Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Niso plačevali davkov
Moji predniki so bili dobri prodajalci. Cesarja Friderika III. so prepričali, da jim je pustil prodajati, ne da bi morali plačevati davke. Kako? Nemški ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kava za 8 evrov in pol!
Dnevnik guruja
Komentarji:   15 18.01.2009

Je kava, ki stane 8,5 evrov boljša, od tiste za 2,5 evra ali tiste za 90 centov?
Seveda ne.
Zakaj bi torej kdo kupil kavo za 8,5 evrov?

Poglejte video, kjer vaš marketinški guru daje izjavo nekaj trenutkov potem, ko je popil kapučino za 8,5 evrov.

Povejte mi še nekaj … Kot vidite, je video popolnoma neobdelan. Naj v prihodnje zadevo malo uredim, ali vam je takšen način bolj všeč?


Racionalni razlogi za nakup kave v baru pri Florianu?

- pogled na trg Svetega Marka. Ta trg je eden in ednini, torej plačamo nekaj za ekskluzivnost;
- vzdušje – prijetna glasba, uniformirani natakarji;
- tradicija – tu kavo strežejo že od leta 1720;
- narediti vtis na spremljevalko, ženo;
- konsistenca – kamor je šel bik, naj gre še štrik. Če sem že v Benetkah in če sem drago plačal parkirnino, vaporetto, kosilo, me ne bo pobralo, če si tukaj privoščim še kavo.

To so racionalni razlogi … Ampak kot veste, ljudje kupujemo iz dveh in samo dveh razlogov. Prvi je razlog, ki se dobro sliši (to so zgornji racionalni razlogi), drugi razlog pa je tisti pravi razlog (običajno čustven razlog, ki nima nobene povezave s kakovostjo izdelka ali z značilnostmi izdelka).

Pravi razlog je verjetno to, da sem si pač zamislil, da bom kavo popil tukaj. Da bom imel zgodbico za blog in temo za komentiranje s prijatelji.

Kako kaj podobnega ustvariti v vašem poslu?

Poglejte še nadaljevanje videa.

Torej, kako kaj podobnega ustvariti v vašem poslu?

- imeti morate nekaj ekskluzivnega. Časovno, količinsko, prostorsko omejene ponudbe vedno dvignejo ceno izdelku. Če nečesa ni v izobilju, je vredno več. Trgov Svetega Marka in Benetk ni v izobilju …
- blagovna znamka je pomembna. Znane osebnosti dvigujejo ceno izdelkom in storitvam. Benetke so neke vrste blagovna znamka, neke vrste celebrity. Če vaš izdelek povežete z neko znano osebnostjo, ali znanim krajem, boste povečali vrednost izdelku ali storitvi. Saj veste, kako je, če na zabavo pride Paris Hilton. Zabava je takoj vredna več.
- biti morate pogumni in ceniti morate kar delate. Za to, da za kavo računaš 8.5 evrov in si ob tem še ponosen, moraš imeti tudi nekaj poguma.
- Odlično morate poznati značaj vašega izdelka in odlično morate poznati svoje stranke. potem boste znali ceno postaviti tako, da boste veliko zaslužili, stranke pa bodo zelo zadovoljne.

Cena je v resnici pri prodaji velike večine izdelkov in storitev manj pomembna. Samo, da se nekateri podjetniki s tem nočejo sprijazniti. Ponavljam še enkrat, cena v glavnem ne vpliva na odločitev stranke. Celo pri javnih naročilih ne. Da o drugih panogah ne govorimo … 

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
19.01.2009 @ 18:37 Danijela
Pozdravljeni,

lani septembra sem bila na enem od grških otokov, kjer je bila cena kave 2 eur in sem vprašala natakarja koliko stane kava v Atenah in odgovoril mi 5 do 6 eur. In sicer zato, ker so tako drage najemnine. Pa tudi Atene so ene in edine. Pa vem, da bi jaz v Atenh bila pripravljena plačati za kavo 5 eur (pod pogojem, da si to lahko privoščim). Za ta denar bi pričakovala tudi lep ambient, odlično postrežbo in kvalitetno kavo, pa seveda lep razgled... Ampak resnica je pač velikokrat drugačna.

Prejšnji teden sem bila na izobraževanju v Portorožu, v hotelu Kempinski in sem pila kavo, v prečudoviti Kristalni dvorani in na terasi. Pravijo,da bodo uničili vse nasproti ležeče gostinske objekte (lokale), da bo imel hotel prosto pot do morja, zato je pričakovati, da bo hotel imel tudi svojo privatno plažo. Zakaj? Zato, da bo hotel še pridobil na dodani vrednosti, zaradi še elitnejše lokacije. Zato, da bo užitek ob kavi še popolnejši (brez motečih faktorjev).
Med tem, ko sem pila kavo in uživala na soncu, me je zanimalo kakšne znamke ja kavna skodelica, krožnik in žlička. Skodelica je bila znamke Willery&Bosch, žlička pa srebrna. Ena izmed kav, ki jo strežejo je "Antica Tostatura Triestina, čislani napitek družine Hausbrand iz Trsta" (kot navajajo v reviji Playboy, december 2008, kjer je predstavljen hotel Palace, ki spada pod franšizo Kempinski).

Menim,da so ljudje, ki so bolj vizualni tipi in bi za to(kavo, prestižen dogodek, hotel, storitev..) bili
pipravljeni plačati več, saj jim to veliko pomeni, ali jim družbeni, poslovni status narekuje tako in pa tisti, ki so praktični tipi in niso pripravljeni odšteti denarja za to vrsto "dodane vrednosti". Zato se ustvarjajo razlike v poslovnem okolju in načinu podajanja, predstavljanja in prodajanja izdelkov, storitev, zgodbe. Zgodbe so tiste, ki prodajajo, ki psihološko delujejo na kupca npr. "must have". Zato je potrebo določiti ciljno skupino in rangirati izdelek ali storitev.
npr. reklama za Diners Card, vemo komu je namenjena in na kakšnih zgodbah oz. človeških vrednotah temeljijo reklame.

Glede Benetk in kave pri Florijanu pa sem mnenja, da je to stvar tradicije in prestiža ter družbenega sloja (med domačini).
Sem imela enkrat priložnost ob nočnem obisku pustnega karnevala videti, ravno v enem izmed sosednjih lokalov, ali pa je bil celo Florijan, kako so gospodje in gospe, vsi v bogatih baročnih kostumih (videti, je bilo da so bili kostumi precej dragi) pili čaj iz čudovitih pozlačenih skodelic in uživali. Pritegnilo me je to, da je vsak (čeprav je bil pust) v svojem baročnem kostumu igral svojo vlogo in se skozi okno nastavljal mimoidočim, kot v gledališču.

Menim, da lokal drži svojo ceno, zato ker njegovi stalni gostje to pričakujejo, zato ker je tak rang lokala, zato, ker bi morala biti postrežba, prijaznost osebja (servis) odlična. Turisti pa si "privoščijo" tu in tam, verjeno predvsem za to da lahko občudujejo trg in se pohvalijo in ob tem še poslikajo- doživetje. Sicer pa turizem temelji na doživljajih, ustvariti nepozabno doživetje.

Ob tem se mi poraja vprašanje, kdo v Florijanu ustvari več prometa, domači gostje ali turisti?

Lep pozdrav.
20.01.2009 @ 05:01 DJ Lovro
Ja, dobra je ta, take so bile pač okoliščine ... V redu video, malo morda bližje z mikrofončkom, da se boljše sliši (babica nima tako velikih ušes kot v pravljici o Rdeči kapici ...). Kar se tiče pa Portoroža, sem še zmeraj mnenja, da je potrebno cel Portorož, (oz. to bi že moral biti), zrihtat na soliden nivo in potem zreklamirat po celem svetu, pripravit mega ponudbe, akcije, utrip, nasmehe, urnike (praktično non-stop), ... Jaz sem v Benetkah videl, da znajo narediti iz tega mesta odlično kuliso ... Tudi pri njih so ulice, ki so "zadaj" zapuščene, zanemarjene, neurejene, ampak glavne so pa super, kot bi snemali film. Tudi tistim barkam, s katerimi nas vozijo, nisem zaupal preveč. Mislim, da tudi tam zadnja leta še vedno znajo dobro živeti "na stari slavi", kot se je temu reklo nekoč, a dokler gre, gre ... Da je to dogodek, sprehoditi se po trgu Sv. Marka, sploh v času karnevala in to, je vredno iti pogledat ... in plačat za to, saj nisi tam vsak dan ...
21.01.2009 @ 21:55 Dragica
Meni je video všeč takšen kot je. Prav prisrčno, še posebno zadnji kader :)).
23.01.2009 @ 15:17 Aleš Lisac
Poslanci, bi za svoj ugled naredili zelo veliko, če bi pili dražjo kavo. Tale poceni kava, samo škoduje njihovemu ugledu, kaj dosti bogatejši pa zaradi poceni kave ne bodo ...
Kopijo računa, mi je danes poslal Franci. Hvala
02.02.2009 @ 21:35 andrej
Kar tko naprej
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh