Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketing leta 2025
Dnevnik guruja
Komentarji:   15 28.11.2006
Marketing leta 2025

Včeraj sem pogledal v svojo marketinško kristalno kroglo. Veste kaj sem videl?
Videl sem dva 30 sekundna oglasa.

Prvi oglas je bil za pomivalni prašek Calgonit, drugi pa za britvice Gillette. V prvem oglasu je Cagonit predstavil svoj novi prašek 35 v enem, v drugem pa Gillette svoj novi izum Turbo GTD Mach Smack 11.

Mogoče se vam zdi tole brez veze. Ampak pomislite malo. Kristalna krogla ne laže. Samo napoveduje prihodnost. In če sem včeraj videl na televiziji Calgonit 5 v 1 in če ima moja žiletka 3 britvice, moj oče pa se še vedno brije s tisto z eno samo britvico, potem je jasno, kam gre razvoj.

Se vam ne zdi, da so tile marketinški strokovnjaki malo dolgočasni? Ugotovijo, kaj ljudje kupujejo, potem pa jim to v malce drugačni, novi in izboljšani embalaži prodajajo vedno znova.

Veste kaj, dokler deluje, jim ne zamerim. Imam pa občutek, da do 11 britvic in do 35 v 1 ne bo šlo. Prej se bo pojavil nekdo z malo domišljije in na drug način prodal več.

Tekmovanje v dodajanju britvic in v dodajanju učinkovin v tabletko za čiščenje posode je še nekako sprejemljivo.

Tekmovanje v večanju popustov ... pa se mi zdi kar dvojno škodljivo. Prvič, zelo lahko pridete do 100% popusta. Drugič, popusti slabo vplivajo na dobiček.

Dva prodajalca avtomobilov recimo danes v Sloveniji ponujata popuste od enega milijona do milijona štiristo tisoč za avto, ki stane nekaj čez 3 milijone? Moja kristalna krogla pravi, da teh leta 2025 ne bo več.

S popusti bodo sami sebe ukinili ...

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
28.11.2006 @ 09:48 Enes
Popusti delujejo magično na ljudi.
Sam sem videl ljudi, ki so kupili 5 kompletov oblačil samo zaradi popustov, čeprav jih verjetno niso potrebovali. Ob bili ponosni koliko so prihranili. V večini spletnih trgovin imajo izdelki nekoliko višje cene, nato je pa na izdelke dodan popust. Tega je že toliko , da nima več svojega efekta. Pogosto pa se strankam zdijo popusti samoumevni. Velikokrat vprašajo, "Ali ni nobenega popusta?"
28.11.2006 @ 10:41 borut
Enes, seveda popusti delujejo, drugače se ne bi tako masovno uporabljali. Samo mislim, da poanta ni v tem, ali dati popust ali ne, temveč v tem, da moramo dobro razmisliti, preden ga damo in moramo tudi dobro vedeti, zakaj ga damo. Drugače je pa veliko boljša metoda, kot pravi Aleš, da zadevo drugače zapakiraš, dobiš nov proizvod, brez konkurence, kjer ni potrebno dajati popustov. Popust bi morali uporabljati samo kot "closing" pri prodaji, če se zdajle odločite, vam dam še dodatnih 5%...
28.11.2006 @ 16:05 Super Tine
Namesto popusta bi lahko prodajalci avtov dali npr darilo brezplacen servis* za 2leti;(obračuna se samo material brez dela);zastonj dodatna oprema(radio- platišča-itn.);avto odpeljejo zastonj plačajo pa ga čez 2 let brez obresti; ob nakupu novega avta mu plačajo bencin za dobo 1 leta oz.določeno št.km.,ob nakupu bi imeli tečaj varne vožnje z rally prvakom,....
28.11.2006 @ 16:53 Dejan
Sej popusti niso nikoli mišljeni gotovinsko ampak vedno v obliki popusta pri opremi. Vsaj kolikor sem jaz opazil. Osnovne verzije avtomobila, ki stane 3mio ne boste dobili za 2 ali 1,6mio.
29.11.2006 @ 09:06 vasko
Popusti definitivno ne morejo biti primarna stvar dolgorocnega prodajnega koncepta posameznega proizvajalca ali prodajalca. Na kratki rok definitivno popusti delujejo, saj potrosniki radi sprejmejo ponujeno. Na dolgi rok pa politika "samomorilskih popustov" definitivno vodi v propad dolocenega podjetja.Nevidna roka slej ali prej uravna neravnovesja na trgu. Mislim da je se vedno bistvo prodajnega uspeha v dodatni vrednosti, drugacnosti, enkratnosti. To pa so pravi vzvodi uspeha na dolgi rok. P.s. Pri britvici se bodo verjetno posluzevali kasnih novih blagodejnih ucinkov..itd
29.11.2006 @ 09:53 miran
Popusti so mamilo za kupce in strup za prodajalce. V primeru direktnega marketinga in trženja artiklov kot so britvice in praški, je res boljša rešitev v novi embalaži in novem imenu, mogoče britvicam dodaš baterijo in dobiš super turbo raketo,,, v prašek dodaš nekaj obarvanih drobtinic, in to je to.
Popusti so trn v peti veleprodaje, kjer se različni distributerji koljejo. Veliko večino trga pa žal sploh več ne zanima kvaliteta ampak samo še cena, kitajci in ostali daljnovzhodni proizvajalci so na pohodu...
Pri avtih pa je zgodba drugačna. Vsi uvozniki morajo že pred koncem leta predvideti in posredovati plane in prednaročila za naslednje leto... Le ta morajo biti xx% višja kot predhodnja leta in trend mora iti navzgor, se razume. Dodaten problem je v tem da imajo ''žal'' še zalogo prejšnjega letnika, tako da se razprodajajo samo zato da ''prodajo'' in dosežejo visoke poslovne načrte. Včasih prodajo tudi ''sami sebi'', taki avti potem kje čakajo,,, pa to se ne dogaja samo z avti :( ... Zato tudi taki grozni popusti...
Potem se lahko vprašamo, koliko je tak avto resnično vreden? In kateri avti se prodajajo s popusti, kateri oglašujejo xx popuste in odložena plačila; ali niso to samo avti nižjega, no prej srednjega razreda... Nisem še zasledil takih oglasov za ''velike'' avte in znamke Mercedes, Porcshe... za te avte in pripadnost bo vsak plačal polno ceno...
29.11.2006 @ 13:33 Krofek
To je enostavno pri artiklh! Kaj pa pri storitvah? Pri vas bo delal delovec, ki je 2x,... 32x bolj neobrit akako pri konkurenci? :)
29.11.2006 @ 14:29 maksimiljan murko
navdusen sem bil nad vasim nastopom sinoci na TV Paprika...bravo...na vas prihodni seminar zagotovo pride !
Pa se : vas poskus 7/rdeca/stol 100%
deluje saj sem jaz imel vse tri sedaj, ko testiram ostale pa 1 ali 2 sigurno.
Lep pozdrav s Koroske
29.11.2006 @ 16:40 Aleš Lisac
Več o tem, kako sem uganil za 7/stol in rdeča v knjigi Sprožilci, avtor Joe Sugarman. Založba? Lisac&Lisac. :)
29.11.2006 @ 17:33 Super Tine
kdo ve ali bo ponovitev na tv Paprika?
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh