Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 08:18 Jana
V Hoferju večkrat kupujem, predvsem male praktične predmete za gospodinjstvo, in določena oblačila...
to pa zato, ker imam trgovino blizu...izdelki so relativno poceni in imajo garancijo, da lahko vrneš, če ti ne ustreza. Meni to pride prav, da kdaj kupim kaj za moja dva vnuka, ki ne živita v mojem kraju.
Najbolj pri vsem, pa se zanesem na svojo lastno presojo.
06.11.2009 @ 08:24 Tomaž Baškovič
Definitivno verjamem, da je to money back garancija...
06.11.2009 @ 08:26 Jože
Mislim, da je treba poudariti tudi poslovni model: gre za B2C ali B2B? Če poskušam najti nekaj, kar bo skupno obema modeloma: "neodvisni" primerjalni test priznane organizacije, ki izpostavi ravno naš izdelek. Deluje tako pri prodaji avtomobilov kot pri prodaji investicijske opreme in v obeh primerih služi za racionalizacijo naše odločitve (pri ženi, pri šefu...).
06.11.2009 @ 08:27 Aleš
Da ženske opravijo največ nakupov na tem planetu se strinjam. To sem izkusil na lastni koži. Pred leti sem leto dni delal v telefonskem studiu, v katerem smo prodajali knjige za znano založbo. Dobili smo seznam ljudi, po katerem smo klicali. Kmalu sem ugotovil, da je velika razlika pri uspešnosti prodaje, če sem namesto vprašanja: "Je gospod Novak dosegljiv?" rekel:: "Je gospa Novakova doma?". Zamenjal sem spol in občutno povečal prodajo.

Mene osebno zelo prepriča, če mi nekdo ponudi garancijo in vračilo denarja. Lansko leto, sem si želel kupiti novo športno jakno. V trgovini Maya Maya so me prepričali, ker so mi ponudili jakno s 5 letno garancijo in če se mi jakna strga, mi jo brezplačnom popravijo. Kdo ti še danes ponudi 5 letno garancijo na jakno? Še na pralni stroj ti ponudjo največ 2 leti.
Vračilo denarja pa me najbolj prepriča pri dragih stvareh. "Če na potovanju ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar." Super, takoj vzamem.
"Če z Actimelom ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar." To me ne prepriča, ker imam z vračilom več stroškov, kot stane Actimel.
06.11.2009 @ 08:36 Andrej
No, pa še jaz ugibam, pravzaprav ne ugibam. To tako pač je. In sicer je definitivno najbolj prepričljiv način prav zagotovilo = garancija na izdelek. Torej draga stranka, preizkusi izdelek in če ti ni všeč, ga vrni, firma pa stranki potem res vrne denar, če stranka ni zadovoljna.
06.11.2009 @ 08:44 Simon
Če nam ne zaupajo jim ponudimo garancijo, s katero jim vrnemo še enkrat toliko, kot je bil izdelek vreden.
06.11.2009 @ 08:45 Jani
Bolj kredibilno kot mnenje zadovoljnih kupcev in lažje kot garancija, bi lahko bila strokovna razlaga o novi, inovativni lastnosti / izdelavi teh čevljev. Nekaj podobnega je bilo zraven prvih WINDSTOPPER-jev, kjer je bil pripet katalog o tehnologiji windstopperja in o tem, kje in kako so jih razvijali.

Lep konec tedna želim,
Jani
06.11.2009 @ 08:47 Mira
Prepričana sem, da je prodajalec sam tisti, ki lahko stranko prepriča v določen nakup. Vse ostalo, kot so vračilo denarja, garancija ipd, pa je lahko samo še dodatna spodbuda za nakup.
Moje skromno mnenje, ki temelji na izkušnjah :))
06.11.2009 @ 08:47 Damijana
Reklama od ust do ust...po sistemu: dober glas seže v deveto vas...Komu boš bolj zaupal kot tistemu, ki ga poznaš in ti zadevo priporoči na podlagi lastne izkušnje? (znanci, prijatelji, sosedje, sodelavci itd, itd...)
06.11.2009 @ 08:50 R
Zanimivo, koliko komentarjev, ko je v igri nagrada.
na vrh