko izmeno, boste zmanjšali dopoldansko številko in povečali popoldansko.

Pa smo spet pri marketingu in prodaji. Tudi pri prodaji se moramo zavedati, da je objektivna resnica ena sama. Recimo, kako dober je res vaš izdelek ali kako dobre so vaše storitve. Recimo tudi, da je to mogoče izmeriti. Ampak ta objektivna resnica ni pomembna!

Pomembno je, kaj si vaši kupci mislijo o vas in o vašem izdelku ali storitvi.

Percepcija je vse.

Kar kupci mislijo, je res. Če kupci mislijo, da ste dražji in manj kakovostni od konkurence (čeprav to ni res), je to vaš problem.

Kupci glasujejo po svoji vesti (in s svojimi denarnicami) in če zamenjajo svoj denar za konkurenčni izdelek, je to vaš problem.

Jankovič in Janša sta bila pred pol leta čisto enaka, kot sta danes.

Spremenila se je samo percepcija, dojemanje ljudi. Mnogi sedaj o njiju razmišljajo drugače, kot so razmišljali in verjeli še pred kratkim. Izdelek je ostal isti, kupci pa ga doživljajo drugače.

Na mnenje ljudi o vaših izdelkih in storitvah lahko vplivate. Ljudi se da v marsikaj prepričati. Samo vedeti morate, kako.

Če boste v tem tednu kupili knjigo mojega prijatelja Davea Lakhanija »Prepričevanje«, vas bom povabil še na brezplačni spletni seminar (webinar), kjer bom eno uro govoril o uspešnem prepričevanju. Datum webinarja bom objavil kmalu.

 


na vrh