Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako bi vi izboljšali Merkurjevo akcijo?
Marketing
Komentarji:   0 11.06.2009

Zadnjič sem v Big Bangu kupil »upravljalec prezentacij«. Plačal sem nekaj čez 50 evrov. Pri blagajni sem dobil tale kartonček. Če zberem 6 nalepk, potem dobim ob nakupu, večjem od 50 evrov, 20 evrov popusta. Kar lepo zamišljeno. Vedeti moramo, da vedno obstaja kar nekaj ljudi, ki radi lepijo nalepke in ki radi zbirajo točke.

bigbang

Obstaja pa testiran način, s katerim bi lahko odziv na to akcijo povečali. Recimo z 19% na 32%. Drugače povedano, namesto da nam 19% kupcev prinese izpolnjene kartončke, bi nam z malenkostno spremembo, ki bi bila BREZPLAČNA, kartonček vrnilo 32% strank.

Zanimivo, mar ne?

Še enkrat vam pravim, da se splača izobraževati, da se splača hoditi na seminarje, da se splača pogovarjati s strokovnjaki, z uspešnimi podjetniki.

Na zadnjem seminarju nam je dr. Cialdini pokazal rezultate eksperimenta. Kartonček za zbiranje točk so spremenili tako, da so dodali dva polna krogca. Še vedno je morala stranka osemkrat oprati avto, preden je bilo eno pranje zastonj. Ampak ker je imela stranka občutek, da je zaradi dveh podarjenih točk že bližje cilju, je bil odziv višji.

Morda je bil odziv višji tudi zato, ker je imel takšen kartonček, kjer sta bila dva krogca že polna, višjo zaznano vrednost.

cialdinitocke

No, saj je vseeno. Pokazati vam želim, da je včasih možno z malenkostnimi spremembami prodati veliko več. Seveda pa je pogoj, da takšne zadeve poznamo. Brati se splača! Tudi branje bloga marketinškega guruja, vam lahko prinese kakšen evro.
 


na vrh