Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Paranoja
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 12.11.2012

Podjetniki moramo biti paranoični. V kakšnem smislu? Ko razmišljamo o novem projektu, ko razmišljamo o novem izdelku, ki ga bomo ponudili na trgu, moramo seveda biti optimistični. Če bi bili paranoični že pri kreiranju novih idej, nikoli ne bi razvili nič novega.

Ko pa enkrat razvijemo idejo, ko mislimo, da smo pripravljeni, je pravi čas za paranojo. Lepa primerjava bi bila na primer s potovanjem. Ko se odpravljamo na dopust, ko se odločamo, kam bomo potovali, je dovoljeno optimistično razmišljanje in sanjarjenje. Zamislimo si, kam bi šli, kaj vse bomo tam počeli, in na koncu se odločimo, kje in kdaj bomo preživeli dopust.

Potem pa pride čas za paranojo. Računati moramo tudi na to, da bo šlo med dopustom kaj narobe. Postaviti si moramo več deset pravih vprašanj. Recimo, kje bo med dopustom naš pes, ali smo zavarovani za primer bolezni v tujini, smo avto peljali na servis, imamo s sabo dovolj gotovine itn. itn.

Razumljivo. Enako je v poslu. Ko razvijamo novo idejo, je dovoljeno vse. Ko se odločamo o tem, ali bomo zadevo izpeljali, pa je prav, da nasproti sebe posedemo največjega skeptika v podjetju in še največjega skeptika med našimi sorodniki in jima rečemo, naj povesta ali zapišeta, kaj vse bo šlo pri projektu narobe, zakaj projekt ne bo uspešen.

Temu jaz pravim zdrava paranoja. Ali pa še bolje, natančno razmišljanje. 


na vrh