Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Je cepljenje res škodljivo
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 21.11.2012
Odgovora na to, ali je cepljenje otrok res škodljivo ali ne, ne poznam. Ker nisem strokovnjak.
Glede na to, da je moja mama izgubila bratca in sestrico, ki sta umrla za davico, lahko rečem edino,
da je cepljenje prineslo tudi kakšno korist. Ali je tudi danes potrebno tolikokrat cepiti, res ne vem.
O cepljenju pa se lahko pogovarjamo tudi z marketinškega stališča. S stališča marketinga in prodaje
je cepljenje za farmacevte idealno. Vsako leto se jim rodi toliko in toliko strank, ki morajo kupiti njihov preparat.
Z državo so se dogovorili za obvezno cepljenje.
Kot so na primer dimnikarji dosegli, da je njihov obisk na domu enkrat letno obvezen.
Tudi TV naročnino vsi plačujemo, ker je tak zakon …
Ali na primer vsakoletno odmetavanje 400.000 cepiv za lisice iz letal.
Odličen posel za izdelovalca cepiv, pilote in še koga …
Poslovni model »cepljenja« je torej odličen. Stranke MORAJO kupiti, kar prodajate.
Model je odličen, ker vašemu poslu prinaša stabilnost. Dokaj natančno lahko veste,
koliko boste prodali, koliko prihodkov boste imeli.
Ta način prodaje ima eno veliko pomanjkljivost. Odvisni ste od enega kupca.
V marketingu in prodaji pa je številka ena najslabša številka. Se še spomnite,
kaj se je zgodilo s podjetjem, ki je tiskalo potne liste za slovensko državo?
Ko se je zamenjala vlada, je koncesijo za tiskanje potnih listov dobil nekdo drug.
Podjetje, ki je do takrat cvetelo, je bankrotiralo. Ker je vse stavilo na enega samega kupca.
Naj bo »cepljenje« še tako mikavno, vsako pametno podjetje tveganje zmanjša tako,
da ima več kupcev. V našem podjetju je že tako, imamo zelo veliko majhnih kupcev.
Po drugi strani pa si lahko očitam, da sem slab prodajalec, ker državi nisem uspel
še praktično ničesar prodati.