Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Na planincah
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 10.04.2012
Na planincah
Ko ste v bližini police z jogurti Na planincah, zaslišite glasbo. Za polico, na kateri so jogurti, so v Mercatorju v ljubljanski Šiški namestili zvočnike, iz katerih odmeva napev Na planincah. Jogurti na planincah so tudi edini, ki so postavljeni na preprogo iz umetne zelene trave, vsi ostali jogurti so postavljeni na navadno polico.Danone se spozna na marketing. Vedo, da je treba vplivati na čim več človeških čutil. Res so strokovnjaki in res se jih splača posnemati. Ker se na psihologijo prodaje spoznajo.
Res pa je, da niso preveč etični, saj pogosto obljubljajo več, kot bi smeli. Pogosto trdijo nekaj, kar ni res. Dokaz? Lani so zaradi zavajajočega oglaševanja v ZDA plačali 21 milijonov dolarjev kazni in umakniti so morali svoje zavajajoče oglase za Actimel in Activio.Z jogurtom Na planincah ni nič narobe, nobene trditve, da kaj zdravijo … Tole z glasbeno spremljavo pa je občudovanja vredno. Ker so se spomnili in ker so idejo uresničili.