Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako prodati skupini?
-
SeminarjiKomentarji: 0 18.11.2008
Prodajati skupini ni enako kot prodajati na štiri oči.
Vsak način prodaje ima svoje značilnosti. Vsi so zabavni. Res pa je, da prav obvladanje veščine prodaje skupinam postaja vse bolj pomembno.
Vse več je dogodkov, kjer moramo predstaviti svojo storitev, svoj izdelek ali morda sebe. Prodaja skupinam ima svoja pravila, svoje zakonitosti. Jaz prodajam skupinam že od leta 1989.
Na sliki lahko vidite, kako sem leta 21. novembra 1994 prodajal čistila in poslovno priložnost prodaje čistil s pomočjo mrežnega marketinga v Bolgariji. Ja, zanimivo je bilo.
Kot je nekoč izjavil Niels Bohr, je strokovnjak tista oseba, ki naredi vse mogoče napake v neki ozko specializirani niši. Če je javno nastopanje takšna ozka niša, če je prodajanje skupinam takšna niša, potem sem vsekakor strokovnjak na tem področju. Predaval sem že več kot 25.000 ljudem, v 8 državah. In vedno sem jim nekaj prodajal. Izdelke, storitve, poslovno priložnost, znanje, ideje … Priznam, da mi kar gre. In kar je še pomembneje, drugi pravijo da mi gre. In kar je še najpomembneje – tudi prodajni rezultati kažejo, da mi gre.
Moj trenutni rekord, dosegel sem ga v Novem mestu pred dvema letoma, je 65%! Da, 65% prisotnih (bilo je več kot 200 slušateljev) sem med odmorom prepričal v nakup knjige.
V četrtek bom precej manjši skupini ljudi priznal vse, kar vem o javnem nastopanju in prodajanju skupinam. Eno ali dve prosti mesti bi se še našli. Vabljeni.