Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Odločilnih 0.7% besed
Lisac Marketing Ekspres
Komentarji:   0 28.06.2010

... sedim v pisarni in opazujem brata Blaža, kako nemo strmi v zaslon svojega računalnika in zmajuje z glavo. Čez nekaj časa reče: »Ne morem verjeti! Kaj takega si pa nisem mislil …«

Še naprej gleda v zaslon, nakar se tja obrnem tudi jaz.
Le čemu se tako čudi? Na zaslonu je izpisan le dolg seznam podjetij …

»Kaj je, Blaž?« ga vprašam.


»Tu so rezultati najinega testa. Saj veš, s štirimi različnimi naslovi sva vabila na delavnico Nemogoče. Zdaj vem, kateri od njih je prinesel več prijav; vem, kateri naslov je zmagal.«
»Že, že, toda zakaj si tako začuden? Saj to vendar ni najin prvi test,« sem radoveden.
Blaž odgovori: »Nisem pričakoval prav velikih razlik v odzivu na posamezno testno verzijo. Pa sem se zmotil, razlike so namreč ogromne. To vendar ni pravično!!!«
Kako to, da je moj brat pomislil prav na »pravičnost«?
Odgovor je preprost. Ker je po duši matematik, je seštel besede (pravzaprav je to namesto njega storil Word), zapisane v vabilu na delavnico. Ugotovil je, da je besedilo sestavljeno iz nekaj več kot 2.900 besed. V vsaki od štirih testnih verzij sva spremenila samo prvi stavek, kar pomeni, da sva spremenila le 21 od 2.900 besed.
Drugače povedano: vabilo je bilo zelo obsežno, kljub temu pa je bil rezultat testa odvisen le od 0,7 % besed v njem. In to se mojemu bratu preprosto ni zdelo pravično. Kako lahko na rezultat vpliva samo 21 od 2.900 napisanih besed?
Tako pač je, dragi prijatelji.
Prvi vtis je vedno najpomembnejši, zato je v besedilu VSE odvisno od prvega stavka. Če je ta dober, boste naredili tudi dober prvi vtis. In če boste naredili dober prvi vtis, nadaljevanje ne bo več težko.
Z ustvarjanjem slabega prvega vtisa pa boste pokvarili vse. Vedite, da bodo ljudje v takem primeru nemudoma odložili branje ali vas prenehali poslušati.
Kot sem že povedal, sva z bratom testirala štiri različne uvodne stavke:

a. »Vsak lahko poveča prodajo in zaslužek! V manj kot sedmih urah! S pomočjo jasnih in konkretnih navodil in primerov!«

b. »256 primerov, 23 projektov, 200 strani gradiva, 40 bistrih glav! Vse to za povečanje prodaje in dobička vašega podjetja?«

c. »Kolikokrat pomislite: »Kako lepo bi bilo, če bi vedel, kako prodati več, zaslužiti več? Saj vendar ponujamo odlične izdelke in storitve …«

d. »Si upate prodati več, zaslužiti več?«

Dobila pa sva tudi štiri različne rezultate. Ena od verzij naslova je prinesla 46 prijav, druga 15, tretja 14, četrta pa le 9.
Če ne bi testirala, ne bi nikoli vedela.
Če ne bi testirala, bi morda nesrečno izbrala in uporabila najslabšo verzijo in projekt bi propadel.
Če ne bi testirala …

Pravi marketinški strokovnjaki priznavajo, da nikoli ne vedo vnaprej, kaj bo delovalo. Zato pa TESTIRAJO. VEDNO!
Si upate ugibati, katera verzija je bila v našem primeru zmagovalna?

V resničnem življenju tvegate preveč denarja, zato raje ne ugibajte.

Mi smo testirali zato, ker nismo vedeli. In rezultat je pokazal, da je največ prijav prinesla verzija pod točko c, najmanj pa tista pod točko b.

Uganete, katero verzijo bomo uporabili pri naslednjem pošiljanju vabil? Tisto pod točko c seveda, saj se je izkazala za najboljšo!
Vendar nas to ne bo zadovoljilo. Že jutri bomo testirali nove naslove. Nikoli se namreč ne ve, kje se skriva učinkovitejši in dobičkonosnejši prvi stavek.
Naredite si uslugo. Testirajte.

na vrh