Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Confessions of a Public Speaker
-
Dobre knjigeKomentarji: 0 30.11.-1
Gre za še eno knjigo o javnem nastopanju. Ta je zabavna in zanimiva.
Avtor govori o svojih izkušnjah, popelje nas v zakulisje človeka, ki se z govorništvom preživlja. Knjiga je zelo osebna, polna osebnih prigod. Priporočam jo vsem, ki imajo z javnim nastopanjem že nekaj kilometrine.
- dober govorec si lahko tudi, če imaš govorno napako
- občinstvo je govorcu naklonjeno, ne želi si, da naredi napako
- teorija, zakaj imamo tremo pred javnim nastopanjem: ker smo na odru sami, prostor je odprt, nimamo se kam skriti, nimamo orožja, pred nami je množica, ki bulji v nas …
- ne pomaga, če si predstavljaš, da je občinstvo golo …
- dobri govorci vadijo, da, dragi moji, dobri govorci vadimo. Ni dovolj, da pripravite power point prezentacijo in že ste pripravljeni. Ponavljati je treba, ponavljati, in to na glas.
- koliko dobijo dobri (in predvsem znani) govorci na uro: Bill Clinton $150.000, Gary Kasparov $75.000, Wayne Gretsky $50.000 … in tako naprej. Avtor knjige je v ligi tistih, ki dobijo $5.000. Če želiš, da te najamejo, moraš izpolnjevati vsaj dva od treh kriterijev: biti moraš znan in kredibilen na določenem področju, biti moraš dober govorec, imeti moraš prost termin …
Še kako resnična je tudi avtorjeva razdelitev razlogov, zakaj ljudje pridejo na predavanje:
- o želijo se nekaj naučiti
- o želijo biti navdahnjeni
- o želijo se zabavati
- o imajo željo, upanje in mislijo, da jim bo govorec pomagal
- o želijo srečati druge ljudi, ki jih zanima tema
- o želijo pozitivne izkušnje, o katerih bodo govorili prijateljem
- o prišli so prisilno – tja so jih na silo pripeljali šefi, žene, profesorji …
In dober govorec se mora še kako zavedati, kdo je v občinstvu in zakaj so prišli!
Naslov predavanja je pomemben!
Avtor je zapisal nekaj formul za dober naslov:
Največjih 5 težav, ki jih imate z – vstavite področje – in kako jih rešiti.
Zakaj nam gre – vstavite področje, predmet – na živce in kaj lahko v zvezi s tem naredimo
Napake, ki sem jih naredil – vstavite področje – in kaj sem se pri tem naučil
Najpogostejša vprašanja in briljantni odgovori o – vstavite temo –
Pametne bližnjice in triki, ki jih o – vstavite področje – poznajo samo eksperti
Zakaj lahko – vstavite področje – spremeni vaše življenje za vedno.Poučni so tudi praktični nasveti na koncu knjige, recimo tisti, kako reagirati na neumna vprašanja iz občinstva, ali kako utišati nekoga, ki ves čas nekaj sprašuje, ali kako reagirati, ko nekdo ne zna nekaj na kratko vprašati in govori in govori … Skratka, veliko praktičnih izkušenj, praktičnih nasvetov.
Z javnim nastopanjem se ukvarjamo vsi. Več knjig s tega področja boste prebrali, več bo ostalo zapisano v vaših možganih. In potem boste nasvete začeli tudi uporabljati, zavestno in podzavestno.
Poglejte tudi avtorjevo stran www.scottberkun.com.