Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Je cepljenje res škodljivo
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 21.11.2012

Odgovora na to, ali je cepljenje otrok res škodljivo ali ne, ne poznam. Ker nisem strokovnjak.
Glede na to, da je moja mama izgubila bratca in sestrico, ki sta umrla za davico, lahko rečem edino,
da je cepljenje prineslo tudi kakšno korist. Ali je tudi danes potrebno tolikokrat cepiti, res ne vem.


O cepljenju pa se lahko pogovarjamo tudi z marketinškega stališča. S stališča marketinga in prodaje
je cepljenje za farmacevte idealno. Vsako leto se jim rodi toliko in toliko strank, ki morajo kupiti njihov preparat.
Z državo so se dogovorili za obvezno cepljenje.


Kot so na primer dimnikarji dosegli, da je njihov obisk na domu enkrat letno obvezen.
Tudi TV naročnino vsi plačujemo, ker je tak zakon …


Ali na primer vsakoletno odmetavanje 400.000 cepiv za lisice iz letal.
Odličen posel za izdelovalca cepiv, pilote in še koga …


Poslovni model »cepljenja« je torej odličen. Stranke MORAJO kupiti, kar prodajate.
Model je odličen, ker vašemu poslu prinaša stabilnost. Dokaj natančno lahko veste,
koliko boste prodali, koliko prihodkov boste imeli.


Ta način prodaje ima eno veliko pomanjkljivost. Odvisni ste od enega kupca.
V marketingu in prodaji pa je številka ena najslabša številka. Se še spomnite,
kaj se je zgodilo s podjetjem, ki je tiskalo potne liste za slovensko državo?
Ko se je zamenjala vlada, je koncesijo za tiskanje potnih listov dobil nekdo drug.
Podjetje, ki je do takrat cvetelo, je bankrotiralo. Ker je vse stavilo na enega samega kupca.


Naj bo »cepljenje« še tako mikavno, vsako pametno podjetje tveganje zmanjša tako,
da ima več kupcev.
V našem podjetju je že tako, imamo zelo veliko majhnih kupcev.
Po drugi strani pa si lahko očitam, da sem slab prodajalec, ker državi nisem uspel
še praktično ničesar prodati.


na vrh