Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pinacolada!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 10 14.01.2007
Sprašujem vas, zakaj ima Pinacolada, ki jo popijemo v »all inclusive« hotelu s petimi zvezdicami slabši okus, kot tista, za katero v baru plačam pet, osem, deset ali več dolarjev?
Razlog je čisto marketinški. V »all inclusive« hotelu lahko popijemo neomejeno količino katere koli pijače, seveda tudi pinacolade. Ljudje pa dobrin, ki jih imamo v izobilju, ne cenimo preveč. Česar je dovolj, in če je poleg tega še zastonj, tisto nima več prave vrednosti.
Vedno lahko dražje prodajate izdelke in storitve, ki jih vsaj na videz ni dovolj za vse. Spomnite se na primer Oplove 24-urne »razprodaje« avtomobilov. Pred dvema letoma so v Sloveniji v 24 urah prodali več kot 600 avtomobilov. Ker je bila cena ugodna in ker je priložnost trajala le zelo kratek čas.
Pri pinacoladi pomaga še embalaža. Tista, za katero morate plačati, ima ponavadi lepšo slamico, bolj razkošno dekoracijo, večji kos ananasa na večjem in dražjemu kozarcu. Ampak sestavine so v glavnem enake, okus tudi.
Čisto mimogrede. Poznate recept za pripravo pinacolade?
In še nagradno vprašanje:
Izumitelju pinacolade so postavili spomenik. Spomenik stoji v:
a) San Juan, Portoriko
b) Miami, Florida
c) Cozumel, MehikaNagrada? Prvega, ki ugane, ob priliki povabim na pinacolado.
=)