Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec? Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Oddelek za zmanjševanje prodaje spet zmaguje!
Marketing
Komentarji:   21 03.06.2011

V večini slovenskih podjetij imajo oddelek za zmanjševanje prodaje. Večinoma se v podjetjih ne zavedajo, da imajo posamezne osebe ali pa kar oddelek, ki sabotirajo delovanje celega podjetja.

Poglejte ta video in presodite sami!

Do nedavnega je obstajal hotel, ki se je lahko pohvalil z edinstveno prodajno prednostjo – imeli so brezplačno parkirišče za vse stranke in obiskovalce kongresnega centra.
Pred kratkim pa je na delo stopil hotelski oddelek za zmanjševanje prodaje in dobička. Ukinili so praktično edino konkurenčno prednost tega hotela. V tem hotelu niso bolj prijazni kot drugje, nimajo boljših predavalnic, niso cenejši … So pa bili edini v prestolnici, kjer je lahko veliko število obiskovalcev kongresov, seminarjev itn. parkiralo brezplačno.
Nič več.

Poglejmo si še nekaj konkretnih primerov delovanja oddelkov za preprečevanje prodaje v različnih podjetjih.
V petek sem želel rezervirati tenis za danes. Ni bilo mogoče … Ker sprejemajo rezervacije samo za tekoči dan. In sem poklical drugam, kjer so mojo rezervacijo z veseljem sprejeli. Oddelek za zmanjševanje prodaje v prvem teniškem centru je bil uspešen. Morda so izgubili stranko, ki bi v naslednjih 5 letih tam pustila nekaj tisoč evrov. Pred leti sem namreč redno igral tenis, vedno sem imel sezonske vstopnice za različna igrišča, sedaj razmišljam, da bi začel ponovno redno igrati.

Prejšnji teden sem se želel naročiti na enega od slovenskih dnevnih časopisov. Poklical sem na brezplačno številko naročniške službe. In so mi rekli, da želijo pisno naročilo, telefonski klic ni dovolj, oni bi imeli še naročilnico po faksu ali pošti. Oddelek za zmanjševanje prodaje je spet uspešno opravil delo. Če ne bi imel tajnice, bi z naročilom še malo (ali pa kar za vedno) počakal.
Namerno nisem napisal imen zgornjih podjetij. Ker ne želim kritizirati, opozarjam le, da imamo oddelke za preprečevanje prodaje skoraj v vseh podjetjih. Še posebno dobro ti oddelki delujejo v podjetjih, kjer imajo velik vpliv na odločitve finančniki, pravniki in podobni. Podjetniki moramo od časa do časa preveriti, ali naš oddelek za zmanjševanje prodaje ne deluje preveč uspešno.

Še nekaj primerov:
Tole se je dogajalo pred leti, ko so se v Merkurju še ukvarjali z menedžerskim odkupom … Žena me je poslala po likalnik. V trgovini sem hitro našel pravi aparat, saj mi je žena skromno naročila le, "naj prinesem likalnik, ki naj bo oranžne barve in ne predrag". Skupaj s prijazno prodajalko sva takoj našla primeren likalnik. Do tu vse tako, kot mora biti.
Potem pa se je zataknilo pri blagajni ... Blagajničarki sem rekel, naj nakup vpiše na kartico. Vsak nakup namreč šteje ... Ampak ni šlo! Kartice nisem imel pri sebi. Ker kartice nikoli ne nosim s sabo (kdo pa nosi vse možne kartice ugodnosti ves čas s sabo???), sem blagajničarko prijazno prosil, naj moje ime pač poišče v računalniku. In tega ni želela narediti … Oddelek za zmanjševanje prodaje, je spet dobro opravil svoje delo. Kako je potekal dialog:
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Šefi so naročili, da strank, ki kartice nimajo s sabo, ne smemo iskati v računalniku."
Aleš: "Saj vam bo to vzelo samo trenutek."
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Ne smem, ker so mi tako naročili."
Aleš: "Prosim!?"
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Ne smem, žal."
Aleš: "Dobro, pa nič. Pa mi vseeno povejte, kaj bi naredili, če bi na vhodu v trgovino namesto Merkur visel napis z vašim imenom? Naj vprašam še drugače, kaj bi naredili, če bi bila trgovina vaša?"
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "V tem primeru bi vaše ime poiskala v računalniku. Ampak jaz tu le delam, in delam to, kar mi naročijo."
Aleš: "Nasvidenje."
Oddelek za zmanjševanje prodaje: "Nasvidenje."
Na (njihovo) srečo se danes v Merkuju obnašajo drugače.
Ste prepričani, da se tudi vam, v vašem podjetju ne dogaja kaj podobnega?
Ste prepričani, da vaših investicij v večjo prodajo in zadovoljnejše stranke ne spodkopava vaš interni "oddelek za preprečevanje nakupov"?
Pred leti sem pisal o predsedniku uprave hrvaškega Telekoma, ki po ukazu lastnikov podjetja vsak teden eno uro odgovarja na klice strank. Da slučajno ne bi izgubil stika z realnostjo in da bi takoj opazil morebitne ukrepe internega "oddelka za zmanjševanje prodaje". Vse se seveda začne na vrhu ...
POSLUŠAJTE SVOJE STRANKE!
Predvsem pa UKINITE in v kali zatrite vse poskuse "internega oddelka za zmanjševanje prodaje". Preveč trdo delate, da bi zaradi takšnih neumnosti izgubljali stranke!
 


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
09.06.2011 @ 13:53 Ficko
Joj kolk bluziš. Če si ti tak dober organizato, bi ljudem, ki pridejno na kongres ponudil 5 € nižjo cen in bi bil rešen problem. Vedno se da s hotelom tudi zmeni, da goste spustijo na parkirišče brezplačno. Tko da je to tvoje bluzenje pač samo neko bluzenje in brez vezen hipotetični primer. SE pa strinjam, da se v vsaki firmi kdo šlepa ... konec koncu smo del Balkana in njegove floklore :-))
01.07.2011 @ 03:30 Sašo
Tadej,

če ti argumentiram svoje trditve ter tvoje "floskule", bi se znal razpisati čez celo stran...
Tako da, kar ti misliš ne pomeni da nekdo drug razume na enak način. Sploh pa glede tvoje navedbe, kako utemeljuješ celotno zadevo.

Opomba "da pišema neumnosti" je vsekakor čisto mimo, ker če komentar ne ustreza ga lahko izbriše administrator, ti pa nisi policij na tem blogu, ki bi govoril kaj lahko mi obiskovalci pišemo. Je razumljivo napisano, ali še malce raztegnem zapis?
01.07.2011 @ 13:57 Tadej
Sašo,

glede na to, da spet nisi napisal čisto nič pametnega, pač pa samo eno samo politikom podobno nakladanje me res zanimajo tvoji argumenti oz. kot praviš argumenti na moje »floskule«.

Pa skušaj tokrat uporabiti malce več zdrave pameti, kot si jo v svojem prvem postu, da ne boš spet izpadel neumen.
01.07.2011 @ 16:55 Sašo
Tadej,

če še ne poznaš pravila forumov in blogov, je bilo tvoje "odgovarjanje" žaljivo, se pravi da si ti neumen ker na tak način pišeš. Odgovor vsekakor dobiš..
06.07.2011 @ 16:40 Tadej
Sašo,

Po moje si ti kakšen mamin sinček, ki začne takoj jokat ko ti kdo stopi na rep.
Tvoj problem je v tem, da ne znaš kritično oceniti situacije in vso krivdo zvališ na tistega ki je v neposrednem stiku s tabo ker je seveda najlažje. Veliko težje pa se je poglobiti v problem in najti njegov pravi vzrok in se spopasti z njim – v tvojem primeru z vodstvom Mercatorja.
Danes sem izvedel zanimivo zgodbico na temo o kateri je pisal Aleš.
Moj kolega je želel svoje naročniško razmerje prenesti iz Simobila na Mobitel. Pa tega ni mogel storiti, ker podjetje Telekom sedaj združuje poslovanje vseh svojih blagovnih znamk pod eno streho. To pomeni, da bodo imeli tudi enotne obrazce. In ker le ti še niso pripravljeni zaposleni na Mobitelovih centrih ne morejo prenašati naročniških razmerij. Starih obrazcev pa ne smejo več uporabljati.
Če bi se to zgodilo tebi Sašo bi zagotovo zopet okrivil nič krivega zaposlenega na prodajnem mestu ne pa butaste direktorje na sedežu Mobitela oz. po novem Telekoma Slovenije.
Kar se pa mojega pisanja tiče je pa ta odvisno komu je namenjeno. Če odgovarjam nekomu, ki piše razsodno in preudarno potem je tudi moj način komunikacije tak. Če pa piše tako glupo in neumno kot ti in Sivolasi pa je tudi moj način komuniciranja temu primeren.
Zdej pejd pa spet mamici jokat da te je nekdo na forumu užalil.
P.S.
Še vedno čakam na tvoj KONKRETEN odgovor. Se pa močno sprašujem če ga bom sploh dočakal.
16.07.2011 @ 00:06 Sašo
Tadej,

bi te rad videl, si prav gotovo samotar brez družbe, ki v svojem lastnem svetu igra vlogo vsevedneža. Ker pa ti zaradi "brihtnosti" zmanjkuje kolegov(pomojem jih tako nimaš), si ne moreš drugače pomagati, kot da zliješ svoje fantazije in blatenje na internetu.

drugače pa škoda izgubljati besede za ljudi kot si ti, takih se na veliko izogibam/izogibamo, ker zaradi svoje frustracije prinašajo samo slabo energijo. ...pa nisi car s svojim pisanjem, prej bedak.
16.07.2011 @ 10:46 Tadej
Sašo,

na srečo imam dovolj dobrih kolegov in kolegic s katerimi poleg ostalega predebatiramo tudi kakšno stvar. S pomočjo njih tako vidim tudi drugačen pogled na isto stvar in si tako širim obzorje.
Žal tega zate ne morem reči. Stvari znaš poenostavljati oz. jih nekritično ocenjevati in posledično krivdo valiti na ne dolžne ljudi.
Ko ti kdo to pove direktno v faco postaneš užaljen mamin sinko ki še vedno jokca po forumu da se mu godi krivica ker ti je nekdo povedal kar ti gre.
Že več kot 14 dni čakam tvoj konkreten argumentiran in razširjen odgovor na debato ki se je začela zaradi vrečk na mercatorjevih blagajnah.
Odgovora še vedno ni in tudi vem da ga ne bom dobil ker si enostavno nesposoben argumentirane debate. Verjetno tudi svoji boljši polovici vedno samo obljubljaš večerno akcijo pa potem na koncu ni nič iz tebe.
Vse kar spraviš skupaj je eno navadno brezvezno nakladanje in jamranje.
Po moje si tipičen uradnik v javni upravi, ki je že zdavnaj izgubil stik z resničnostjo.
Kar se mene tiče je ta debata končana ker se mi z takimi brezvezneži res ne da izgubljat časa.
Jst grem zdej z kolegi na sobotni rafting na Sočo ti pejd pa mamici jokat da se je spet nekdo do tebe grdo obnašal.
25.09.2011 @ 13:07 DJ Lovro
Ta hotel sem prepoznal v sekundi, ker sem tudi sam prišel do rampe pred nekaj tedni in se čudil ter dodal svojo "opako"... . Na srečo piše, da je ena ura gratis parkiranja za stranke (mislim, da tja drugi itak niso prihajali?!?). Se pa spomnem, da ste nas tja povabili na več seminarjev in je verjetno prav zasluga vašega podjetja, da smo tja prihajali in to večkrat tudi samo spotoma na kakšen kratek sestanek ali kosilo. Ja, bomo videli, koliko časa bo, zaradi takih odločitev, še polna skleda... Zdaj niso več moderne klnjige pritožb (menda niso niti obvezne več), pa pišem tukaj. Teh oddelkov za preprečevanje prodaje se je pa pri nas toliko razpaslo, da sklepam, da drugačnih skorajda več ni....
18.10.2011 @ 13:52 Tine
Jaaaaaaaaaaa, zdaj se spomnem. Ves čas sem se spraševal, kateri hotel je to, ker itak ni izmišljena zgodba. Mimogrede, ne razumem, zakaj Slovenci nimamo toliko "jajc", da povemo o katerem primeru točno govorimo. (Skozi branje komentarjev, sem opazil, da ga je nekdo le omenil). Saj je HOTEL MONS sam odgovoren za tako odločitev. Glede na opisan praktični primer, res nespametna poteza.
Ne vem, zakaj se bojimo v obraz (imensko) povedat, če nekaj smatramo, da ni ok.

Prva stvar, ki jo Američani naredijo na spletu, ko so nekje postreženi, je, da pokomentirajo postrežbo, hrano in skratka vse. Ja, saj se najdejo tudi muhaste stranke, ampak ostale zrele stranke jih hitro preberejo. In na ta način se je posel primoran truditi in zagotavljati dobro storitev v vseh pogledih. Pri nas (nasplošno rečeno), pa...nos do tal, stokat in jokat domov in naslednji dan se zgodba ponovi. Namesto, da bi zrelo in prijazno povedali svoje mnenje poslovodji. Namesto, da smo pripravljeni slišati pomankljivosti, sodelovati, se raje delamo pametne in vsevede (ego).
Hehehe...ta video je super! Potem, čez čas sem se spomnil (že dolgo od tega), da sem enkrat še lahko parkiral zastonj, medtem, ko je bila zapornica v izdelavi. To je Hotel MONS ja. Ja, super! Glede na opisano, držim pesti, da jim uspe prinašat prihodek tudi na tak način. :)
Sigurno je 100x bolje narediti zapornico, kot razširiti ponudbo s kakšno prijetno večerno strežbo/pokušino/toplim prigrizkom in vino. Oh ja...
14.11.2014 @ 07:51 Irma
Kot vedno, zelo dobro Aleš, popolnoma nam odpreš oči.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh