Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj »Lisac me je nategnil!«
Seminarji
Komentarji:   0 25.11.2009

Priporočilo je najmočnejše marketiško orodje. Brez vsakega dvoma. Izziv vsakega podjetnika je doseči, da ga bodo stranke priporočale. In to takrat, ko bo to najbolj potrebno. Kako to doseči, učim na 4-urnem seminarju s preprostim naslovom Priporočila.

Seveda tudi sam priporočam izdelke in storitve, ki so mi všeč. Priporočam tudi knjige, ki jih ni izdala moja založba, priporočam tudi seminarje, ki jih ne organiziramo mi. Poslanstvo mojega podjetja je pomagati podjetnikom zaslužiti več. Zato je moja dolžnost priporočiti tudi katerega izmed konkurenčnih izdelkov. Vem, da mnogi te širine nimajo, jaz pa rad pohvalim tudi konkurenčne seminarje, knjige, izobraževanja. Ker vam želim pomagati!

In pred časom sem tudi na tem blogu pohvalil seminar, o katerem ne smem povedati skoraj ničesar … Na moje priporočilo se je seminarja udeležilo nekaj udeležencev. Priporočanje pa ima včasih tudi slabo plat medalje …

Potem ko se je ta oseba udeležila seminarja, je na svoj blog zapisala: »Lisac me je nategnil. Nategnil me je s stilom ...«

Kaj naj rečem? Priporočilo je najmočnejše marketinško orožje, samo uporabiti ga morate znati. Sem pa tja lahko nastane tudi kakšna kolateralna škoda. :) Lepo se imejte. O tistem seminarju pa vam še vedno ne smem povedati nič več, kot sem povedal v tem zapisu. Če boste želeli izvedeti, boste morali tvegati.


na vrh