Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zakaj podjetja oglašujejo?
-
MarketingKomentarji: 6 03.12.2006
Zakaj podjetja oglašujejo?
Predvsem manjša podjetja oglašujejo zato, ker želijo z oglaševanjem zaslužiti.
Zelo veliko podjetij pa oglašuje, ker imajo BUDŽET.
Zakaj podjetja oglašujejo?
Predvsem manjša podjetja oglašujejo zato, ker želijo z oglaševanjem zaslužiti.
Zelo veliko podjetij pa oglašuje, ker imajo BUDŽET.
Edini razlog za oglaševalsko akcijo je ta, da imajo za to v proračunu podjetja rezerviran denar.
Če tega denarja ne porabijo, ga drugo leto ne bodo dobili. Če denarja ne porabijo, bodo imeli težave. In to je edini razlog, da oglašujejo.
Primer oglaševanja, ki ga nihče ne bo opazil in od katerega ne bo nobenega rezultata, lotili pa so se ga samo zato, ker imajo proračun je Hpjeva plakatna akcija.
Prepričan sem, da akcije niste opazili. Če ste plakate slučajno opazili prav gotovo niste šli pogledat, kaj se skriva na njihovi spletni strani.Preden investirate v oglaševanje, si postavite cilj. Jasen, natančno določen in časovno opredeljen cilj. Kaj natančno želite recimo z 80 milijoni SIT doseči?
Verjetno bolj krepitev blagovne znamke, kot kaj bolj konkretnega.
hp storitve in vaš uspeh
...