Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Okradli so me!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 15 27.03.2009
Včeraj mi je na razprodanem seminarju (govoril sem o najmočnejšem marketinškem orodju, ki deluje na planetu Zemlja – o priporočilu) eden od udeležencev povedal, da sem bil okraden.
Pokazal mi je link do spletne strani, s katere je mogoče sneti moj DVD s posnetkom seminarja »Recesijsko odporen marketing«. Tudi sam sem pogledal na to spletno stran in videl, da so si zmikavti moj DVD do danes presneli že 161-krat!
Sedaj sem pa slabe volje.
Pa veste, zakaj sem slabe volje? Zato, ker me niso res pošteno okradli. Samo 161 ukradenih DVD-jev … To je premalo.
Si predstavljate, kako »nezadovoljen« bi šele bil Aleš Lisac, če bi si njegov DVD na računalniku ogledalo 100.000 Slovencev? To pa bi bila kraja, mar ne? Vem, vem, preveč sem optimističen. Ampak pomislite, če bi se mi to res zgodilo, potem se lahko dodatno okronam še za marketinškega carja, marketinškega generala, marketiškega nadguruja …
Nauk te zgodbe? Danes zmaga tisti, ki uspe svojo zgodbo povedati čim več pravim ljudem. V resnici mi gode, da si presnemavajo moj DVD. Več ljudi pogleda moj DVD, bolje zanje in bolje zame. In čisto na koncu bom na račun tega, da so mi sunili DVD-je, še celo nekaj zaslužil.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Mislim, da mnogi na problem gledajo z ozkega, zasebnega stališča. Je pač fajn imeti na disku vse živo.
Nihče pa se ne vpraša, ali je to zbirateljstvo fotografij, filmov in glasbe (pa tudi informacij) sploh potrebno. Nihče se ne vpraša, koliko časa smo porabili, da smo zvlekli dol vse te vsebine...
Še najmanj pa se vprašamo, za koliko položnic manj so zaslužili avtorji zaradi piratizacije.
Posiljevanje avtorjev v smislu: če ne bi bilo interneta, nihče za vas ne bi niti zvedel, ni niti pošteno, niti ne pelje k kakšnim ne vem kako kvalitetnim skladbam. Tisti, ki se vsaj malo spoznamo na glasbo, vemo, da je skrenila v obupno štancanje, ker lahko na spletu prav vsak promovira svoje zmazke.
In tisti, ki promovirajo svojo kvaliteto, žal niso v dosti boljšem položaju, kot tisti, ki ponujajo zmazke.Že zato, ker so mladi ljudje z ozirom na poplavo žanrov in stilov popolnoma izgubili kompas, kaj je sploh kvalitetno. Predvsem zaradi interneta!
In nisem čisto prepričan, da bi Beatlesi, če bi začeli danes (s polaganjem mp3-jev na splet) dosegli tisto slavo, ki so jo dosegli - verjetno tudi po zaslugi tega, da ni bilo interneta...
Razmislite o vrednosti tehnologije, ki da enake možnosti dobrim in slabim. Tržišče pa, kot sem rekel, ne izbere vedno dobre, ker so konzumenti (že) popolnoma zmedeni...
Upal bi si celo trditi, da bi slabi, če bi za PR najeli mag. Lisca, bili pogosto boljši (uspešnejši) od dobrih, ki Lisca ne bi najeli... :)
5.9.09 ob 20h
glej film klub trayler Goveja postrv