Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec? Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Nas je res 400.000?
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 22.03.2011

neisha

Neisha pravi, da nas je že več kot 400.000. Snovalci tega plakata se zavedajo, da ljudje, če imamo na izbiro polno ali prazno restavracijo, izberemo polno. Radi namreč delamo tisto, kar dela večina. Če imajo vsi mobilni telefon, ga moram imeti tudi jaz, si misli povprečen človek. Če imajo vsi sosedi nov ploščat televizor, ga moram imeti tudi jaz …

Če vstopite v učilnico in tam vsi stojijo, boste stali tudi vi, če večina sedi, se boste usedli tudi vi. Če vsi pred vami v koloni vozijo 80 kilometrov na uro, omejitev pa je 60 km/h, boste vozili 80 tudi vi.

Ljudje radi delamo tisto, kar delajo drugi. Nekako si mislimo, da imamo dovoljenje delati tisto, kar itak vsi počnejo. V mnogih državah je podkupovanje nacionalni šport. Vsi vedo, da to ni prav, ampak vseeno sodelujejo, ker se pri njih pač tako dela. Zakaj so nekateri politiki podkupljivi? Verjetno zato, ker mislijo, da so tako ali tako vsi politiki podkupljivi. Ne, ne nikogar konkretnega nimam v mislih … :)

Petrol nam s tem plakatom sporoča, da je z nami nekaj narobe, če se še nismo pridružili 400.000 Slovencem, ki zlato kartico imajo. Mislim, da je sporočilo učinkovito.

Bega me samo nekaj … Na zadnjih dveh seminarjih sem udeležence vprašal, ali imajo zlato Petrolovo kartico, in samo 10 % prisotnih je dvignilo roko. Priznam, test ni statistično zanesljiv, vendar bi pričakoval, da bo vsaj 30 % ljudi dvignilo roko. Saj veste, otrok ni bilo na mojem seminarju, babic tudi ne, v vsaki družini verjetno nimajo treh kartic … Tako da se mi zdi številka visoka.

Številka 400.000 pa ima z marketiškega stališča še eno napako. Veliko verjetneje bi zvenelo 395.400. Zakaj? Številke, ki niso zaokrožene, sporočajo, da je nekdo res preštel, izmeril, okrogle številke pa pogosto radi razumemo kot zaokrožanje, nenatančnost, pretiravanje …

Že imate zlato Petrol kartico?
 


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
10.04.2011 @ 21:13 Matej
Ti oglasi večinoma vsi lažejo. Velikokrat si zaželim, da bi preveril ali je res npr.nekdo, k ise v reklami predstavlja za nekaj to v resnici tudi - npr.zadnji letaki za in proti malemu delu.
16.04.2011 @ 02:30 DJ Lovro
...in Neisha - oglaševanje z znano osebo - kot na Lisac predavanjih pred leti, ko smo ugotavljali, da so se tega spomnili le redki ... Mislim, da vas ti "veliki" še bolj poslušajo (imajo več denarja za hodit na seminarje?) in točno uporabijo tisto, o čemer ste govorili, to sem v primerih (ki jih nekam zalepijo, nam jih dajo poslušat, gledat v medijih, na internetu,...) ugotovil že milijardokrat. Ko so npr. veliki avtotrgovci na jumbo plakate takoj po vašem predavanju na plakat nekaj napisali "na roko", je vse jasno. Sploh ne iščejo niti, kaj bi spremenili, skopirajo 100%... Tuidi jaz nimam kartice, v bistvu sem letak vzel, prebral nikoli do konca (stranka nima časa brat dolge razlage?) in niti Neisha me ni privabila, tako, kot me ni niti svetovno znani DJ Bob Sinclar, da bi kupil spodnjice, kot jih on oglašuje ali vozil model italijanskega avtomobila iz zadnje reklame ... Tukaj znamo biti nekateri kupci res kljubovalni (Fat Burger?), kot nekako opisujete v enem od blogov tu spodaj ... Jaz tankam malo pri enem, malo pri drugem, malo pri tretjem, dokler mi kdo od teh ne bo ponudil npr. "2500 litrov goriva GRATIS!" za novo turnejo ali 25-letnico naslednje leto...
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh