Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Sadam Husein in marketing
-
MarketingKomentarji: 1 19.10.2006
Kaj nas o marketingu lahko nauči Sadam Husein?
Na prvem programu TV Slovenije, so včeraj 18.10. vrteli film o predsedniku ZDA. Pravi trenutek, da sem si še enkrat prebral svoj nasvet, ki sem ga napisal lani maja: Sedaj je jasno že celemu svetu.
Sadam Husein je govoril RESNICO!
Trdil je, da orožja za množično uničevanje nima. Sedaj vidimo, da orožja res ni imel, sicer bi ga Američani že zdavnaj našli.
In, ker mu niso verjeli, je Sadam končal v zaporu. Kaj pa nas je v resnici naučil Sadam?
V marketingu in prodaji velja preprosto pravilo:
"Ni dovolj, da je tisto, kar govorite, res, tudi zveneti mora tako, kot da je resnično!"
Podjetniki, ki imajo "Sadamov problem", mi pišejo skoraj vsak dan. Oglejte si tri primere iz prejšnjega tedna:- "Prodajamo vodo, ki je boljša od vode v plastenkah in obenem 70% cenejša. Prodaja pa ne steče ..."
- "Prodajamo napravo, ki garantirano zmanjša porabo motorjev z notranjim izgorevanjem. Večina strank je skeptična, mislijo, da naša naprava ne deluje ..."
- "Imamo zanimiv oglasni medij, ki odlično deluje. Žal pa stranke še vedno oglašujejo pri konkurenčnem mediju, kjer imajo slabši odziv ..."
Če želite v današnjih časih kaj prodati, morate vedeti, da so stranke skeptične in nezaupljive. Ne verjamemo notarjem, zdravnikom, policajem, politikom, prodajalcem čistilnih sredstev ...
Pravzaprav ne verjamemo nikomur več.
Če torej želite kaj prodati, ni več dovolj le, da govorite resnico. Tudi zveneti mora resnično.
Vaše trditve morate znati DOKAZATI. O tem, kako kaj dokazati, pa bomo še govorili.
In kako bi vi g.Aleš povedali svojo resnico kot ameriški predsednik? (... nekje je treba testirati orožje, pa humanitarne organizacije obračajo veliko denarja...pa pranje črnega denarja.....in na koncu se bo zgradila celotna nova infrastruktura..... skratka biznis..WAU...(sicer je škoda ljudi, ampak saj pridejo novi)).)
P.s. Nisem politik, .....pa vendar me zanima odgovor , .......(to je uporabno tudi v podjetju, družini....) Ste predsednik Amerike; DOKAŽITE, da imate prav.