Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dobri naslovi prodajajo ...
Seminarji
Komentarji:   27 26.02.2009

V ponedeljek 2. marca predavam bodočim pravnikom in pravnicam na Mariborski fakulteti. Menda je v tem trenutku že 149 prijavljenih, organizatorka Vesna pa pravi, da številka še vedno raste. Vesna pravi, da je bodoče pravnike, naslov mojega predavanja » vsakega po svoje ganil :)«. Kako sem opisal svoje predavanje, ki bo v ponedeljek ob 13. uri?

Slovenski marketinški guru, mag. Aleš Lisac predstavlja predavanje ekskluzivno pripravljeno samo za bodoče pravnike! Naslov predavanja je: 

"Kako v Sloveniji v 120 dneh postati najbolj znan in iskan (malo pozneje pa tudi najbogatejši) pravnik na svojem področju?"

In še 19 hitrih, enostavnih (da jih celo pravniki razumejo) nasvetov za povečanje prodaje in dobička, v vsakem poslu.

Ne, dragi moji, vaš posel ni čisto nič drugačen od prodaje bureka, jedrskih elektrarn, pasjih piškotov ali najstarejše obrti. Vaš poklic ni specifičen!
Predavanje je namenjeno vsem, ki želijo v svojem poklicu uspeti, vsem, ki uživajo v svojem delu, in vsem, ki vedo, da denar sicer ne osrečuje, pomaga pa.
Udeležbo na predavanju odsvetujemo tistim, ki ne prenesejo kritike na svoj račun, predvsem pa predavanje ni primerno za tiste, ki želijo postati čisto navadni povprečni pravniki.

Prvih 20, morda tudi več komentarjev, bom nagradil z brezplačnim CD-jem s posnetkom tega predavanja.

Sedaj grem pa spat, potem pa smučat za tri dni, da se bom na predavanje dobro pripravil. Mislite, da bom prišel živ iz predavalnice? Predlagate, da oblečem novo obleko, ali raje kakšno staro, odporno na paradižnik? 


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
27.02.2009 @ 00:23 marko
Zgleda imam srečo, ker sem v drugem časovnem pasu pa še ne spim.

Ne vidim razloga da Lisac ne bi znal odgovoriti na prav vsa vprašanja pravnikov ter tudi prišel živ iz predavalnice.

Bo ena izmed lekcij tudi zgodba o ločitvenemu odvetniku oziroma vodiču kako biti najboljši pravnik na področju ločitev?

Srečno na smučanju
27.02.2009 @ 00:43 Uroš
Aleš, zdravo. Ali je predavanje samo za študente ali tudi za tiste, ki so PF že končali? Potem imam doma interesenta(tko). ;)

LP, U.
27.02.2009 @ 01:09 Robert Pal
Verjetno jim boš svetoval:

- naj bodo čimveč na televiziji in nasploh v medijih,
- naj napišejo serijo knjig na tematiko, za katero so strokovnjaki,
- naj dajejo pravne komentarje na novice iz sveta politike
- naj postanejo dobri govorci, da bodo znali navdušiti publiko
- naj naredijo firmo, ki bo privabljala mlade pravne talente,

Skratka, naj modelirajo vse to, kar že ti počneš. :)

Se vidiva 10. marca na seminarju.

Uživaj naprej v svojem poslu.

Lep pozdrav

Robert Pal, PFP trener
www.preobrazba.si
27.02.2009 @ 01:12 Alen
Pobiram stave kolko marketinških zgodb bo Aleš prinesel iz smučanja. ;)

Trailer:
Bodo Alešu na blagajni res brezplačno podarili elastiko za smučarsko karto? Več izveste naslednji teden samo na www.lisac.si.
27.02.2009 @ 05:18 Roman
Dobro napisano, ni kaj.

Upanje je pol zdravja, zato je bil odziv na pismo tako dober.

Še en dokaz, da je ljudem dobro prodajati lastne sanje, kot tista "obrtnica", ki je napisala knjigo o tem, kako se dela isto stvar kot drugi za več denarja...
27.02.2009 @ 05:58 Zvone
Saj ni pomembno kaj prodajaš pomembno je samo ali to počneš s srcem. Stranke to začutijo, se o tem pogovarjajo in same delajo reklamo. Če prodajaš s srcem si avtomatsko prepričljiv, pa naj si pravnik ali branjevka.
27.02.2009 @ 06:53 martin
Verjamem, da bodo izvedeli precej zanimivega, predvsem pa upam, da bodo znanje uporabili v pravi smeri.

Očitno pa je, da ste uspešno nagovorili njihov ego in v njih prebudili pohlep.
Morda mislijo nekateri uspeti na lahek način. Če želijo biti najboljši, najprepoznavnejši, največ zaslužiti ..., potem ne bo dovolj, da bodo le eni izmed 149-tih.

Hvala za CD.
27.02.2009 @ 07:59 S.ana
Za dober zgled bodočim pravnikom predlagam novo obleko.
Ker pa obleka ne naredi človeka, še tako dobro predavanje ne naredi najuspešnejšega pravnika na svojem področju, če potencialni pravnik ni 's pravega testa'. Uspeh je vedno kombinacija! Lp
27.02.2009 @ 08:02 Aleksander
Bravo Aleš! Komentiram predvsem zato, ker je moja žena odvetnica in po vsakem vašem predavanju, katerega povzetke ji jaz podajam pri kosilu zatrjuje, da so oni "nekaj drugega" in da to pri njih ne gre! Držim pesti in se priporočam za DVD! Srečno iz Idrije! Aleksander

P.S.: Upam, da to predavanje kdaj ponovite tudi v Ljubljani ali Novi Gorici.
27.02.2009 @ 08:08 Enes
Idejo sem že slišal na vašem seminarju.
Kaj mislite, kako združenje odvetnikov gleda na vaše ideje, glede na to, da imajo določeno, da se odvetniki ne smejo oglaševati?
  • Stran
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh