Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pospeševanje prodaje za 50 centov
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 6 01.02.2010
Na nemških avtocestah vam na bencinskih črpalkah zaračunavajo uporabo stranišča. Plačati morate 50 centov. V zameno greste lahko na stranišče, iz avtomata pa vam tudi natisnejo bon za pol evra.
Ta bon lahko potem unovčite v restavraciji. Kako zadeva deluje? Ljudje seveda nismo preveč srečni, da moramo plačati za uporabo stranišča. Saj smo vendar kupili gorivo … Ker pa nam podarijo bon za (teh naših) 50 centov, se mnogi potem odpravijo v restavracijo in popijejo kavo za 2 evra in pol ali pa še kaj pojedo.
Samo da jim ne gre v nič bon za pol evra.
Strah pred izgubo je eden najmočnejših psiholoških motivatorjev. Ljudje smo pripravljeni narediti marsikaj, samo da nečesa ne izgubimo.
Podobno »finto«, kot jo vidite na nemških avtocestah, uporabljam sam na velikih brezplačnih seminarjih. Seminarji so brezplačni, vendar pa morajo udeleženci za rezervacijo sedeža plačati €50.
Teh 50 evrov udeleženci dobijo po predavanju nazaj. V denarju. Nakup ni obvezen, tudi kave ne zaračunavamo. :)
Nekaj let smo prirejali seminarje brez plačila rezervacije, sedaj pa že dve leti zaračunavamo. Posledice, te do strank precej neprijazne politike?
- malenkost manj prijav;
- tisti, ki se prijavijo so bolj resni;
- praktično vsi, ki se prijavijo na seminar, tudi pridejo
Kot je meni znano, takšnega sistema nima nihče. Sploh ne v Sloveniji, drugod pa tudi nisem nikjer zasledil česa podobnega. Ta inovacija se je za nas izkazala kot izjemno pozitivna. Našli smo način, da omejimo število prijav, na seminarje prihajajo tisti, ki nas imajo radi in nam zaupajo ter razumejo, zakaj to počnemo.
Seveda pa morajo biti stranke na koncu zadovoljne! To je seveda tudi cilj vsega našega početja.
Komentarji:
-
01.02.2010 @ 18:46
Bujes
- Kaj pa če bi vrnili pol v denarju, pol pa v bonu za nakup vaših knjig? Bi se dvorana vseeno napolnila?
-
01.02.2010 @ 20:23
Aleš Lisac
- Seveda Bujes. Ampak še bolj pošteno je, da vrnemo 100% denarja, če kdo tako želi. €50 je resnično za rezervacio sedeža. Trenutno imamo 2600 prijav in manj kot 2000 prostih mest ...
-
02.02.2010 @ 10:55
Bimbo
- Ta sistem sem pred meseci videl v Marcheju na Madžarskem in mi je bil takoj všeč. Seveda je bila restavracija očitno nova, gneče nobene in je zadeva delovala 100%. Upam, da bo tako čisto in urejeno tudi po nekaj letih.
-
05.02.2010 @ 20:16
Nataša
-
hm, še ena noviteta.Vendar pa ne vidim kako bi jaz uporabila to pri svojem poslu gos.Aleš!? Imam masažni salon , kamor morajo stranke predhodno poklicati ter se naročiti za prosti termin.Zgodi se, da dostikrat katera ne pride v času svoje rezervacije.Kljub temu , da vsako posebej prosim, da me v primeru svojega ne prihoda predhodno obvesti,kar delajo le stare stranke, nove pa večinoma ne, še posebej moški del strank.Torej kako se pa v mojem primeru ostresti neresnih rezervacij!?
Lep pozdrav
Nataša. -
08.02.2010 @ 19:55
Aleš Lisac
-
Nataša, če je problem res resen (v kar dvomim), potem so rešitev za vas že davno iznašli hoteli.
Hotel rezerviraš tako, da jim po mailiu ali telefonu poveš kreditno kartico. Če ne odpoveš pravočasno, ti denar lepo potegnejo s kartice.
Zna se zgoditi, da vam kakšna stranka ne bo želela tako potrditi rezervacije ... na vas pa je da se odločite, če se vam to splača, če želite tvegati, če ... -
12.02.2010 @ 00:18
Nataša
-
Hvala, gospo Aleš za vaš odgovor.Bom razmislila o vašem predlogu.
p.s.Danes sva vam z možem prisluhnila na vašem seminarju v Habakuku.Ponovno vam je bilo zanimivo prisluhniti,prav tako vašim gostom .
Lep pozdrav!
Dodaj komentar