Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Rolls-Royce
Obujamo spomine
Komentarji:   2 16.11.2008

Pogled iz sobe mojega hotela v St. Louisu prejšnji teden. Na sliki je (seveda) odlično ohranjen rolls-royce.

rolls1

Za izjemno uspešno prodajo tega modela je poskrbel David Ogilvy. Poglejte si njegov legendarni oglas.

Skrivnost uspeha oglasa je (tudi) v naslovu: »At 60 miles an hour the loudest noise in this new Rolls-Royce comes from the electric clock.«

rolls2

Razlog, zakaj si ta naslov zapomnimo, je v PRESENEČENJU. Ta naslov nas preseneti, nam da misliti. Kako električna ura, se električno uro sploh da slišati? Hm … potem mora biti pa avto res tih … Naslovi, ki naše možgane malo presenetijo, naslovi, ki možgane prisilijo v razmislek, znajo zelo dobro delovati.


Komentarji:

17.11.2008 @ 10:49 mak
Ta oglas čeprav je že star, še vedno omenjamo na faksu. Nazadnje prejšnji teden :)

lp, m
17.11.2008 @ 20:23 Lovro
In ta avto na sliki je moj,... Joj, Lisac, zdaj bodo vsi vedeli, kje rad parkiram. Čas je za dodatne alarme in to... Tista urica mi je žal crknila...
na vrh