Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Direktna pošta - nalepke za višji odziv
-
Direktni marketingKomentarji: 3 22.02.2010
Že kar dolgo se vam nisem oglasil. Priznam, da me je 7 marketiških seminarjev, ki jih organziramo v sodelovanju s Toyoto, polno zaposlilo. Ne gre samo za seminarje, gre še za vse ostalo, kar takšen projekt prinaša. Trenutno dnevno prejemam med 200 in 600 maili, veliko je telefonskih klicev, organizacijskih zadev. Jutri imamo še zadnja dva seminarja iz serije »Toyota«, potem pa obljubljam več objav na tem blogu vsak teden.
Danes pa sem za vas pripravil kratek video – tole mi res ni vzelo več kot par minut … V videu boste izvedeli, kako zanesljivo povečati odziv na direktno pošto.
Pa še tole, zelo se mi dopade, da lahko na naročilnici lepo označiš, kdaj naj ti naročeno dostavijo, med opcijami pa je tudi "ob najprimernejšem času za sajenje"... lušna fora.