Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako iz nič ustvariti vrednost?
-
MarketingKomentarji: 0 26.11.2009
Odličen primer kako iz nič ustvariti vrednost so letalske vozovnice za poslovni razred. Letiš na istem letalu kot »raja«, ki plača pol manj. Sedeži so enako neudobni, hrana je skoraj ista. Morda dobiš časopis, ki ga za »navadne smrtnike« v ekonomskem razredu zmanjka. Morda.
Je pa še ena bistvena razlika: zavesa med poslovnim razredom in ekonomskim razredom. Stevardese pri vzletu in pristanku ritualno odgrinjajo in zagrinjajo zavese.
Vse, kar sem napisal, velja za večino letov po Evropi. Pri poletih v ZDA in na medcelinskih poletih so vsaj sedeži v poslovnem razredu boljši. Vaše noge vam bodo hvaležne. Še malo bolje pa se človek pelje v poslovnem razredu.
Zadnjič sem se peljal v Bruselj. Slučajno sva se na letališču srečala s prijateljem, ki je tudi letel v Bruselj. Ampak on je imel vozovnico za poslovni razred. In je raje sedel v poslovnem razredu, kot da bi se mi pridružil. Vprašal sem ga, zakaj leti v poslovnem razredu, če je vendar zavesa edina razlika … Izgovoril se je na zbiranje milj, na politiko podjetja, v katerem dela itn.Na kratko povedano, ker dela za državno podjetje in ker za letalske vozovnice ne plačuje sam, raje leti za zaveso, varno ločen od »navadne raje«.
Marketinški nauk?
Vedno obstajajo kupci, ki so za isto zadevo pripravljeni plačati več!
Samo na pravi gumb morate pritisniti in za isti izdelek ali storitev morate seveda imeti več različnih cen. Pa bodo vsi zadovoljni.
Aja, še tale slika iz Londona. Kot vidite, se cene poslovnega razreda nižajo. Včasih so bile razlike veliko višje. Spomnim se, da je pred leti Randy Gage v eni svojih kolumn razglabljal o tem, da ne razume, kako se nekomu da drenjati v ekonomskem razredu, ko pa lahko samo za 5.000 dolarjev več sediš kot človek … No, Randy je znan kot »mesija bogatašev« in že ve, zakaj tako piše in razmišlja. Morda pa ima prav …
Zakaj bi človek sedel stisnjen kot sardela, če lahko leti tudi na udobnih širokih sedežih in če mu lahko strežejo stevardese kot na tem nagrajenem oglasu?
Dodaj komentar