Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Publicity stunt
Dnevnik guruja
Komentarji:   9 23.10.2009

V nedeljo so pri poročilih na večini svetovnih televizij pokazali zasedanje maldivske vlade. Zakaj so o zasedanju vlade neke otoške državice poročali praktično vsi svetovni mediji?

Zato, ker je vlada Maldivov izvedla »publicity stunt«.

Kaj je publicity stunt? Gre za marketinško naravnano aktivnost, katere namen je brezplačna publiciteta, objava v medijih.

Maldivska vlada je bila zelo uspešna – o zasedanju vlade, ki je potekalo pod vodo – vsi so bili v potapljaških oblekah – so poročali praktično vsi mediji. Samo sporočilo akcije je bilo zelo zgovorno – če ne bomo ustavili globalnega segrevanja, bodo celotni Maldivi v kratkem pod vodo.

Kje je vlada dobila to idejo? Morda od prve podvodne restavracije, ki je seveda tudi na Maldivih.

Še nekaj primerov za publicity stunt: Ste vedeli, kako je nastal Tour de France? Henri Desgrange je organiziral prvo dirko, da bi povečal prodajo svojega časopisa. Prvi izbor za Miss Amerike so organizirali v Atlantic Cityu, da bi privabili več gostov v igralnico.

Še en slovenski primer. Podjetje Lectus, ki prodaja vodne postelje, je pred približno desetimi leti, ko je v Ljubljano prišel cirkus, izvedlo odličen publicity stunt. Dogovorili so se s cirkusom, da se bo njihov slon usedel na vodno posteljo Lectus. In se tudi je. O tem so pisali in poročali praktično vsi slovenski mediji. Postelja je ostala cela …

Upam, da se bo tudi slovenska vlada domislila kakšnega publicity stunta, da bodo o njej pisali vsi mediji. No, poskus v tej smeri je že nakazal premier Pahor. Če naši nogometaši zmagajo proti Rusom, jim bo čistil kopačke. Ko se bo to zgodilo (saj ne dvomite, da se bo, mar ne?), mora vladna služba poskrbeti, da bodo ta mega dogodek pokrivale vse televizije in da bomo posnetke hitro poslali po vsem svetu. Morda pa bo kakšna objava …

Vsako podjetje si lahko domisli kakšen publicity stunt. Če narediš kaj odmevnega, je to zelo poceni in učinkovita reklama. Samo pravo idejo je treba dobiti.
 


Komentarji:

23.10.2009 @ 10:28 peter
slovenska vlada ima že preveč stuntov...ampak poleg publicity še kakšnega iz cirkusa...
23.10.2009 @ 10:42 Aleš Lisac
Peter ... :) to že, ampak potrebujemo kakšnega takšnega, da bo cel svet govoril o nas. Ampak ne samo govoril - pomembno je, da izvedeš publicity stunt, ki je povezan s sporočilom. Maldivska vlada nam je zelo dobro sporočila, da moramo nekaj narediti v zvezi z globalnim segrevanjem.
23.10.2009 @ 12:22 peter
se strinjam...sporočilo...in dodajam, da samo nasmejati ljudi, ali še bolje rečeno osmešiti sebe, je slaba publiciteta za kako resno vlado/podjetje/osebo...
23.10.2009 @ 13:59 borut
Res je tako. Sicer pa je Slovenija že itak imela publicity stut, približno take razsežnosti kot tale maldivski, če ne celo večji... sicer je bilo bolj v negativnem smislu, ampak učinkovalo je pa veliko bolj kot tole... spomnili se boste enih težav z neko napravo v okolici Krškega, kjer so menda eni ventili spustili, pol je bla pa panika... so me še poslovni partnerji klicali, če sem še živ, jaz pa nisem poslušal poročil še pojma nisem imel, kaj se dogaja...
23.10.2009 @ 18:28 Tomaž
Odličen članek! Zagotovo obstaja kakšna dobra ideja na to temo, samo spomniti si jo je treba.
24.10.2009 @ 14:09 microsoft
Svež domač primer je polnočni pričetek prodaje Windows 7 v ljubljanskem Harvey Normanu, ki je privabil množico ljudi in medije.

Prišlo jih je precej več kot ob podobnih dogodkih, ki so jih organizirali ob izidu knjig o Potterju.
25.10.2009 @ 20:33 Aleš Lisac
Tudi zajtrk na mostu je lahko publicity stunt.
04.11.2009 @ 11:33 Danijela
Pozdravljeni,

mene pa zanima publicy stunt iz primerov avtomobilske industrije.
18.11.2009 @ 23:20 Aleš Lisac
Takole sem zapisal: "Upam, da se bo tudi slovenska vlada domislila kakšnega publicity stunta, da bodo o njej pisali vsi mediji. No, poskus v tej smeri je že nakazal premier Pahor. Če naši nogometaši zmagajo proti Rusom, jim bo čistil kopačke. Ko se bo to zgodilo (saj ne dvomite, da se bo, mar ne?), mora vladna služba poskrbeti, da bodo ta mega dogodek pokrivale vse televizije in da bomo posnetke hitro poslali po vsem svetu. Morda pa bo kakšna objava …"

Žal je Pahor na hitro in brez prave organizacije očistil kopačke ... Nič ne bo z objavami ...
Škoda.

Ampak glavno je, da smo zmagali. Bravo Slovenija!
na vrh