Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Norci znižujejo marketinške budžete …
Marketing
Komentarji:   4 14.05.2009

Tale zapis bo zelo kratek. Ampak tole enostavno moram zapisati.
V mnogih podjetjih znižujejo marketinške proračune.
Ker so v medijih slišali, da je prišla kriza, so se odločili, da bodo po novem manj, ali celo nič, investirali v marketinške aktivnosti. Neumnost!

Zakaj je zmanjševanje marketinških proračunov huda neumnost?

Ker je to, kot bi žagal vejo, na kateri sediš. Pa saj vlaganje v marketinške aktivnosti vendar prinaša denar, veliko denarja … Zakaj bi sedaj vlaganje v nekaj, od česar podjetje v bistvu živi, ukinili?

Veste, kdo v resnici v tem trenutku ukinja marketinške budžete?

Tisti, ki so že pred krizo vlagali denar v marketinške aktivnosti, ki niso prinašale rezultatov. Pred krizo so metali denar skozi okno, sedaj pa ga nimajo več in ga ne mečejo več.

Jaz osebno sem letos v marketinške aktivnosti vložil več kot lani.

Če recimo za direktno pošto plačam 5.000 evrov in kot rezultat te pošte prodam za 20.000 evrov izdelkov in storitev (nabavna cena 5.000 evrov), kaj naj naredim sedaj? Naj preneham z aktivnostjo, ki mi vsakič, ko jo izvedem, prinese 10.000 čistega?

Vse jasno, mar ne? Budžete ukinjajo tisti, ki so že pred krizo metali denar skozi okno, ukinjajo jih tisti, ki niso nikoli merili, kakšni so rezultati njihovih marketinških aktivnosti.


Komentarji:

14.05.2009 @ 23:42 Borut
Res je Aleš, v teh časih jih veliko krepko niža marketinške budžete. Nekateri množično nižajo tudi število komercialistov, čez eno leto pa se bodo spraševali, zakaj nič več ne prodajo.

Na srečo je v Sloveniji tudi veliko takih, ki razumejo, da je potrebno ravno v kriznih časih vlagati v marketing in izkoristiti rezerve, ki jih ima vsako podjetje. Predvsem rezerve v smislu dodatne prodaje.

Sem ti že omenil, da je baza kupcev največja rezerva za krizne čase? Če jo znaš uporabiti, seveda...
15.05.2009 @ 10:24 Ljubo
Zato so krivi tudi napačni mislni vzorci v smislu, oglaševanje je stvar katero se lahko takoj prekine in je samo strošek, pač zato ker tudi ostali se oglašujejo dejmo se še mi.

V resnici pa bi to mogl bit kot davki, nujna obveznost, seveda moreš tako kot pri davkih tudi tukaj narest tako da je vse prav ;)
15.05.2009 @ 15:06 Srečko
Pa smo spet tam! Kje? Pri bazah, oglaševanju, marketinških proračunih, dobičkih...
Toda: g. Aleš ve, da bodo tisti, ki sedaj čakajo na konec krize in počno razne neutemeljene dejavnosti, ob koncu še dosti na slabšem. Ne bom posebej navajal, da se z njim v celoti strinjam!
16.05.2009 @ 15:13 Sašo K
Meni se zdi zdaj ravno najboljši čas za povečanje marketinških vložkov.

Oglasni prostor v skoraj vseh medijih je danes bistveno cenejši kot pred enim letom. Založniki že sami od sebe spuščajo cene, če se znaš malo pogajati pa dobiš za svoj denar še več.
na vrh