Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Okradli so me!
Dnevnik guruja
Komentarji:   15 27.03.2009

Včeraj mi je na razprodanem seminarju (govoril sem o najmočnejšem marketinškem orodju, ki deluje na planetu Zemlja – o priporočilu) eden od udeležencev povedal, da sem bil okraden.

Pokazal mi je link do spletne strani, s katere je mogoče sneti moj DVD s posnetkom seminarja »Recesijsko odporen marketing«. Tudi sam sem pogledal na to spletno stran in videl, da so si zmikavti moj DVD do danes presneli že 161-krat!

Sedaj sem pa slabe volje.

Pa veste, zakaj sem slabe volje? Zato, ker me niso res pošteno okradli. Samo 161 ukradenih DVD-jev … To je premalo.

Si predstavljate, kako »nezadovoljen« bi šele bil Aleš Lisac, če bi si njegov DVD na računalniku ogledalo 100.000 Slovencev? To pa bi bila kraja, mar ne? Vem, vem, preveč sem optimističen. Ampak pomislite, če bi se mi to res zgodilo, potem se lahko dodatno okronam še za marketinškega carja, marketinškega generala, marketiškega nadguruja …

Nauk te zgodbe? Danes zmaga tisti, ki uspe svojo zgodbo povedati čim več pravim ljudem. V resnici mi gode, da si presnemavajo moj DVD. Več ljudi pogleda moj DVD, bolje zanje in bolje zame. In čisto na koncu bom na račun tega, da so mi sunili DVD-je, še celo nekaj zaslužil.


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
31.03.2009 @ 13:04 Marko
vsem, ki smo komentirali nam ga pošljete brezplačno? (ali "velja za vse, ki ste komentirali ta zapis" pomeni kaj drugega?)
01.04.2009 @ 23:26 sivolasi
Malce čudni pogledi večine na avtorstvo me malce žalostijo.
Mislim, da mnogi na problem gledajo z ozkega, zasebnega stališča. Je pač fajn imeti na disku vse živo.
Nihče pa se ne vpraša, ali je to zbirateljstvo fotografij, filmov in glasbe (pa tudi informacij) sploh potrebno. Nihče se ne vpraša, koliko časa smo porabili, da smo zvlekli dol vse te vsebine...

Še najmanj pa se vprašamo, za koliko položnic manj so zaslužili avtorji zaradi piratizacije.

Posiljevanje avtorjev v smislu: če ne bi bilo interneta, nihče za vas ne bi niti zvedel, ni niti pošteno, niti ne pelje k kakšnim ne vem kako kvalitetnim skladbam. Tisti, ki se vsaj malo spoznamo na glasbo, vemo, da je skrenila v obupno štancanje, ker lahko na spletu prav vsak promovira svoje zmazke.
In tisti, ki promovirajo svojo kvaliteto, žal niso v dosti boljšem položaju, kot tisti, ki ponujajo zmazke.Že zato, ker so mladi ljudje z ozirom na poplavo žanrov in stilov popolnoma izgubili kompas, kaj je sploh kvalitetno. Predvsem zaradi interneta!

In nisem čisto prepričan, da bi Beatlesi, če bi začeli danes (s polaganjem mp3-jev na splet) dosegli tisto slavo, ki so jo dosegli - verjetno tudi po zaslugi tega, da ni bilo interneta...

Razmislite o vrednosti tehnologije, ki da enake možnosti dobrim in slabim. Tržišče pa, kot sem rekel, ne izbere vedno dobre, ker so konzumenti (že) popolnoma zmedeni...

Upal bi si celo trditi, da bi slabi, če bi za PR najeli mag. Lisca, bili pogosto boljši (uspešnejši) od dobrih, ki Lisca ne bi najeli... :)
20.08.2009 @ 11:44 Annahd
Projekcija na Špici Kino šoder - na prostem pod zvezdami v mraku

5.9.09 ob 20h
glej film klub trayler Goveja postrv
20.08.2009 @ 11:45 Annahd
ptice brez gnezda
20.08.2009 @ 11:49 Annahd
Naredil si veliko d o b r o delo. Več takih. Eno dobro delo na dan! Čestitke aaa
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh