Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Garfield in 4 zimske gume
-
MarketingKomentarji: 13 06.11.2009
Ste že videli televizijski oglas za gume Goodyear, ki ga prikazujejo na naših TV programih? Če kupite štiri nove gume, dobite brezplačno plišastega Garfielda! Lepo, mar ne?
Mislite, da takšno oglaševanje deluje?
Podatkov o tem konkretnem oglasu ne poznam. Garfield je dobra ideja iz dveh razlogov.
Prvi razlog je ta, da znane osebnosti v oglasih (in Garfield je znana osebnost) pritegnejo pozornost. Ko zaslišimo ime znane osebnosti, zastrižemo z ušesi, če to želimo ali ne, znane osebnosti pritegnejo našo pozornost. Uporaba Garfielda je dobra ideja tudi zato, ker oglas seveda vidijo tudi otroci. In otroci imajo določen vpliv na nakupne odločitve staršev.
Garfield je dobra ideja morda tudi zato, ker gledalca preprosto preseneti. Navajeni smo na popuste pri nakupu pnevmatik, brezplačno montažo, trditve o super zmogljivostih … Ampak tale Garfield nas zna presenetiti in morda si zato zapomnimo tudi oglas.
Glavna napaka Garfielda? Ponudba ni logična, zaradi enega plišastega Garfielda pa res ne bomo kupili pnevmatik, ki jih sicer ne bi. Ali pač?
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Naš čas je totalno nelogičen, tako da lahko prinese nelogična akcija dobre rezultate, saj so ljudje čisto zmešani.
Ali pa tudi ni čisto nelogična.
Najprej ima Goodyear neko vsebino za v oglas, nekaj, da vsak pogleda, kaj je zdaj to.
Potem imajo akcijo, s katero se ločijo od vseh ostalih.
Ta je takšna, da zagotovo povzroča nezavedne reakcije za prodajnim pultom. Vidiš Garfielda na gumi in da se ne sramotiš, da ne veš, katere gume so letos na testih najboljše, rečeš, ah, kar Goodyear mi dajte. Pokažeš se, da veš.
Če imaš otroke ali pa sosedove otroke, veš, da jih boš s tem osrečil. Saj smo radi dobrodelni in se odrekamo v prid drugih. Sploh če kdo slučajno gleda Kmetijo slavnih.
Z Garfileldom začnejo ljudem tudi težiti otroci, pa žena… A ne gre le za to.
Garfield je nedvomno čustveno bitje, to pa pripelje do čustvenih odločitev glede nakupa gum, poleg tega pa si v avto s tem marsikdo vnese čustva.
Na čustva je igral na primer pred leti ta novi hrošč, ki je imel notri vazo za rožce. Ene ženske si lepijo neke čudne marjetice po zunanji strani avta in sploh…
Garfield je že neke vrste živo bitje. To je tako, kot če imaš doma zajčka. Mi ga zdaj imamo, in vem, kako je to, je neka prisotnost.
Garfield z majico Goodyear je zagotovo boljše darilo kot nalepka Goodyear, čeprav je funkcija ista. Zakaj govorim o nalepki - ker so pogruntali, da je treba dati na Garfielda popike, da si ga daš na šipo. Budala, ti njim plačaš in ti njim delaš reklamo.
Garfield ni darilo za v otroško sobo ali za na omaro, ampak ima funkcijo nalepke, ki jo zaradi forme vsak še toliko bolj pogleda.
Pa saj mu niti pogledati ni treba, vsak avtomatično ve, kaj pomeni dandanes Garfield, tudi če si kdo reče, da ne bo delal reklame in mu da majico dol, ubogemu Garfieldu.
V vsakem primeru se nategneš, če daš Garfielda na šipo, delaš tako ali drugače zastojn reklamo, pred tem pa si fajn plačal, če pa ga iz inata ne daš na šipo, si se pa dvojno nategnil, ker si samo plačal.
Za drugo skupino ljudi, ki gradijo svojo pojavnost skozi prestiž, pa je razlog v tem:, da hoče kdo transparentno pokazati, kakšno ubutev ima njegov avto. Gume so precej nepraktična stvar, ker malokdo pogleda, katere gum imaš, tako pa vsakemu idiotu poveš, da se ti pač voziš z Goodyear gumami in da nisi kar tam eden.
In končno, namen je bil tudi ta, da se sproži debata, pa čeprav o neumnosti. Na tem blogu upam, bomo prišli vsaj do koristnih zaključkov.
In pa, ko bo naslednjič prišel Garfield v kino, se bodo ljudje spomnili na Goodyear. "Joj, saj res, a bi imeli spet tiste gume, kjer smo zadnjič dobili Garfielda?" Tako radi osrečimo otroke. Pa saj niti ni treba da pride v kino… Ljudje bodo kar upali, da bodo spet dobili Garfielda, pa čeprav bodo vedeli, da je bila to akcija samo to jesen.
Čakaj, čakaj, a pa ni meni sin rekel, da hoče imeti Goodyear gume, da mu je en sošolec, ki nekaj dela v Savi rekel, da imajo full boljši oprijem – kar je sigurno res, ampak šele zdaj sem poštekal. Pa šele 1 teden ima avto.
V nagovorih reklamnih sporočil so omenjene tašče, ki vse vedo, pa moja mama vse ve, vendar žal za nas niso kompetentne, saj želimo biti samostojne, neodvisne in drugačne, kot "stara generacija" mar ne?
Če ti pa priporoči nekaj zaupanja vredna prijateljica je pa to TO!
Tisto pravo, preizkušeno!
Na pobudo sina, ki mu je Garfield všeč, sem (pod prisilo) pogledala teste omenjenih gum...... in jih kupila.
Garfield deluje!