Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Smrt brezplačnih časopisov!?
Dnevnik guruja
Komentarji:   42 06.07.2009

Recimo, da ste šef enega od slovenskih dnevnikov. Na živce vam gredo brezplačniki. Na živce vam gredo zato, ker vam kradejo bralce. Oni vsebine ponujajo brezplačno in zato imate vi manj kupcev za vaše novice, ki seveda niso brezplačne.

Poleg tega pa vam ti zoprni brezplačniki kradejo tudi prihodek od oglasnega prostora. Stvari so šle že tako daleč, da ste recimo prejšnji torek izšli, ne da bi objavili (berite prodali) en sam oglas.

Brezplačni časopisi vam gredo res na jetra. Ampak tu se ne da nič narediti. Nagajajo vam s svojim poslovnim modelom … časopise delijo brezplačno, pokrivajo pa se s prodajo oglasnega prostora.

Za vas, dragi šefi Dnevnika, Dela, Večera, Financ … imam zanimiv predlog. Začnite prodajati oglasni


prostor po drastično nižjih cenah.

Recimo, da stane za vaše stalne stranke oglasna stran 100 evrov, za ostale pa 1000 evrov. S takšno ceno bodo vaši časopisi hitro spet polni oglasov. Ker bodo polni oglasov, bodo celo malo manj dolgočasni, pa tudi za honorarje novinarjev boste plačali manj.

Kaj pa se bo zgodilo z brezplačniki? Koliko časa bodo lahko izhajali, če jim boste vzeli edini vir prihodkov? Jasno, da noben oglaševalec ne bo želel plačati za oglas v brezplačniku, če lahko dobi oglas v eminentnem dnevnem časopisu praktično zastonj.

Kdo lahko zdrži dlje? Vi, ki imate dva vira prihodkov, ali brezplačniki, ki živijo samo od oglasov? Posel je včasih podoben vojni.

Slovenski dnevniki bi s takšno potezo samo vrnili brezplačnikom milo za drago. Itak so oni začeli …

Kaj pravite na to mojo idejo?

Vem, da bi jo moral drago zaračunati, ampak naj bo. Udriham po konkurenci z brezplačnimi nasveti. :)

Pa da ne boste mislili, da je ideja nova. Taisto so v časopisih pravzaprav že izvedli. S tem, ko je na primer Delo začelo brezplačno deliti revije (Ona, Polet, itn.) svojim kupcem, so želeli iztrebiti Jano, Lady in druge plačljive revije. Pa ni šlo. Samo dodatne stroške so si nakopali in s to potezo so zadržali nekaj bralcev.

Res me zanima, kaj bi se zgodilo, če Delo, Dnevnik, Večer ali Finance objavijo nov cenik oglasnega prostora. 0 evrov za oglas! Še bolj bi me potem zanimal odgovor brezplačnih časopisov Dobro jutro, Žurnal in drugih.

Veste, kako sem prišel na to idejo? Prejšnji torek sem prebiral slovenske dnevnike in v enem mi ni uspelo najti niti enega oglasa, v ostalih pa je bilo oglasov za vzorec.

Če ne prodajo nobenega oglasa, potem izpad prihodka tudi ob prehodu na ceno 0 ne bo prehud …

Lisac, tole je pa že preveč drastično … Morda, ampak nekaj je treba narediti. Včasih je čakanje definitivno najslabša odločitev.

Premislite, kako lahko v vašem poslu naredite nekaj, česar ni naredil še nihče.

Razmišljanje je zastonj. Morda pa dobite zmagovito idejo, poletje je pravi čas za to.

Saj boste tako prijazni in mi povedali, kaj si mislite o tem mojem razmišljanju. Kar sem vpišite svoj komentar. Hvala.
 

Komentarji:

07.07.2009 @ 17:06 ANDREJA ILGO
Briljantna ideja, vem iz prve roke,da
jim oglasi prinašajo vedno manj denarja...Jaz tudi ne oglašujem pri njih, ker je predrago.Pa včasih sem...bi spet, samo za veliko nižjo ceno...
07.07.2009 @ 17:58 Ivo
Niso vsaki možgani sposobni drugačnega razmišljanja in niso vsake oči sposobne drugače videti. Zato pohvala za žarek provokacije. Žal je premalo tistih, ki imajo v hladni senčici časopisnih hiš "jajca", da bi to poizkusili. Krepko dvomim, da bomo ta tvoj scenarij ugledali v praksi.
Drugače pa hvala za idejo; če nič drugega, mi je dala misliti, da poizkusim pogledati kakšno mojo neumnost, ki jo počnem z druge strani. Morda bom imel celo profit !

Hvala in lep dopust !

p.s.: sama sreča za podjetne, da je v tem slovenskem gospodarstvu tako malo, ki bi imeli "korajžna jajca". Si prestavljaš, kaj bi dal naš Pahorček, če bi lahko šokiral s kakšno podobno idejo. Npr.: Iz EUROPSKE BLAGAJNE SMO SPRAVILI V LEVI ŽEP DVAKRAT VEČ KOT SO NAM VZELI IZ DESNEGA!
07.07.2009 @ 23:33 Proč z oglasi!
Brezplačniki mi ne dišijo, ker ne ponujajo prav NOBENE VSEBINE razen oglasov. Na oglaševanja sem otopel, pravzaprav jih preziram in so mi kot predzadnja stran dnevnika. Tudi na nabiralniku imam nalepko, da me ne spamajo z letaki.
Zato prosim normalne dnevne časopise naj se ne serjejo z oglasi, ker jih bom isti trenutek odjavil. In potem so lahko sami brezplačniki ter jih ne povoham več.
Verjamem, da tudi vsi še nismo (in pri zdravi pameti ne bomo) otopeli in zraven oblike pogledamo tudi vsebino. Imam zadosti garderobe, da mi res ni treba na vsakoletno folkloro a la SALE. Tisto ena cunjo ali dve na leto si pa resnično lahko kupim kakršna mi je najbolj všeč ne pa najbolj vsiljena zaradi cene. Pa primerjajte kravato g. Aleša na naslovni fotografiji in poglejte eno hand made china kravato v trgovini ali si jo poskusite zavezati in nositi min. trikrat?! Če ne boste opazili nobene razlike so brezplačniki prava stvar za vas.

mfg, 5
08.07.2009 @ 10:15 Marijan Kajzba
Zanimivo, ideja je na mestu.Tudi jaz grem na dopust in bom možgane uporabljal med drugim za prehitevanje konkurence.To rad delam.
08.07.2009 @ 13:53 MATEJ
Kaj pa če živiš od oglasov, potem ti ne pomaga, če jih imaš celo revijo in nič denarja.
To je malo tako, naj sosedu krava crkne pa tudi če še meni. Se pa strinjam z znižanjem cen. Vendar, zakaj bi morali zniževati plače novinarjem, že tako jih skoraj nimajo, če bi jim še to zmanjšali, bi bila katastrofa, vsaj kar se kvalitete tiče. Pa tudi, če bi bil časopis poln oglasov, zakaj bi bilo to bolj zanimivo? Meni je bolj zanimiva vsebina, zato pa kupujem bolj "resne" dnevnike.
Po mojem je bolje delati na kvaliteti, znižati cene oz še nekaj ugodnosti za letne pogodbe itd...
08.07.2009 @ 13:54 MATEJ
Kaj pa če živiš od oglasov, potem ti ne pomaga, če jih imaš celo revijo in nič denarja.
To je malo tako, naj sosedu krava crkne pa tudi če še meni. Se pa strinjam z znižanjem cen. Vendar, zakaj bi morali zniževati plače novinarjem, že tako jih skoraj nimajo, če bi jim še to zmanjšali, bi bila katastrofa, vsaj kar se kvalitete tiče. Pa tudi, če bi bil časopis poln oglasov, zakaj bi bilo to bolj zanimivo? Meni je bolj zanimiva vsebina, zato pa kupujem bolj "resne" dnevnike.
Po mojem je bolje delati na kvaliteti, znižati cene oz še nekaj ugodnosti za letne pogodbe itd...
08.07.2009 @ 13:57 MATEJ
To je precej gasilska rešitev, za kratki čas. Potrebna je specializacija revij, kjer se pojavljajo točno določeni produkti, za določeno ciljno publiko. dnevniki bodo vedno bolj v težavah.
Najbolj hecno mi je, ko reče oglaševalec, da je plačal 50.000 e za letno pogodbo v večjem dnevniku, za okenček 60 x 60. Kdo to vidi?
Ali se ni bolje orientirati na ožji krog ljudi, si tam narediti ime, kasneje pa udariti na polno?
08.07.2009 @ 16:34 radovednež
A ste to vi tisti Lisac iz Dolenjske, ki je oče imel kovinsko galanterijo? Potem ko sta to prevzela sinova Lisca pa je podjetje kmalu za tem propadlo.
08.07.2009 @ 18:58 Anica
To je fantastična ideja,ker smo se v podjetju resno zanimali za zakup oglasnega prostora v financah.Bo treba še malo h konkurenci pogledati.
08.07.2009 @ 22:10 Blaž Lisac
Odgovor za radovedneža.
Z Alešem nisva sinova g. Lisca, ki je imel kovinsko galanterijo na Dolenjskem.
Blaž Lisac

p.s. Propad (bankrot) podjetja ni potrebno jemati negativno. Gre za poslovno odločitev. Pametni lastniki neperspektivno podjetje zaprejo dovolj zgodaj in razmišljajo o novi poslovni priložnosti.
na vrh