Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Skoraj gola dekleta in marketing
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 04.12.2006
Jure mi je poslal tole fotografijo. Komentiral je, da lepa dekleta vedno naredijo vtis.
Se strinjam, vendar POZOR! Golota seveda vedno pritegne pozornost. In v mnogih primerih (sploh če gre recimo za Lisco ali Palmers) je uporaba skoraj golih lepotic smiselna. Če prodajate kaj drugega, pa ni nujno, da je uporaba razgaljenih lepotičk dobra ideja.
Recimo, da prodajate tiskalnike. Objavite tiskani oglas, v katerem razgaljena lepotica v rokah drži vaš novi model tiskalnika. Vaš oglas opazi veliko ljudi. Vendar pa 95% tistih, ki oglas opazijo, na vprašanje, kaj so videli, odgovorijo: »Lepa punca je v rokah nekaj držala.« 4% vprašanih se spomni, da je v rokah držala tiskalnik, 1% pa pravi, da je bil tiskalnik Epsonov, čeprav je bil v resnici Hp-jev ...
Prepričan sem, da večina obiskovalcev sejma, ki sta jim v spominu ostali poslikani dekleti, ne ve, na katerem štantu so se nahajale in za kaj so delale reklamo ... Skratka, previdno z goloto. Gola dekleta vedno opazimo, vendar ob gledanju zelo redko pomislimo na prave stvari. Prava stvar v tem primeru je oglaševan izdelek ali storitev.
Če je bil to gradbeni sejem, glede na goloto, izolacije sigurno nista reklamirali... Mogoče kakšno fasaderstvo :)
Res je, kar je napisal Aleš, da večina obiskovalcev gleda dekleti in sploh ne opazi, kar reklamirata. Smisel takšnega reklamiranja smo lahko videli tudi v Ljubljani na (na žalost propadlem) sejmu Sodobna elektronika, kjer sta se sprehajali dve pobarvani mladenki. Verjemite mi - naročnik je imel ves čas poln razstavni prostor, kjer je še dodatno pogostil obiskovalce s kozarcem piva. Tako jih je "namamil" na neprisiljen pogovor, kjer je beseda sigurno tekla tudi o njihovih izdelkih in storitvah.