Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Strici iz ozadja, zveze in poznanstva …
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 10.01.2013
Bogatejši imajo več »stricev iz ozadja«, več zvez in poznanstev kot manj bogati ljudje. Ampak ne samo pri nas, po vsem svetu je zgodba enaka.
Po ameriških podatkih se povprečen (ne preveč bogat, »non-affluent«) Američan redno druži s približno 50 ljudmi. Povprečen premožnejši Američan (»affluent«) pa ima redne stike s 147 ljudmi. Drugače povedano, bogatejši imajo v povprečju trikrat širši krog ljudi, ki jih poznajo, kot revnejši.
Pustimo sedaj natančne definicije, kdo je bogat in kdo ne, pustimo tudi, kako je s tem v Ameriki in kako pri nas. Dejstvo je, da se splača imeti redne stike s čim več ljudmi. Dejstvo je tudi, da niti vi niti jaz ne bomo spremenili statistik. Kaj se lahko naučimo iz zgornje statistike? Splača se širiti mrežo svojih znancev, prijateljev, sodelavcev.
Če boste tako ali drugače pomagali več 100 ljudem, če se boste z njimi dovolj pogosto družili, boste s tem naredili velik korak k svojemu osebnemu in poslovnemu uspehu. Druženje s pametnimi in poštenimi ljudmi je zabavno in dobičkonosno.
Imate že kakšen načrt, kako boste povečali svoj nabor zvez in poznanstev, kako boste svoji mreži dodali še kakšnega strica iz ozadja?
Za vas imam 2 predloga. Poceni, zabavno, koristno, nepozabno …
a) Greva skupaj na križarjenje po Sredozemlju? Na marketinško križarjenje, na katerem boste v 6 dneh dobro spoznali več deset sebi podobnih poslovnežev, podjetnikov. In še nekaj marketinških delavnic in predavanj bomo dodali v celoten paket. Več o drugem marketinškem križarjenju boste izvedeli tukaj. Poleg marketinškega znanja in oddiha za prvomajske počitnice je marketinško križarjenje idealna priložnost, da v svoj telefonski imenik dodate nekaj deset imen, s katerimi boste po novem »na ti«.
Pridružite se nam, ne bo vam žal.
b Pridružite se nam na marketintinški superkonferenci 31. januarja in 1. februarja. Rdeča nit vseh predavanj in dogajanja na konferenci bo "zdravo podjetje" - kaj vse morate narediti, da boste ohranjali svoje podjetje v dobri kondiciji.Poleg novih marketinških tem in predavateljev so tokratna velika novost t. i. ordinacije specialistov, kar pomeni, da vam bo vsaj 10 različnih strokovnjakov na voljo ves čas konference, pri njih pa boste lahko naročili pregled za svoje podjetje. Več o konferenci si poglejte tukaj.