Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ženske odločajo o 80% vseh nakupov!
-
MarketingKomentarji: 3 25.10.2009
O tem sem govoril že na seminarju pred 4000 ljudmi v Hali Tivoli. Spomnim se, da so se v Mladini malo nasmihali nad to mojo izjavo in mnogi so res mislili, da se šalim. Ampak se ne. V številnih panogah ženske res odločajo o praktično vseh nakupih.
V zadnjem Harvard Business Review lahko beremo: »Women make the decision in the purchase of 94% of home furnishing … 92% of vacations … 91% of homes … 60% of automobiles … 51% of consumer electronics …«
Sedaj, ko to lahko preberemo tudi v tako ugledni reviji, pa že malo bolj drži, kajne?
Podjetniki, ki so pogosto v neposrednem stiku s svojimi strankami, natančno vedo, kdo in kakšen je njihov tipičen kupec, natančno vedo, kdo v resnici odloča o nakupih. Žal mnogi marketinški direktorji iz svojih pisarn ne vidijo strank, niti niso z njimi v neposrednem stiku, ker živijo v nekem drugem svetu …
Potem pa se čudijo, da prodaja ne gre in ne gre. Prodajalec pohištva, ki 30 let streže strankam v trgovini, natančno ve kaj narediti, če pride pohištvo kupovat moški, če pride nakupovat ženska, ali če prideta oba skupaj. Pa tudi scenarij za primer, če prideta moški in ženska, ki nista poročena in tudi ne »hodita«, ima pripravljen …
Splača se biti v rednem neposrednem stiku s strankami.
Splača se obiskati kakšen dober seminar (recimo kakšen tak, ki ga vodi ženska:)) in prebrati čim več knjig in revij.
Komentarji:
-
25.10.2009 @ 22:04
Mitja
-
Popolnoma se strinjam z Aleševo izjavo, saj trenutno pišem na to temo magistrsko nalogo. Če koga zanima to področje priporočam knjigo Judith C. Tingley & Lee E. Robert: GenderSell - How to Sell to the Opposite Sex. Dobi se jo tudi na Amazonu in stane nekje 14€.
LP -
25.10.2009 @ 22:08
sivolasi
-
Če tako piše, bo že držalo.
Ampak, vseeno je kar nakaj vprašanj in dilem.
Moški držijo/mo najmanj 90% svetovnega kapitala. Ali s tem ,da ženskam prepuščamo veliko večino nakupov, mogoče kaj kompenziramo?
Mogoče svoj slab občutek ob zgoraj omenjenem dejstvu?
Ali pa mogoče glede na nedvomno preobremenjenost tistega dela moškega prebivalstva , ki upravlja z kapitalom, prepuščamo v analizi omenjene (ki so za nas ne tako pomembne, ali so celo nepomembne) odločitve ženskam?
Nekateri moški verjetno vse pogosteje razmišljajo v smislu, da okoli enega pohištva za dnevno sobo ne kaže izgubljati (danes) prepotrebne energije, ker jo je bolje vlagati v perspektivne projekte, ne pa se jajcati in izgubljati čas v prepirih, ali naj bo les omare v barvi smreke, ali češnje...
Bralke, brez zamere. Samo razmišljam... -
25.10.2009 @ 22:37
peter
- moški odločajo/plačajo...ženske samo pomagajo moškemu, da se odloči...:-)
Dodaj komentar