Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj 5 strani nakupnih pravil
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 02.01.2010

Saj vem, da ne boste verjeli … Iz večjega slovenskega podjetja smo dobili naročilo za dve knjigi. Naročilo v vrednosti 125 evrov. Faksu z izpolnjeno naročilnico so priložili 5 strani drobno tipkanih »Splošnih nakupnih pogojev«.

nakupna

V teh »Splošnih nakupnih pogojih« na petih gosto tipkanih straneh pojasnjujejo, kako oni kupujejo. Morda je kaj takega smiselno, če kupiš tunel pri SCT-ju ali če kupiš jedrsko elektrarno. Če pa kupiš dve knjigi …

Oddelki za zmanjševanje prodaje delujejo v vseh podjetjih. Ti splošni pogoji sodijo pod »oddelek za zmanjševanje prodaje«. Zakaj? Jasno, da smo jim knjigi vseeno poslali, tu težav z naše strani ni bilo.

Je pa prav gotovo res, da s 5 gosto tipkanimi stranmi nikjer, kjer kupujejo, ne naredijo dobrega vtisa. Vtis, ki je ostal, je, da jim manjka zdrave pameti in da so zakomplicirani birokrati. Tudi našega zaupanja si niso pridobili … Človek pomisli, da nekaj že mora biti narobe – morda pa ne bodo plačali??? – če ti ob naročilu pošljejo 5 strani drobnega tiska.

Me prav zanima, če njihov šef ve za to neumnost? Me prav zanima, če je njihov predsednik uprave že kdaj poizkusil kaj kupiti pri lastnem podjetju.

Vsak kontakt s potencialno stranko šteje. In s temi 5 stranskimi nakupnimi pogoji delajo slab vtis. To pa na koncu zmanjšuje ugled podjetja, prodajo in dobiček.


Komentarji:

02.01.2010 @ 16:13 sivolasi
Res je kar neverjetno...

Očitno imajo nekje v firmi človeka (ali pa kar manjši oddelek), ki opravičuje svoj obstoj s tem, da producira takšne neumnosti.

Se pa čudim, da nihče od vodilnih tega ni opazil. In osebo (glede na take dosežke) nagnal (ali šutnil, če vam je ljubše).

Nekaj mi pravi, da je teh oddelkov za preprečevanje prodaje v Sloveniji precej več, kot v Avstriji, ali Nemčiji.
02.01.2010 @ 17:51 peter
slab vtis na koga?...jaz imena tega podjetja ne vem, tako da slabega vtisa nimam...in knjige ste jim poslali...razen če kaj tudi prodajajo in želijo ali bodo želeli sodelovati z vami...samo ko bo pri tem denar (zaslužek) v vprašanju, boste pozabili na slab vtis...:-)
02.01.2010 @ 20:52 Borut
Meni pa se zdi, da so vodilni (ali mano manj vodilni) ravno krivci za tako početje. Ne znam si namreč predstavljati, da bi kdo od uslužbencev vsakokrat z veseljem pošiljal še 5 strani splošnih nakupih pogojev.

Sicer pa mi je sama ideja "Splošnih nakupnih pogojev" čisto mimo. Po moje ste naredili napako, da ste jim knjige sploh poslali. Sporočiti bi jim morali, da se skozi 5 strani pogojev ne boste prebijali. In ko bi ugotovili, da imajo zaradi teh pogojev težave kupovati, bi se (morda) malo zamislili ...
03.01.2010 @ 15:32 Diana
Ta je pa dobra. Očitno za nekatere res ni razlike med nakupom letala ali knjige. To je tekoči trak in nima nič skupnega z razmišljanjem.
Oseba v nabavnem oddelku podjetja si je očitno izbrala, da bo hodila v službo...
03.01.2010 @ 23:29 Gašper
Eni pač nimajo drugega dela kot da kradejo čas drugim.
04.01.2010 @ 02:56 Lojze
A to res obstaja,bože moj?!?
na vrh