Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti 12. oddaja
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 10.10.2012
Iz vsebine današnje oddaje:
- Kako prodajati dražje? Cenovni razredi obstajajo povsod, izberite cenovni razred, v katerem želite tekmovati.
- Intervju z Zvonkom Pukšičem, biokmetovalcem. Med drugim boste izvedeli, da celotno klasično kmetijstvo temelji na napaki, napačnem znanstvenem zaključku. Umetna gnojila in pesticidi so marketinški izum in so kot droge, ko enkrat začneš, jih potrebuješ vedno več in več.
- Intervju z Matejo Zorko o knjigi, ki jo je napisala skupaj s Francijem Pliberškom. Videli pa boste tudi njenega sina Maja, ki ga je pred nekaj meseci posvojila v Gani.
- Za vas sem pripravil poseben prispevek, posnet na zobozdravniškem stolu. Govorim o razlikah med (marketinško) dobrimi zobozdravniki in običajnimi zobozdravniki.
- QR koda, zgodovina, kaj je to, kako jo uporabiti za pospeševanje prodaje.
- Odgovori na vprašanja gledalcev. Tokrat sta me gledalca vprašala, kje dobiti dobrega prodajalca in kaj narediti, če je strank vse manj in manj.
Kliknite in si oglejte oddajo.
Dodaj komentar