Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Sadam Husein in marketing
Marketing
Komentarji:   1 19.10.2006

Kaj nas o marketingu lahko nauči Sadam Husein?

Na prvem programu TV Slovenije, so včeraj 18.10. vrteli film o predsedniku ZDA. Pravi trenutek, da sem si še enkrat prebral svoj nasvet, ki sem ga napisal lani maja: Sedaj je jasno že celemu svetu.
Sadam Husein je govoril RESNICO!


Trdil je, da orožja za množično uničevanje nima. Sedaj vidimo, da orožja res ni imel, sicer bi ga Američani že zdavnaj našli.
In, ker mu niso verjeli, je Sadam končal v zaporu. Kaj pa nas je v resnici naučil Sadam?
V marketingu in prodaji velja preprosto pravilo:
"Ni dovolj, da je tisto, kar govorite, res, tudi zveneti mora tako, kot da je resnično!"
Podjetniki, ki imajo "Sadamov problem", mi pišejo skoraj vsak dan. Oglejte si tri primere iz prejšnjega tedna:
  • "Prodajamo vodo, ki je boljša od vode v plastenkah in obenem 70% cenejša. Prodaja pa ne steče ..."
  • "Prodajamo napravo, ki garantirano zmanjša porabo motorjev z notranjim izgorevanjem. Večina strank je skeptična, mislijo, da naša naprava ne deluje ..."  
  • "Imamo zanimiv oglasni medij, ki odlično deluje. Žal pa stranke še vedno oglašujejo pri konkurenčnem mediju, kjer imajo slabši odziv ..."  

Če želite v današnjih časih kaj prodati, morate vedeti, da so stranke skeptične in nezaupljive. Ne verjamemo notarjem, zdravnikom, policajem, politikom, prodajalcem čistilnih sredstev ...
Pravzaprav ne verjamemo nikomur več.
Če torej želite kaj prodati, ni več dovolj le, da govorite resnico. Tudi zveneti mora resnično.
Vaše trditve morate znati DOKAZATI. O tem, kako kaj dokazati, pa bomo še govorili.

 

 

Komentarji:

25.10.2006 @ 18:18 stane
Tole pa da misliti....Čestitke!
In kako bi vi g.Aleš povedali svojo resnico kot ameriški predsednik? (... nekje je treba testirati orožje, pa humanitarne organizacije obračajo veliko denarja...pa pranje črnega denarja.....in na koncu se bo zgradila celotna nova infrastruktura..... skratka biznis..WAU...(sicer je škoda ljudi, ampak saj pridejo novi)).)
P.s. Nisem politik, .....pa vendar me zanima odgovor , .......(to je uporabno tudi v podjetju, družini....) Ste predsednik Amerike; DOKAŽITE, da imate prav.
na vrh