Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prodajati dražje je lažje!
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 21.08.2012

Prodajati dražje je lažje!

Jutri grem kupit novo motorno žago. Kar nekaj časa sem se odločal.

Medtem sem celo dal v popravilo staro očetovo motorno žago (starost približno 40 let), ki sedaj spet odlično deluje. Ker pa je nekoliko težka za manevre po visokem sadnem drevju, sem se vseeno odločil za nakup nove motorne žage.

Katero sem izbral?

Lahko bi kupil motorno žago v Hoferju za 89 evrov. Ali pa motorno žago za 110 evrov, katere blagovno znamko sem že pozabil. Lahko bi kupil Husquarno za 200 evrov, prijatelj mi je celo rekel, da je to dober nakup. Nazadnje pa sem se odločil za Stihl, ki stane 240 evrov. Priznam, da je precej pomagalo ženino prigovarjanje. Verjemite, ta ženska se hudimano spozna na nakupovanje: »Kupi nekaj, da ti ne bo žal in da ne boš ponovno kupoval čez nekaj let.« Sicer ne vem, zakaj sama non-stop nekaj kupuje, ampak nasvet se mi je zdel dober ...

Seveda bom nakup opravil v njihovi specializirani trgovini. Ker Stihlovih motornih žag niti ne prodajajo v Merkurju, Obiju, Baumaxu in podobnih trgovskih centrih.

stihl

Poglejte tudi kopijo oglasa, ki sem ga pred leti izrezal iz USA Today. Stihl se pohvali s tem, da se njihovih motornih žag ne da dobiti v trgovskih centrih. To je ena od njihovi prednosti! Večina proizvajalcev želi prodajati v velikih trgovskih centrih, Stihl pa se zaveda, da je težko prodati najdražjo žago, če usposobljen prodajalec kupcu ne pove celotne zgodbe. Zato raje ne prodajajo tam, kjer bi imeli manj možnosti.

Zakaj bom kupil najdražji izdelek v razredu?

Ker sem bom potem dobro počutil, ker verjamem, da je to pametna odločitev. Mislim si, da bom verjetno malo preplačal, ampak občutek bo tisti pravi … 

Pridružil sem bom profesionalcem, ki žagajo samo s Stihlovimi žagami. Kot po naključju sem v tem tednu zagledal dva gozdarja, ki sta tudi imela (eden na pickupu, drugi pa na gozdnem traktorju) vsak svojo »štilerco«. Saj veste, kako je, ko se začnete zanimati za nekaj – kar naenkrat opazite stvari, ki jih sicer ne bi.

Nauk?

V vsaki panogi obstajajo različni cenovni razredi. Podobne izdelke in storitve ljudje kupujemo po različnih cenah. Nismo vsi kupci enaki. Upoštevajte to pri vaši prodaji!

In najpomembnejše? Lažje in donosneje je prodajati dražje.


na vrh