Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ženske odločajo o 80% vseh nakupov!
Marketing
Komentarji:   3 25.10.2009

O tem sem govoril že na seminarju pred 4000 ljudmi v Hali Tivoli. Spomnim se, da so se v Mladini malo nasmihali nad to mojo izjavo in mnogi so res mislili, da se šalim. Ampak se ne. V številnih panogah ženske res odločajo o praktično vseh nakupih.

V zadnjem Harvard Business Review lahko beremo: »Women make the decision in the purchase of 94% of home furnishing … 92% of vacations … 91% of homes … 60% of automobiles … 51% of consumer electronics …«

harward

Sedaj, ko to lahko preberemo tudi v tako ugledni reviji, pa že malo bolj drži, kajne?

Podjetniki, ki so pogosto v neposrednem stiku s svojimi strankami, natančno vedo, kdo in kakšen je njihov tipičen kupec, natančno vedo, kdo v resnici odloča o nakupih. Žal mnogi marketinški direktorji iz svojih pisarn ne vidijo strank, niti niso z njimi v neposrednem stiku, ker živijo v nekem drugem svetu …

Potem pa se čudijo, da prodaja ne gre in ne gre. Prodajalec pohištva, ki 30 let streže strankam v trgovini, natančno ve kaj narediti, če pride pohištvo kupovat moški, če pride nakupovat ženska, ali če prideta oba skupaj. Pa tudi scenarij za primer, če prideta moški in ženska, ki nista poročena in tudi ne »hodita«, ima pripravljen …

Splača se biti v rednem neposrednem stiku s strankami.

Splača se obiskati kakšen dober seminar (recimo kakšen tak, ki ga vodi ženska:)) in prebrati čim več knjig in revij. 
 


Komentarji:

25.10.2009 @ 22:04 Mitja
Popolnoma se strinjam z Aleševo izjavo, saj trenutno pišem na to temo magistrsko nalogo. Če koga zanima to področje priporočam knjigo Judith C. Tingley & Lee E. Robert: GenderSell - How to Sell to the Opposite Sex. Dobi se jo tudi na Amazonu in stane nekje 14€.

LP
25.10.2009 @ 22:08 sivolasi
Če tako piše, bo že držalo.
Ampak, vseeno je kar nakaj vprašanj in dilem.

Moški držijo/mo najmanj 90% svetovnega kapitala. Ali s tem ,da ženskam prepuščamo veliko večino nakupov, mogoče kaj kompenziramo?
Mogoče svoj slab občutek ob zgoraj omenjenem dejstvu?

Ali pa mogoče glede na nedvomno preobremenjenost tistega dela moškega prebivalstva , ki upravlja z kapitalom, prepuščamo v analizi omenjene (ki so za nas ne tako pomembne, ali so celo nepomembne) odločitve ženskam?

Nekateri moški verjetno vse pogosteje razmišljajo v smislu, da okoli enega pohištva za dnevno sobo ne kaže izgubljati (danes) prepotrebne energije, ker jo je bolje vlagati v perspektivne projekte, ne pa se jajcati in izgubljati čas v prepirih, ali naj bo les omare v barvi smreke, ali češnje...

Bralke, brez zamere. Samo razmišljam...
25.10.2009 @ 22:37 peter
moški odločajo/plačajo...ženske samo pomagajo moškemu, da se odloči...:-)
na vrh