Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prepričevanje – Kako prepričati?
-
Dobre knjigeKomentarji: 64 30.07.2009
Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«
Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.
Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.
Za vas imam nagradno igro!
Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.
Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:
»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«
Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.
Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)
No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
Seveda je tudi obljuba kazni dejavnik, ki pomaga prepričati, ampak ne deluje na dolgi rok.
Sedaj pa.... kako naj vas prepričam, da mi podarite knjigo? Najlažje verjetno tako, da vam pokažem korist, ki jo boste imeli vi, če to storite. Teh pa bo seveda več: postala bom vaša še bolj zvesta stranka, počutila bom se "dolžno", da še kupim kakšno knjigo, pridem na seminar.....
Če torej povzamem - da nekoga prepričam je potrebno le, da mu pokažem koristi, ki jih ima od svojega dejanja.
Pri prepričevanju si uspešen, če človek začuti, da to v kar ga prepričuješ tudi sam verjameš. To se čuti, izžareva. V kolikor tudi sam resnično verjameš v stvar, si tudi prepričljiv. Seveda gledaš sogovornika v oči, poveš tudi zakaj ti misliš, da v to kar govoriš sam verjameš. To se meni v življenju redno potrjuje. Lep pozdrav Eda Kodrič
NASLOV:ali kakšna oseba si. Oziroma kakšen človek si. Kaj je v tebi tistega zaradi česar bo stranka kupila od tebe.(Ker zakaj bi jaz kupil knjigo ravno od Aleša in zakaj ne od nekoga drugega, čeprav je nekje drugje knjiga cenejša ??). Torej OSEBNOST prodajalca-naslova s katerim se predstavljaš, predstavlja produkt. POZNAVANJE PRODUKTA, ki ga prodajaš. Kako bo prodajalec prodal nekaj, kar ne pozna? To je osnovno pravilo prodaje, prepričevanja.
Še ena stvar, ki je zelo pomembna, je SPOSOBNOST POSLUŠANJA, da med vsemi stavki, ki jih kupec pove(namreč veliko preveč prodajalcev govori namesto kupca)je sposobnost, da SLIŠIŠ kaj kupec pove. Da lahko razbereš kaj kupec potrebuje. Zraven tega pa se takoj priključi SPOSOBNOST SPRAŠEVANJA.Se pravi TESTIRATI-z vprašanji seveda. Se pravi, da si sposoben postaviti vprašanje na katerega stranka želi odgovoriti, lahko odgovori in da odgovori tisto kar želiš-se pravi da z vprašanji popelješ kupca tja kamor želi iti. Torej naslednje je da si sposoben razbrati POTREBE in KORISTI KUPCA predvsem za to, da jih lahko zadovoljiš(ker, če ne zadovoljiš potreb, kupec ni prepričan-zadovoljen, čekupec ne bo videl KORISTI v produktu ga zagotovo ne bo kupil).Naslednja zelo pomembna stvar, kako nekoga prepričati pa je poznavanje celotnega prodajnega cikla. Prodaja knjig se zelo razlikuje od prodaje storitev. Torej, da poznaš produkt, poznaš prodajni cikel. Vsekakor pa pri prepričevanju moraš vedeti kako VPLIVATI NA ČUSTVA kupca. Ljudje ne kupujemo z razumom ampak čustvi. Torej kako se bo kupec počutil, ko bo prejel to čudovito knjigo "Kako prodati kadar nihče ne kupuje" ki mu bo pomagala zaslužiti za nov mercedes SLK cabrio, bele barve z modrimi leder zici, in drviš 150km/h mimo prestrašenih pogledov ljudi in veter ti sika med lasmi...
Verjetno ste si predstavljali belega mercedesa a?
Ko si zmožen prodati-prepričati eskima, da kupi ledeno kocko si zmagovalec.
P.s. in pa seveda priporočilo znane osebe je tudi velika pika na i...