Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ključna lastnost dobrih oglasov
Marketing
Komentarji:   0 01.05.2009

Če govorite o isti temi, o kateri govorijo v tem trenutku vaše stranke, boste prodali več. Če gledate TV, potem ste slišali za medijski projekt, ki se imenuje prašičja gripa. Cilj medijev je vzbuditi pozornost, prestrašiti. Njihovo početje po mojem mnenju ni ravno etično, ampak mnogi prodajalci pač pretiravajo ...

milo

Ok, ampak pustimo to. Poglejte primer podjetja, ki prodja milo. Prepričan sem, da bo temu podjetju, ki je hitro reagiralo na medijski projekt "svinjska gripa", ta oglas prinesel dramatično povečanje prodaje. Za njih po tem oglasu recesije ne bo več.

Ker so se v pravem trenutku vključili v pogovor, ki med njihovimi potencialnimi strankami že poteka. Reagirali so hitro, pripravili so oglas, ki je v tem trenutku še kako relevanten za vse (in teh je veliko), ki so nasedli projektu svinjska gripa. No ampak umivanje rok je vedno dobra ideja, tako da temu oglaševalcu res ne moremo zameriti, ker je medijski projekt izkoristil za povečanje prodaje.

Pri pripravi oglasa se moramo podjetniki vedno vprašati, o čem se danes pogovarjajo naše stranke. in potem se samo vključimo v pogovor, ki že itak poteka. O čem se pa vi, dragi moji pogovarjate danes? Sem se s tem zapisom uspel vsaj malo vključiti v pogovor, ki v vaših glavah, ali pri kavi z vašimi prijatelji, sodelavci že itak poteka?


na vrh