Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Mimo vrste!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 12.12.2008

Če prodajate, če se ukvarjate z marketingom, nikoli ne pozabite:

»Niso vse stranke enake!«

Če na primer prodajate določen izdelek, se bo zelo verjetno našla skupina ljudi, ki bo za izdelek želela plačati veliko, nekateri bi isti izdelek imeli poceni, nekateri pa bi ga morda vzeli, če bi bil zastonj …

shark

Če v Universal Studios ne želite čakati v vrsti, preprosto kupite dražjo vstopnico in greste mimo vrste. In opazujete poglede tistih, ki čakajo in čakajo … Cena "Express pass" vstopnice je odvisna od povpraševanja, število takšnih vstopnic je seveda omejeno.  

Vedno se najdejo kupci, ki so pripravljeni plačati več!
Sedaj pa eno zimsko vprašanje. Bi bili pripravljeni plačati 50 evrov za sprehod mimo vrste čakajočih na gondolo za Krvavec? Namesto da čakate 50 minut, plačate 50 evrov in se lepo sprehodite mimo vrste.

Kupci za takšne vozovnice bi se našli. Ker niso vse stranke enake! 


Komentarji:

12.12.2008 @ 20:12 Grega
Takšni kupci obstajajo, v Južni Koreji je to praksa, če si kupiš VIP karte za smučanje, se voziš mimo vrste. :)
14.12.2008 @ 07:43 Lovro
Bravo! Stara šola: vredno je plačati več, ko nekaj res rabiš, ko pa ne, pa ni vredno ficka...
na vrh