Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Smrt brezplačnih časopisov!?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 42 06.07.2009
Recimo, da ste šef enega od slovenskih dnevnikov. Na živce vam gredo brezplačniki. Na živce vam gredo zato, ker vam kradejo bralce. Oni vsebine ponujajo brezplačno in zato imate vi manj kupcev za vaše novice, ki seveda niso brezplačne.
Poleg tega pa vam ti zoprni brezplačniki kradejo tudi prihodek od oglasnega prostora. Stvari so šle že tako daleč, da ste recimo prejšnji torek izšli, ne da bi objavili (berite prodali) en sam oglas.
Brezplačni časopisi vam gredo res na jetra. Ampak tu se ne da nič narediti. Nagajajo vam s svojim poslovnim modelom … časopise delijo brezplačno, pokrivajo pa se s prodajo oglasnega prostora.
Za vas, dragi šefi Dnevnika, Dela, Večera, Financ … imam zanimiv predlog. Začnite prodajati oglasni
prostor po drastično nižjih cenah.
Recimo, da stane za vaše stalne stranke oglasna stran 100 evrov, za ostale pa 1000 evrov. S takšno ceno bodo vaši časopisi hitro spet polni oglasov. Ker bodo polni oglasov, bodo celo malo manj dolgočasni, pa tudi za honorarje novinarjev boste plačali manj.
Kaj pa se bo zgodilo z brezplačniki? Koliko časa bodo lahko izhajali, če jim boste vzeli edini vir prihodkov? Jasno, da noben oglaševalec ne bo želel plačati za oglas v brezplačniku, če lahko dobi oglas v eminentnem dnevnem časopisu praktično zastonj.
Kdo lahko zdrži dlje? Vi, ki imate dva vira prihodkov, ali brezplačniki, ki živijo samo od oglasov? Posel je včasih podoben vojni.
Slovenski dnevniki bi s takšno potezo samo vrnili brezplačnikom milo za drago. Itak so oni začeli …
Kaj pravite na to mojo idejo?
Vem, da bi jo moral drago zaračunati, ampak naj bo. Udriham po konkurenci z brezplačnimi nasveti. :)
Pa da ne boste mislili, da je ideja nova. Taisto so v časopisih pravzaprav že izvedli. S tem, ko je na primer Delo začelo brezplačno deliti revije (Ona, Polet, itn.) svojim kupcem, so želeli iztrebiti Jano, Lady in druge plačljive revije. Pa ni šlo. Samo dodatne stroške so si nakopali in s to potezo so zadržali nekaj bralcev.
Res me zanima, kaj bi se zgodilo, če Delo, Dnevnik, Večer ali Finance objavijo nov cenik oglasnega prostora. 0 evrov za oglas! Še bolj bi me potem zanimal odgovor brezplačnih časopisov Dobro jutro, Žurnal in drugih.
Veste, kako sem prišel na to idejo? Prejšnji torek sem prebiral slovenske dnevnike in v enem mi ni uspelo najti niti enega oglasa, v ostalih pa je bilo oglasov za vzorec.
Če ne prodajo nobenega oglasa, potem izpad prihodka tudi ob prehodu na ceno 0 ne bo prehud …
Lisac, tole je pa že preveč drastično … Morda, ampak nekaj je treba narediti. Včasih je čakanje definitivno najslabša odločitev.
Premislite, kako lahko v vašem poslu naredite nekaj, česar ni naredil še nihče.
Razmišljanje je zastonj. Morda pa dobite zmagovito idejo, poletje je pravi čas za to.
Saj boste tako prijazni in mi povedali, kaj si mislite o tem mojem razmišljanju. Kar sem vpišite svoj komentar. Hvala.
jim oglasi prinašajo vedno manj denarja...Jaz tudi ne oglašujem pri njih, ker je predrago.Pa včasih sem...bi spet, samo za veliko nižjo ceno...
Drugače pa hvala za idejo; če nič drugega, mi je dala misliti, da poizkusim pogledati kakšno mojo neumnost, ki jo počnem z druge strani. Morda bom imel celo profit !
Hvala in lep dopust !
p.s.: sama sreča za podjetne, da je v tem slovenskem gospodarstvu tako malo, ki bi imeli "korajžna jajca". Si prestavljaš, kaj bi dal naš Pahorček, če bi lahko šokiral s kakšno podobno idejo. Npr.: Iz EUROPSKE BLAGAJNE SMO SPRAVILI V LEVI ŽEP DVAKRAT VEČ KOT SO NAM VZELI IZ DESNEGA!
Zato prosim normalne dnevne časopise naj se ne serjejo z oglasi, ker jih bom isti trenutek odjavil. In potem so lahko sami brezplačniki ter jih ne povoham več.
Verjamem, da tudi vsi še nismo (in pri zdravi pameti ne bomo) otopeli in zraven oblike pogledamo tudi vsebino. Imam zadosti garderobe, da mi res ni treba na vsakoletno folkloro a la SALE. Tisto ena cunjo ali dve na leto si pa resnično lahko kupim kakršna mi je najbolj všeč ne pa najbolj vsiljena zaradi cene. Pa primerjajte kravato g. Aleša na naslovni fotografiji in poglejte eno hand made china kravato v trgovini ali si jo poskusite zavezati in nositi min. trikrat?! Če ne boste opazili nobene razlike so brezplačniki prava stvar za vas.
mfg, 5
To je malo tako, naj sosedu krava crkne pa tudi če še meni. Se pa strinjam z znižanjem cen. Vendar, zakaj bi morali zniževati plače novinarjem, že tako jih skoraj nimajo, če bi jim še to zmanjšali, bi bila katastrofa, vsaj kar se kvalitete tiče. Pa tudi, če bi bil časopis poln oglasov, zakaj bi bilo to bolj zanimivo? Meni je bolj zanimiva vsebina, zato pa kupujem bolj "resne" dnevnike.
Po mojem je bolje delati na kvaliteti, znižati cene oz še nekaj ugodnosti za letne pogodbe itd...
To je malo tako, naj sosedu krava crkne pa tudi če še meni. Se pa strinjam z znižanjem cen. Vendar, zakaj bi morali zniževati plače novinarjem, že tako jih skoraj nimajo, če bi jim še to zmanjšali, bi bila katastrofa, vsaj kar se kvalitete tiče. Pa tudi, če bi bil časopis poln oglasov, zakaj bi bilo to bolj zanimivo? Meni je bolj zanimiva vsebina, zato pa kupujem bolj "resne" dnevnike.
Po mojem je bolje delati na kvaliteti, znižati cene oz še nekaj ugodnosti za letne pogodbe itd...
Najbolj hecno mi je, ko reče oglaševalec, da je plačal 50.000 e za letno pogodbo v večjem dnevniku, za okenček 60 x 60. Kdo to vidi?
Ali se ni bolje orientirati na ožji krog ljudi, si tam narediti ime, kasneje pa udariti na polno?
Z Alešem nisva sinova g. Lisca, ki je imel kovinsko galanterijo na Dolenjskem.
Blaž Lisac
p.s. Propad (bankrot) podjetja ni potrebno jemati negativno. Gre za poslovno odločitev. Pametni lastniki neperspektivno podjetje zaprejo dovolj zgodaj in razmišljajo o novi poslovni priložnosti.