Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 05:38 DADY
3. Edino logično bi bilo, da jim ponudimo garancijo (v primeru obutve recimo 48 ur) - vračilo denarja če ne bi bili z izdelkom zadovoljni...
06.11.2009 @ 05:44 Roman
Močnejše je to, da se lahko glede izdelka ali storitve sam prepričaš na lastni koži skozi lastno uporabo.

(Prodajalec sicer nekoliko tvega - kot pri tistem Srbu, ki je predvčerajšnjim v Nemčiji na poskušni vožnji uničil prestižnega Ferrarija (narejenih je bilo samo 499 avtkov) in s tem povzročil za 300.000 evrov škode...)
06.11.2009 @ 06:37 martin plesničar
Nemalokrat zelo dobro učinkuje brezplačen vzorec oz. poizkusna doba.
06.11.2009 @ 07:28 sivolasi
Priporočila zadovoljnih strank se mi zdijo že dolgo preveč obrabljena, da ne rečem "naštimana": (Nina. G. je rekla: "V mesecu dni sem shujšala za 20 kg"). Japajade! Ne verjamem, tudi če so zraven fotografije, kajti Photoshop, kot vemo, dela čudeže!

Potrdilo inštitucije zna biti v dojemanju kupcev malo več vredno, čeprav nekateri ne verjamejo nobenemu več, torej tudi ne neki inštituciji, za katero, mimogrede, še slišali niso.

Mogoče pri kupcih res nekaj velja možnost vračila, kar pa je, se mi zdi, tako ali tako uzakonjeno.

Še največ pa je vredno, če ponujamo artikel, ki je unikaten, ki nima konkurence, ki je izviren in res kvaliteten. In ki je drag. Potem je vse lažje in prepričan sem, da gre pri artiklu, ki stane 700, ali 1200 evrov dober glas tudi po ustnem izročilu.

Tisti, ki imajo denar za tako drag nakup, se namreč družijo pogosto tudi zasebno (poslovne večerje, posl. konference, golf) in vemo, da na teh druženjih ne govorijo samo o poslu...
06.11.2009 @ 07:28 Danijel
Menim, da je GARANCIJA ZADOVOLJSTVA s takojšnjim vračilom denarja v primeru nezadovoljstva še močnejši način prepričevanja kot izjave institucij ali neznanih oseb.
06.11.2009 @ 07:35 Janez
Menim, da je najboljši prodajalec napotilo prijateljev / kolegov na nakup točno določenega artikla, ki so ga oni že preizkusili in ga uporabljajo.
06.11.2009 @ 07:47 Igor
Glede na to da že v uvodu poudarjate da 80% nakupov opravijo ženske, bi rekel da je najmočnejši argument, da je z izdelkom zadovoljna moja žena, mama, tašča. Saj veste....ženske imajo vedno prav.
06.11.2009 @ 07:52 Zvone
Najmočnejši način za odločanje o nakupu je moja lastna izkušnja o sorodnih izdelkih ali proizvajalcu. Dokler me ta ne razočara je to zame najpomembnejše za odločitev.
06.11.2009 @ 08:11 Boštjan Marolt
Najboljši način prepričevanja so po mojem mnenju brezplačni vzorci. Težava je le ta, da jih ne moreš uporabiti pri vseh vrstah izdelkov.
Osebno se nikoli ne ravnam "po priporočilu združenja oz. institucije", ker se te zadeve plačujejo (sponzorirajo), to pa jim jemlje kredibilnost.
06.11.2009 @ 08:15 Mojca
Menim, da je osebna, direktna prodaja kupcem, ki temelji na osebnih izkušnjah najučinkovitejša.
Lep pozdrav
Mojca
na vrh