Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zakaj -44%?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 04.12.2008

Ure, ure, ure!

Iz ladijskega zvočnika je pred nekaj trenutki odmevalo naslednje sporočilo:

carnival

»Save 15% to 44% on designer watches like Seiko, Citizen, Tag, Tissot, Bulova and more!«

Ponudba velja seveda samo danes! Mene zanima, kje so vzeli ravno 44%? Zakaj ne 50% in zakaj ne 41% ali 47%? Podjetje Carnival se po mojem mnenju zelo dobro spozna na marketing. Na ladji Carnival Liberty, kjer se trenutno nahajam, je nekaj manj kot 3000 potnikov. Primerna skupina za različne marketinške teste. Leto ima 52 tednov. Pomnožite 52 s 3000.

Če Carnival želi testirati in jaz sem prepričan, da ves čas testira, potem ve, da 44% popust deluje bolje kot 43% ali 49% ali 70% popust. Prepričan sem, da Carnival ve, kateri popust deluje najbolje – natančno so ugotovili, pri kateri številki zaslužijo največ.

Vedeti morate tudi, da ima Carnival okoli 40 ladij in da zaslužijo več, kot zasluži s turizmom cela Hrvaška. In vsi mi, ki nimamo na voljo toliko časa, denarja in tako velike testne skupine, se lahko od podjetij, kot je Carnival, veliko naučimo.

Na enem od naših seminarjev bom vsekakor poskusil tudi s 44% popustom na vse knjige. Bomo videli. Lep pozdrav s karibskega morja.  


Komentarji:

04.12.2008 @ 20:48 Zasebnik
Kolikor sem razumel sporočilo, se glasi: "prihranite od 15 do 44 % ... " Torej ne 44 ampak do 44 %. Lahko, da isto stvar najprej podražijo, nato pa na to ceno dajo popust? Ali pa na določene stvari dajo popust, večino pa podražijo oz. so že, napram ostalim trgovcem, dražje. Bistveno je, da za njih deluje.
04.12.2008 @ 21:01 Zasebnik
In kaj to pomeni, da testirajo? Greš na dopust itd... in že si nekomu "preizkusni zajček"! Ti, ki testirajo, bi v takšnem primeru lahko, vsaj deloma, pokrili tudi stroške testirančevega dopusta oz. potovanja.
06.12.2008 @ 00:10 Aleš Lisac
Zasebnik, testirati pomeni, da recimo ta teden poizkusijo s 44% popustom, naslednji pa s 55% popustom in potem primerjajo katera ponudba jim je prinesla več čistega zaslužka. Ker testirajo na velikem številu potnikov, so rezultati dokaj zanesljivi.
Potniki itak ne vedo, da je bila recimo prejšnji teden ponudba drugačna. Takšno testiranje se dogaja tudi pri nas ... vem za veliko primerov pametnih trgovcev, ki s pomočjo testov določajo cene, popuste, pozicijo izdelkov na policah itd.
07.12.2008 @ 23:19 Sašo
Evo tole sem ravno včeraj našel na netu, razprodaja v Ameriki. V tej trgovini so zares iskreni, "0% popusta na izbrane artikle".
...glede na to, da je parkirišče prazno, se zgleda akcija ni obnesla. ;)


LP
14.12.2008 @ 07:50 Lovro
Ja, plakaterja si ujel na delu. najboljše, da mu še maznemo številko, ki mu je padla dol (verjetno je bila 9, pa je okleval, ali se obrne na 90 ali na 60 %). Ko se je odločil, da bo vseeno preveril pri svojem šefu, si ga ujel na strehi... Mogoče pa je želel dodati še eno ničlo ala 0,0 %, da je bolj konkretno. Ej, toliko se z njimi ukvarjamo, da bomo šli vsi pogledat to zadevo in potem bodo imeli polno parkirišče...
na vrh