Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kava za 8 evrov in pol!
Dnevnik guruja
Komentarji:   15 18.01.2009

Je kava, ki stane 8,5 evrov boljša, od tiste za 2,5 evra ali tiste za 90 centov?
Seveda ne.
Zakaj bi torej kdo kupil kavo za 8,5 evrov?

Poglejte video, kjer vaš marketinški guru daje izjavo nekaj trenutkov potem, ko je popil kapučino za 8,5 evrov.

Povejte mi še nekaj … Kot vidite, je video popolnoma neobdelan. Naj v prihodnje zadevo malo uredim, ali vam je takšen način bolj všeč?


Racionalni razlogi za nakup kave v baru pri Florianu?

- pogled na trg Svetega Marka. Ta trg je eden in ednini, torej plačamo nekaj za ekskluzivnost;
- vzdušje – prijetna glasba, uniformirani natakarji;
- tradicija – tu kavo strežejo že od leta 1720;
- narediti vtis na spremljevalko, ženo;
- konsistenca – kamor je šel bik, naj gre še štrik. Če sem že v Benetkah in če sem drago plačal parkirnino, vaporetto, kosilo, me ne bo pobralo, če si tukaj privoščim še kavo.

To so racionalni razlogi … Ampak kot veste, ljudje kupujemo iz dveh in samo dveh razlogov. Prvi je razlog, ki se dobro sliši (to so zgornji racionalni razlogi), drugi razlog pa je tisti pravi razlog (običajno čustven razlog, ki nima nobene povezave s kakovostjo izdelka ali z značilnostmi izdelka).

Pravi razlog je verjetno to, da sem si pač zamislil, da bom kavo popil tukaj. Da bom imel zgodbico za blog in temo za komentiranje s prijatelji.

Kako kaj podobnega ustvariti v vašem poslu?

Poglejte še nadaljevanje videa.

Torej, kako kaj podobnega ustvariti v vašem poslu?

- imeti morate nekaj ekskluzivnega. Časovno, količinsko, prostorsko omejene ponudbe vedno dvignejo ceno izdelku. Če nečesa ni v izobilju, je vredno več. Trgov Svetega Marka in Benetk ni v izobilju …
- blagovna znamka je pomembna. Znane osebnosti dvigujejo ceno izdelkom in storitvam. Benetke so neke vrste blagovna znamka, neke vrste celebrity. Če vaš izdelek povežete z neko znano osebnostjo, ali znanim krajem, boste povečali vrednost izdelku ali storitvi. Saj veste, kako je, če na zabavo pride Paris Hilton. Zabava je takoj vredna več.
- biti morate pogumni in ceniti morate kar delate. Za to, da za kavo računaš 8.5 evrov in si ob tem še ponosen, moraš imeti tudi nekaj poguma.
- Odlično morate poznati značaj vašega izdelka in odlično morate poznati svoje stranke. potem boste znali ceno postaviti tako, da boste veliko zaslužili, stranke pa bodo zelo zadovoljne.

Cena je v resnici pri prodaji velike večine izdelkov in storitev manj pomembna. Samo, da se nekateri podjetniki s tem nočejo sprijazniti. Ponavljam še enkrat, cena v glavnem ne vpliva na odločitev stranke. Celo pri javnih naročilih ne. Da o drugih panogah ne govorimo … 

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
18.01.2009 @ 17:20 Metka
Meni je bolj všeč če je video mičkeno bolj obdelan...
18.01.2009 @ 17:35 Aleš Lisac
Metka, hvala. Bom naslednjič malo bolj obdelal. lp
18.01.2009 @ 18:19 Zasebnik
Neobdelan video bolje prikaže vzdušje v kavarni, zato ga ne bi obdeloval...
18.01.2009 @ 19:23 Marjan
Meni tudi deluje neobdelan video bolj verodostojen. Sploh ker je poleg še objavljen celten tekst komentarja. Reportaža je pač reportaža. Dvomnim, če bi obdelan video kaj posebej vplival na boljšo gledanost in obiske Aleševega bloga.
18.01.2009 @ 20:39 Sašo
Super, bolj ko je "domače" bolj bodo ljudje zadovoljni ;)
Na enostaven preprosti način, glede na to da so prispevki naključni in ne vnaprej planirani/režirani, je vsakršno popravljanje nesmiselno.

Se spomnete smeha voditeljev iz 24ur? Kolikor je meni zanno, se je temu smejala cela Slovenija + da sta s tem postala bolj domača in ju imajo. po mojem, ljudje bolj radi.

...se že veselim novih prispevkov :)
19.01.2009 @ 04:51 JohnS
Meni bi bil bolj vsec obdelan.
Pa tudi link na video v emailu bi bil dobrodosel, ker je moj Outlook javil varnostno napako, pa sem moral najprej na web stran in si nato priklikati video.
19.01.2009 @ 09:30 Roman
Tako je. Jaz kave v Italiji ne štejem pod nakup, ampak pod dogodek. Že na Opčinah. In za dogodek si pripravljen plačati več oziroma sploh ne gledaš na ceno. Pri nas pa gre pri kavi za nakup v glavnem podpovprečno slabega izdelka, ki ti lahko pokvari dan. Za dobro kavo velja 62 skrivnosti, pri nas ne poznajo niti ene, 62. pa je seveda nasmeh.

Mi gremo zmeraj k Florjančku, če smo ravno v Benetkah, in če prideš ta pravo uro, igra še orkester in potem daš za 3 kave rad 37 evrov ali nekaj takega, ampak folk ploska bolj kot v ljubljanski operi, se pravi, prideš dosti v redu skozi pri tem glasbenem dogodku sredi ene največjih turističnih destinacij na svetu. Zgodi se, da čisto normalni gostje zraven pojejo in plešejo pri belem dnevu na soncu sredi Benetk, orkester (zelo kakovosten) pa sploh nima pavz kot pri nas, če slučajno kje kdaj kdo po pomoti igra.

Včeraj sem bil v Piranu. Za ustrelt.
19.01.2009 @ 14:04 Borut
Meni je neobdelano bolj všeč, se pa malo slabše sliši. Ampak so mi všeč vse motnje, je bolj pristno. Všeč mi je, če je zraven še ustrezno besedilo (kot tukaj), ker vedno mi ni do gledanja videa.
19.01.2009 @ 14:11 Matija
Zdravo.

Se mi zdi, da je odvisno od tega, kaj je na posnetku. V tem primeru se mi zdi bolje, da je stvar takšna kot je, torej neobdelana. Kot je rekel Zasebnik; na ta način se bolje prikaže vzdušje v kavarni. V kakšnem drugem primeru bi mogoče stvar precej bolje izpadla obdelana.

Pri posnetku mogoče malo pogrešam okoliško dogajanje. Glede na to, da pri Florianu prodajajo "dogodek".

lp, matija
19.01.2009 @ 17:07 Marko Maher
JohnS: hvala za opozorilo, napako smo identificirali in jo bomo odpravili..
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh