Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prepričevanje – Kako prepričati?
-
Dobre knjigeKomentarji: 64 30.07.2009
Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«
Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.
Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.
Za vas imam nagradno igro!
Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.
Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:
»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«
Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.
Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)
No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
Mnenje zadovoljnih strank oz. moč priporočila (tudi kakšnega guruja :) )!
LP,
Matej
Se povsem strinjam z izjavo Dave-a :)
Kaj vse je potrebno da nekoga prepričamo?
Prvo je definitivno pomemben prvi vtis in pozitivna energija. Seveda je poleg tega pomembna tudi urejenost, saj te hitro ocenijo na kakšen način te bodo poslušali (ni pa pogoj, če želiš lahko prodaš v obleki ali v kratkih hlačah - v obleki narediš boljši vtis in prvi stik oz. odnos do tebe je nekako bolj na nivoju). Seveda je dobro imeti spontano navado govorjenja, da se nekako približaš in poiščeš par skupnih mišljenj, ki naredijo dodaten vtis na podjetniku (recimo da imaš 5-10 časa pred predstavitvijo).
Naslednja je predstavitev. Tukaj je zelo pomembno retorično znanje, ki ga Aleš definitivno zelo dobro obvlada (več na www.retorika-lisac.si). Zakaj? Ker je pri prodaji pomembna mimika obraza, barva glasa, tekoče govorjenje, premikanje in kazanje med nastopom (velikokrat lahko predstaviš kakšno stvar brez da bi kazal kakršno koli sliko, da si podjetnik predstavlja recimo delovanje ipd.), povdarjanje pomembnih stvari, seveda pa moraš zraven tudi poslušati in spremljati obnašanje potencialnega naročnika(tako lahko oceniš kakšen pristop boš uporabil, nekaterim lahko na lep način, nekatere moraš prestrašiti, tretje motivirati...). Vmes je potrebno najti vprašanja, s katerimi se strinja. Poveš zakaj je za njega to dobro in kaj mu bo prineslo. Na koncu mu samo ponoviš vmesna vprašanja, ki jih je potrdil.
Toliko na kratko. Bi pa lahko bolj dolgi postopek napisal, ker je odvisno ali gre za akvitizerstvo ali prodajo preko dogovorjenih terminov (kar je lažje, saj si podjetnik vnaprej vzame čas za vas).
Na koncu bi še enkrat povdaril, da dobra volja, pozitivna energija dela čudeže. Seveda pa se morete pred prodajo prepričati, da ste najboljši in da vam bo uspelo.
Za nastop pa vsekakor predlagam Alešove video posnetke o nastopanju, ogled njegovega bloga www.retorika-lisac.si, kakšen Cd ali DVD (predzanjega, ki sem poslušal je bil Boštjan Romih in Aleš Lisac in je bil zelo koristen; priporočam).. Skratka vse najdete pri njih, da boste bolje prodali, da bo vaša panoga postala pomembna in da boste znali iz svojega posla potegniti najboljše na pravi način.
LP, Sašo
Moje delo je prodaja.
Stranko nikakor ne prepričujem, ampak ji zastavljam vprašanja,ker moram ugotoviti kaj potrebuje.Ko se razgovori, jo pozorno poslušam,skoraj za vsako izvem kako ji je ime in jo potem z gospa ali gospod ter z imenom tudi kličem.To je vsakemu všeč.Zelo je pomembno,ko se s stranko srečava, da sem urejena, nasmejana in prijazna.Zelo rada se pohecam na svoj račun,ker se stranke sprostijo in umirijo.Dajem jim občutek varnosti in mi zaupajo.Spodbujam jih tudi k dobrodelnosti.Tudi,če ne kupijo,se me zapomnijo in mi pošljejo svoje znance.Nikoli nisem na nikogar jezna,če si nič ne kupi,ampak samo pogleda.Zelo jim že pomaga pogovor in nekdo, ki jih razume in posluša.
Se sprašujete, kaj delam?
Prodajam sedežne garniture in počivalnike,pri katerih je cena lahko astronomska.
Menim, da je kupec kralj in da se je potrebno za vsakega posamezno potruditi.
Morda se sliši neumno, ampak jaz imam rada ljudi.
LP Anica
- si je pridobila naše zaupanje,
- nam pomaga doseči lastne cilje, in
- to lahko dokaže.
kdo pa pravi da sem zadel :)